IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2006 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, maar (en niet lullig bedoelt, mooi dat een sympantisant er serieus op in gaat) dat verandert toch niets aan de kernzaak?


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 06-04-2006 17:56 by chaoss Profiel van chaoss

natuurlijk, dat is je goed recht. Ik kan er heel goed inkomen dat mensen kraken afkeuren. Vaak zijn het wel mensen die alleen het buitenlaagje zien en niet de achterliggende gedachten (dat geldt overigens niet voor iedereen).


don't fuck the system, change it


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 06-04-2006 17:58 by chaoss Profiel van chaoss

ik denk dat de kernzaak een verschil van opvatting omtrent wet en eigendom is. Daar kan je lang en kort over praten, je zal er weinig aan kunnen veranderen.


don't fuck the system, change it


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2006 18:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

juist!

slotje


Je moeder.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-04-2006 18:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 april 2006 18:09 schreef karnivoor het volgende:
juist!

slotje


Waarom?


Er is toch wel meer te bespreken? Of mag dat niet?


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2006 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hey Skully, die cd in je avatar heerst


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-04-2006 18:15 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 april 2006 18:13 schreef Jenje het volgende:
Hey Skully, die cd in je avatar heerst


Heresy!

o.a.


Suck my piss


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2006 18:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 april 2006 18:11 schreef skullfuck het volgende:
Waarom?


Er is toch wel meer te bespreken? Of mag dat niet?


hehe

zo'n reactie had ik niet van jou verwacht


Je moeder.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 06-04-2006 18:24 by Cryptogram Profiel van Cryptogram

quote:
Op 6 april 2006 17:16 schreef chaoss het volgende:
Overigens vind ik het niet interessant om op ongefundeerde onderbuiks oergeluiden te reageren van een paar NSMB-ers hier die denken dat hun megalomane psychopaat (jawel, die vent die weigerde te geloven dat zijn troepen in de pan gehakt werden en uiteindelijk zelfs kinderen misbruikten om zijn verknipte wereldbeeld te verdedigen, maar zelf uiteindelijk de lafste weg koos) voorbeeld het goed met hun voorhad. Zolang deze mensen de geschiedenis niet kennen en de mogelijke gevolgen voor hen en hun huidige leefstijl als hij gewonnen had, maak ik hier geen woorden meer vuil aan. Zorg er eerst maar voor dat je extreem-rechtse scene niet meer geregeerd wordt door een zooitje megalomane, frauduleuse zielepoten en dat ze met een HAALBAAR partijprogramma komen waar Nederland echt wat aan heeft. Tot nu is extreem-rechts op sterven na dood. NNP, NR, NA, RVF etc. etc. splinters die tot nu toe niks meer bereikt hebben dan een paar buitenlanders schoppen en elkaar zwart maken. AFA lacht zich dood.
Haatzaaien en racisme behoren niet onder de vrijheid van meningsuiting.


Wat hebben in hemelsnaam zogenaamde 'NSBM-ers' er mee te maken? Dat zijn nou niet meteen perse de mensen die over kraken struikelen. Ik zie hier vooral een aantal liberalen tegen kraken zijn.
Met extreem rechts is het ook vrij treurig gesteld in NL, maar hoe steekt dat af bij (extreem)-links? Links heeft ook geen toekomststrategie?


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-04-2006 18:28 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 april 2006 18:15 schreef karnivoor het volgende:
hehe

zo'n reactie had ik niet van jou verwacht


Geeft niet!

Ik ben zelf niet voor of tegen wbt dit onderwerp. Maar daarom is het wel interresant om het te lezen en, om mensen een beetje wakker te houden.

Daarnaast ken ik mensen uit Belgie, Duitsland en Nederland die kraken. Ik woon zelf ik een kamertje waar de meeste mensen niet in willen wonen omdat ze de kont dan niet kunnen keren. Maar ik red me zo wel. Woningnood bestaat denk ik niet. Wachtlijsten wel.Conditionering wel.We zijn allemaal gevormt om een bepaalde mening te hebben. Daarom lees ik dit.


Daarnaast ben ik nog steeds nieuwsgiering wbt Groningse panden. Sommige panden zijn echt VERROT!!!!! maar niet gekraakt. En anders om, en weer binnenstebuiten. Dus er is geen ons of jullie IMHO


Suck my piss


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 06-04-2006 18:37 by chaoss Profiel van chaoss

wat betreft dat stuk over NSBM: Ik kreeg onmiddellijk een paar ongefundeerde opmerkingen van een NSBM-er naar mijn hoofd geslingerd toen ik hier poste, dus vandaar.


don't fuck the system, change it


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 06-04-2006 18:43 by chaoss Profiel van chaoss

en tja, wat betreft de linkse strategie. Op zich mogen we niet klagen. Het aantal mensen dat in Amsterdam naar links schuift is de afgelopen twee jaar toegenomen. Niet voor niets hebben de linkse partijen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen flink gewonnen. Wat betreft radicaal links kan ik landelijks weinig zeggen, wat ik wel merk is dat er om mij heen meer begrip is voor hun acties, maar of dat structureel is, ik zou het niet weten.


don't fuck the system, change it


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 18:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2006 18:37 schreef chaoss het volgende:
wat betreft dat stuk over NSBM: Ik kreeg onmiddellijk een paar ongefundeerde opmerkingen van een NSBM-er naar mijn hoofd geslingerd toen ik hier poste, dus vandaar.
En mensen direct meteen NSBMer noemen is niet ongefundeerd?
Volgens mij heb jij amper het verschil door tussen een liberaal en een nazi.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 06-04-2006 18:49 by chaoss Profiel van chaoss

sorry, maar iemand met een avatar van skrewdriver (naziband) is gewoon een nazi en geen liberaal. Daar is niets ongefundeerds aan, dat is gewoon een feit.


don't fuck the system, change it


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 18:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2006 18:49 schreef chaoss het volgende:
sorry, maar iemand met een avatar van skrewdriver (naziband) is gewoon een nazi en geen liberaal. Daar is niets ongefundeerds aan, dat is gewoon een feit.
Nou heb ik hier een Skrewdriver T-shirt in de kast en ik luister ook wel eens bands als Skrewdriver en Brigade M. Dat je bepaalde band 'leuk' vindt betekent nog niet dat je achter hun ideologie staat.

Maar nu zullen de argumenten als:" Fascisme is geen mening; Fascisme is een misdaad!" wel weer boven tafel komen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2006 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 april 2006 18:37 schreef chaoss het volgende:
wat betreft dat stuk over NSBM: Ik kreeg onmiddellijk een paar ongefundeerde opmerkingen van een NSBM-er naar mijn hoofd geslingerd toen ik hier poste, dus vandaar.
Op kraakforum wisten een stel AFA's direct domme opmerkingen te maken .. so? Elke stroming heeft zijn idioten ...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-04-2006 18:51 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 6 april 2006 18:49 schreef chaoss het volgende:
sorry, maar iemand met een avatar van skrewdriver (naziband) is gewoon een nazi en geen liberaal. Daar is niets ongefundeerds aan, dat is gewoon een feit.




Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 18:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2006 18:51 schreef Jenje het volgende:
Op kraakforum wisten een stel AFA's direct domme opmerkingen te maken .. so? Elke stroming heeft zijn idioten ...
Nee joh, op dat kraak-forum vliegen de gefundeerde posts je om de oren!




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 06-04-2006 18:56 by chaoss Profiel van chaoss

Nee, iemand met een Skrewdriver shirt of iemand die naar Brigade M luistert hoeft niet meteen nazi/nationalist of andersinds extreem-rechts te zijn. Dit persoon komt er ook gewoon voor uit niets op te hebben met bepaalde bevolkingsgroepen en deel te nemen/c.q. aanwezig te zijn bij demonstraties van extreem-rechtse organisaties.
(overigens skinheads zijn van origine links).


don't fuck the system, change it


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 18:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2006 18:56 schreef chaoss het volgende:
Nee, iemand met een Skrewdriver shirt of iemand die naar Brigade M luistert hoeft niet meteen nazi/nationalist of andersinds extreem-rechts te zijn. Dit persoon komt er ook gewoon voor uit niets op te hebben met bepaalde bevolkingsgroepen en deel te nemen/c.q. aanwezig te zijn bij demonstraties van extreem-rechtse organisaties.
(overigens skinheads zijn van origine links).
Waarom postte je net dit dan:

quote:
Op 6 april 2006 18:49 schreef chaoss het volgende:
sorry, maar iemand met een avatar van skrewdriver (naziband) is gewoon een nazi en geen liberaal. Daar is niets ongefundeerds aan, dat is gewoon een feit.



?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2006 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 april 2006 18:56 schreef chaoss het volgende:
(overigens skinheads zijn van origine links).
... euhm .... volgens mij niet ....


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-04-2006 19:03 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 6 april 2006 19:03 schreef Jenje het volgende:
... euhm .... volgens mij niet ....


Ze komen voort uit het ska wereldje.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 19:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2006 19:03 schreef Jenje het volgende:
... euhm .... volgens mij niet ....
Er staat mij iets van bij dat skinheads idd oorspronkelijk linkse arbeiders in Engeland waren.

Maar echt zeker weten doe ik het niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2006 19:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 april 2006 19:03 schreef Verval het volgende:
Ze komen voort uit het ska wereldje.
Nou zijn er tegenwoordig ook genoeg niet al te politiek correcte Ska mensen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-04-2006 19:06 by Verval Profiel van Verval



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen