IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 11-04-2006 23:49 by WMP Profiel van WMP

Apies kijken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-04-2006 7:18 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 april 2006 23:32 schreef WMP het volgende:
Yup, de warriors in het echte leven zijn nu internet-warriors geworden, wat een lef!

Heiden, geloof je die sprookjes die je typt nu ook zelf? Ik zie dat de rest van de internet-warriors erg onder de indruk zijn van je verhalen, dus dat is al één gescoord punt.


Dan geloof je het toch niet? Ik weet wel beter en Heiden denk ik ook, dit soort lafaards hebben mijn vriendin toen ook naar de grond gewerkt met een stalen buis.


Against God and Government


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-04-2006 8:04 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 11 april 2006 23:32 schreef WMP het volgende:
Yup, de warriors in het echte leven zijn nu internet-warriors geworden, wat een lef!

Heiden, geloof je die sprookjes die je typt nu ook zelf? Ik zie dat de rest van de internet-warriors erg onder de indruk zijn van je verhalen, dus dat is al één gescoord punt.


Ja, ik geloof ze zelf. Wat een fruit als jij ermee doet boeit me niet, daar zal ik geen seconde van wakker liggen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 8:09 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 11 april 2006 23:32 schreef WMP het volgende:
Yup, de warriors in het echte leven zijn nu internet-warriors geworden, wat een lef!

Heiden, geloof je die sprookjes die je typt nu ook zelf? Ik zie dat de rest van de internet-warriors erg onder de indruk zijn van je verhalen, dus dat is al één gescoord punt.


Sorry WiMP, maar de enige internet warrior hier ben jij...

volgens mij boeit het iedereen die deelneemt aan dezxe discussie niet echt hoe stoer die zelf of anderen vind/zijn, jij maakt daar blijkbaar wel een punt van, Heiden ligt toe waarom die geen goede ervaringen heeft met krakers, en natuurlijk, waar gehakt wordt vallen spaanders, maar om nou te zeggen dat ik onder de indruk ben, nee (niks persoonlijks Heiden), maar ik denk dat iedereen die geleefd heeft wel zo'n situatie meegemaakt heeft, maakt niet yuit met welke groepering, en dat is de discussie hier ook niet, het gaat om krakers...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-04-2006 8:21 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 11 april 2006 22:46 schreef Misanthrope het volgende:
Tuig als krakerts verdienen het om met de benodigde hoeveelheid geweld uit het gebouw gezet te worden.




Ik zie dat mini-brein WMP er ook weer is. Hulde!

Wat is dit toch een heerlijk extreem rechts forum.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 9:51 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Kwelgeest, snel, ik heb je hulp nodig!!

Het is inderdaad het probleem op dat forum dat iedereen bij paps en mams wegwil en midden in het centrum wil wonen, het is zo onzinnig dat ik mijn eentje niet genoeg tegengewicht in de strijd kan leggen daar


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2006 10:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Linkje? Kan em niet meer vinden ,...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 10:04 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

http://www.kraak-forum.nl/viewtopic.php?p=42956#42956
Hier, lees maar eens, je weet serieus niet wat je overkomt...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-04-2006 10:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 april 2006 9:51 schreef Murdering Monk het volgende:
Kwelgeest, snel, ik heb je hulp nodig!!

Het is inderdaad het probleem op dat forum dat iedereen bij paps en mams wegwil en midden in het centrum wil wonen, het is zo onzinnig dat ik mijn eentje niet genoeg tegengewicht in de strijd kan leggen daar
Ik had al mijn vermoedens.

Ik post wel wat als ik weer thuis ben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2006 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hahaha, na even doorduwen komt de aap uit de mouw. Ze zijn te lui om te werken! Ze willen wel midden in een grote stad wonen maar niet de poen uittrekken om een normaal huis te kunnen betrekken.

Al dat geneuzel over woningnood en de eigenaar doet niets met het pand is 100% dikke onzin.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-04-2006 13:02 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 april 2006 23:36 schreef WMP het volgende:
Poep is er in alle kleuren; de linkervleugel komt bij elkaar in kraakpanden, de rechtervleugel op ZM. Wat een mooi geordende wereld.
En wat blijf jij toch een domme kneus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 13:06 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 april 2006 12:38 schreef Jenje het volgende:
Hahaha, na even doorduwen komt de aap uit de mouw. Ze zijn te lui om te werken! Ze willen wel midden in een grote stad wonen maar niet de poen uittrekken om een normaal huis te kunnen betrekken.

Al dat geneuzel over woningnood en de eigenaar doet niets met het pand is 100% dikke onzin.


hehe, helemaal mee eens, en het argument van de dag is dat ze geen zin hebben om voor 2 ton een huis te kopen, zoek dan ff lekker verder, ik zit in mn eentje en heb ook echt wel ruim onder de 2 ton gekregen, en ik kreeg zelfs gewoon een hypotheek die toereikend was, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2006 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 april 2006 13:06 schreef Murdering Monk het volgende:
hehe, helemaal mee eens, en het argument van de dag is dat ze geen zin hebben om voor 2 ton een huis te kopen, zoek dan ff lekker verder, ik zit in mn eentje en heb ook echt wel ruim onder de 2 ton gekregen, en ik kreeg zelfs gewoon een hypotheek die toereikend was, hehe
Ach, ik had het wel verwacht. Al dat sociale gedoe heeft één grondgedachte: "Als ik maar lekker makkelijk en goedkoop een dak boven mijn kop heb"


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 13:19 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, jep, maar het vreemde vind ik dan, dat als je gewoon een normale baan hebt en normaal werkt hoef je cht geen moeite te doen om aan onderdak te kmoen, knu je gewoon kopen op dat moment, gaat er alleen niet in bij die lui, en dan mij beschuldigen dat ik kortzichtig ben, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2006 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, mooi is dat, het is daar bijna een schande dat je trots bent op de dingen waar je voor gewerkt hebt. Stelletje communisten.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 13:36 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, ja, maar er komt serieus geen arguiment of harde cijfers voorbij daar, ik heb dat lijstje van M. geloof ik dat het was daarheen gekopieerd, en onderbouw bijna alles met argumenten en cijfers, en dat is daar nagenoeg onmogelijk voor die lui, je krijgt alleen meningen, kom nu eens met argumenten en cijfers, dan kunnen we weer een zinvolle discussie verder voeren (in hoeverre deze discussie zin heeft, want ik denk dat jou en mijn standpunt niet gewijzigd gaan worden...)
EN ik ben ook helemaal niet trots op wat ik bereikt, heb, ik walg zelfs vanmezlf dat ik zo'n smerige kapitalist ben dat ik alles voor mezelf houd en dat mijn vriendin door haar studie niet mee kan betalen en dus voor niks bij mij woont


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-04-2006 13:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wat een vuile ratten op dat kraakforum. Allemaal te beroerd om te werken of om een paar kilometer te reizen. En omdat iets hun niet naar wens uitkomt bezetten ze maar andermans eigendom en vinden dat de normaalste zaak van de wereld. Ik word er bijna agressief van.
En studies waarnaast ze niet kunnen werken? Mijn aarsch! Als dat echt zo is lopen ze of te lanterfanten of zitten ze verkeerd, qua studie en/of niveau.
Schurftige kut blagen!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 13:39 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Jenje, lees die laatste post, echt om te kotsen, nu komt inderdaad de aap uit de mouw en wordt toegeven dat ze geen zin hebben om te werken

edit voor Kwellie, die argumenten heb ik allemaal aangehaald, maar daarb wordt om de een of andere reden niet op gereageerd, heel vreemd...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 12-04-2006 13:40]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 13:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 april 2006 13:36 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een vuile ratten op dat kraakforum. Allemaal te beroerd om te werken of om een paar kilometer te reizen. En omdat iets hun niet naar wens uitkomt bezetten ze maar andermans eigendom en vinden dat de normaalste zaak van de wereld. Ik word er bijna agressief van.
En studies waarnaast ze niet kunnen werken? Mijn aarsch! Als dat echt zo is lopen ze of te lanterfanten of zitten ze verkeerd, qua studie en/of niveau.
Schurftige kut blagen!


Je flikt het weer he, exact dezelfde argumenten aanhalen

Ff een serieuze vraag, jij studeert he? Wat is je studie en hoeveel tijd benje kwijt aan colleges en aan zelfstudei thuis?

Ik heb daar echt geen kijk op en mijn vriendin is niet echt representatioef wat dat betreft, want die studeert wel, maar die kan lekker rustig aan doen en hoeft niet te werken omdat ze bij mij woont, ik ben opzoek naar de gewone gemiddelde getallen zeg maar


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2006 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 april 2006 13:36 schreef Murdering Monk het volgende:
EN ik ben ook helemaal niet trots op wat ik bereikt, heb, ik walg zelfs vanmezlf dat ik zo'n smerige kapitalist ben dat ik alles voor mezelf houd en dat mijn vriendin door haar studie niet mee kan betalen en dus voor niks bij mij woont
Oh ja ik walg ook ontzettend als ik een filmpje kijk op mjin dvd hd recorder het liefst zou ik em op straat mikken


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-04-2006 13:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 april 2006 13:44 schreef Murdering Monk het volgende:
Je flikt het weer he, exact dezelfde argumenten aanhalen

Ff een serieuze vraag, jij studeert he? Wat is je studie en hoeveel tijd benje kwijt aan colleges en aan zelfstudei thuis?

Ik heb daar echt geen kijk op en mijn vriendin is niet echt representatioef wat dat betreft, want die studeert wel, maar die kan lekker rustig aan doen en hoeft niet te werken omdat ze bij mij woont, ik ben opzoek naar de gewone gemiddelde getallen zeg maar
Hehehe, ik zag t ook al.

Ik studeer bedrijfseconomie. Daarvoor zit ik gemiddeld zo'n elf uur per week op de campus en zou ik zo'n zes uur per week thuis moeten werken om alles in een keer voldoende af te kunnen sluiten. Gooi hier gemiddeld nog zo'n twee uur per week bij voor verslagen en projecten (al heb ik die al wat meegenomen in die zes uur) en in de toetsperiode nog wat uurtjes.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2006 13:50 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 12 april 2006 13:48 schreef kwelgeest het volgende:
Hehehe, ik zag t ook al.

Ik studeer bedrijfseconomie. Daarvoor zit ik gemiddeld zo'n elf uur per week op de campus en zou ik zo'n zes uur per week thuis moeten werken om alles in een keer voldoende af te kunnen sluiten. Gooi hier gemiddeld nog zo'n twee uur per week bij voor verslagen en projecten (al heb ik die al wat meegenomen in die zes uur) en in de toetsperiode nog wat uurtjes.


Ok, dus als ik het goed lees ben je 19 uur per week kwijt aan je studie?

rond ik het ff af naar boven voor de mensen die wat meer moeite hebben om mee te kom,en, zeg 25 uur dat je kwijt bent.

Misschien dat iemand hier me wel een argument kan geven waarom je dan niet nog minimaal 30 uur in een week kan werken? Of snap ik wer gewoon werkelijk geen ene kut van?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-04-2006 13:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 april 2006 13:50 schreef Murdering Monk het volgende:
Ok, dus als ik het goed lees ben je 19 uur per week kwijt aan je studie?

rond ik het ff af naar boven voor de mensen die wat meer moeite hebben om mee te kom,en, zeg 25 uur dat je kwijt bent.

Misschien dat iemand hier me wel een argument kan geven waarom je dan niet nog minimaal 30 uur in een week kan werken? Of snap ik wer gewoon werkelijk geen ene kut van?
Ik geloof die lui ook voor geen meter. Het is overduidelijk wat ik al eerder posten: Dat zij iets niet willen 'verbloemen' ze door te zeggen dat ze niet anders kunnen.

Volgens mij is de gemiddelde student in een gemiddelde studieweek zo'n 25 a 30 uur kwijtaan de studie. Gooi daar nog zo'n drie uur per dag reistijd bij, wat onze kraak vrienden niet op gaat gezien ze kraken in de stad waarin ze studeren, en hebt de max wel. En in die reistijd kan je natuurlijk, met wat goede wil, ook aan je studie werken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-04-2006 13:55 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Ik zit 15 uur per week op school en besteed er thuis nog gemiddeld 4 uur per week aan..

Daarnaast verdien ik nog ongeveer 200-300 euro in de maand voor 2 avonden werken in een restaurant waar ik tegen minimumloon werk, ik krijg iets van 85 euro stufi + nog 80 euro sponsoring van de ING
Ik woon nog bij m`n moeder in huis en heb het daar prima naar m`n zin. Ik zou makkelijk op kamers kunnen of beter betaald werk kunnen krijgen maar daar heb ik nog geen zin in.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2006 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waar is ZM Crusty Jbassist trouwens? Die blijft nu ineens erg stil na de verhalen uit "de echte kraakwereld".


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen