IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2006 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 maart 2006 21:48 schreef Chelman het volgende:
Speciaal voor JB die moeite heeft met begrijpend lezen heb ik de moeite genomen om twee posts van mij uit de vorige topic op te zoeken:




Ik heb weinig hoop dat zijn dichtgeslibde hersenen in staat zijn om dit te volgen maar goed...ik ben gewoon naïef.
jbassist heeft volgens mij een buttplug van stalin gevonden


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-03-2006 21:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 9 maart 2006 21:48 schreef Cryptogram het volgende:
Verdorie, ambtenaren! Ook dat nog.







ja!


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2006 21:52 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 maart 2006 21:51 schreef skullfuck het volgende:



ja!


Hoe kom je erop....


Hoe kom je eraf....


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2006 21:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ey niks mis met ambtenaren

Zitten verdomd knappe tussen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2006 21:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 maart 2006 21:26 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Hoeveel krakers kent men hier persoonlijk???


4
Wat win ik nu?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2006 21:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 maart 2006 21:52 schreef Jenje het volgende:
Ey niks mis met ambtenaren

Zitten verdomd knappe tussen


Op LNV heb ze niet gezien maar misschien zat ik in de verkeerde luchploeg..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-03-2006 21:53 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 9 maart 2006 21:46 schreef Jenje het volgende:
Vreemd, ben het meer eens met 1i1ith, die (heeftt ge)kraakt, dan met jfascist, terwijl dat een rijke luiszoontje is met een gouden lepel in zijn reet.

Nha ja ... het gros van de krakers zijn vervelende sujetten, gelukkig zijn er uitzonderingen.

Net als metalheads, die zijn zo intelligent volgens iemand, ook hier weer die uitzondering ...


ken jij mij verder dude? woon ik thuis dan?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2006 21:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 maart 2006 21:52 schreef MMayo het volgende:
4
Wat win ik nu?


Een flinke pot spanking,


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2006 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 maart 2006 21:53 schreef Smoochy het volgende:
Op LNV heb ze niet gezien maar misschien zat ik in de verkeerde luchploeg..
Ik lunch ook altijd in onze eigen lunchkamer ...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-03-2006 21:54 by jbassist Profiel van jbassist

en btw, ik heb mijn punt wel gemaakt in een ander topic, hoef ik niet weer tedoen.

heeft weinig zin.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2006 21:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 maart 2006 21:53 schreef jbassist het volgende:
ken jij mij verder dude? woon ik thuis dan?


NOU EN LUL!
Bovendien, je ouders hadden toch veel centjes en een groot huis bladieblabla. Als dat er niet toe deed had je dit ook niet lopen verkondigen hier.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2006 21:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 maart 2006 21:53 schreef jbassist het volgende:
ken jij mij verder dude? woon ik thuis dan?


Nou Ja.. en zo niet dan betalen je ouders wel je huur dus.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2006 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 maart 2006 21:53 schreef jbassist het volgende:
ken jij mij verder dude? woon ik thuis dan?
Je hoeft niet thuis te wonen om verwend te zijn.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-03-2006 21:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 maart 2006 21:53 schreef Smoochy het volgende:
Een flinke pot spanking,


Met de dreads van die krakerts?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-03-2006 21:55 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 9 maart 2006 21:54 schreef jbassist het volgende:
en btw, ik heb mijn punt wel gemaakt in een ander topic, hoef ik niet weer tedoen.

heeft weinig zin.


Ga janken joh.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2006 21:58 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 maart 2006 21:54 schreef MMayo het volgende:
Met de dreads van die krakerts?


Hard en genadeloos...


Maar even ontopic.

Ik kan me wel vinden in het standpunt van Chelman. Tenslotte nemen zo vaak met geweld( sloten openbreken ) intrek in een pand, waarna de gemeente juridische procedures moet beginnen om deze rondhangende socialedienstzuigers eruit te krijgen. Wat als nadelig gevolg heeft dat wij dat betalen, dus ze jatten een huis en daarbij ook nog ons geld.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 09-03-2006 22:06 by Cryptogram Profiel van Cryptogram

quote:
Op 9 maart 2006 21:54 schreef jbassist het volgende:
en btw, ik heb mijn punt wel gemaakt in een ander topic, hoef ik niet weer tedoen.

heeft weinig zin.


Jouw punt: niet alle krakers zijn crusts, het kan ook gaan om 'keurige' studenten die geen overlast veroorzaken en daardoor haast niet opvallen.

De 'tegenstanders': niet alle kraker zijn inderdaad crusts, maar hoe vaak ze zich ook gewassen en geschoren hebben doet er niet toe: kraken is diefstal.

Oftewel: men is reeds op jouw punt ingegaan, nu jij nog op dat van hun.

Ondergetekende houdt wel van die DIY-instelling, maar constateert dat kraken maar al te vaak wordt gedaan vanwege egoïstische en proletarische redenen en vraagt zich af of er heden ten dage in Nederland legitieme redenen zijn voor kraken.

MVG,

C.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


zombie
Usericon van zombie
Posted 09-03-2006 22:15 by zombie Profiel van zombie

Ik ben helemaal voor kraken, zeker in Amsterdam. Door al die gekraakte pandjes kan ik tenminste nog wat leuke bands zien die nooit in de grotere zalen terecht zouden komen. En bovendien ben ik zelf ook nogal een crustie, inclusief Nausea / Misery patch op m'n spijkerjack.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 09-03-2006 22:29 by Cryptogram Profiel van Cryptogram

quote:
Op 9 maart 2006 22:15 schreef zombie het volgende:
Ik ben helemaal voor kraken, zeker in Amsterdam. Door al die gekraakte pandjes kan ik tenminste nog wat leuke bands zien die nooit in de grotere zalen terecht zouden komen. En bovendien ben ik zelf ook nogal een crustie, inclusief Nausea / Misery patch op m'n spijkerjack.


Plaats dit eens in een groter perspectief.
Alleen op basis hiervan kun je je niet als voorstander van kraken neerzetten.


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-03-2006 22:40 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 maart 2006 22:15 schreef zombie het volgende:
Ik ben helemaal voor kraken, zeker in Amsterdam. Door al die gekraakte pandjes kan ik tenminste nog wat leuke bands zien die nooit in de grotere zalen terecht zouden komen. En bovendien ben ik zelf ook nogal een crustie, inclusief Nausea / Misery patch op m'n spijkerjack.

Het zal mij aan m'n reet roesten wat voor troep je op je jack plakt, maar dit zijn natuurlijk geen argumenten.
Het is toch belachelijk dat, zoals hierboven door Smoochy (?) vermeld wordt, dat er juridische stappen ondernomen moeten worden om eigendom terug te winnen?
"Ja, eh, m'n fiets is gestolen."
"Tsja, ik kan me er wel in vinden, met die fiets kunnen nu allemaal mensen naar de kroeg fietsen, die anders geen geld hebben voor een fiets uit de winkel."
Dat gaat toch nergens over?
Buiten dat treden de meest ondergrondse bands op in Nederland, het voorprogramma van menig Black Metal-optreden (ik neem even het voorbeeld van hetgeen ik het meest mee te maken heb) is niets meer dan een paar kerels die net een jaartje een band zijn begonnen en één demo uit hebben gebracht.
Ik weet niet hoe dat in de scene is waar jij deel van uitmaakt, maar misschien zegt het meer over de scene dan over het kraken zelf dat jullie kraakpanden nodighebben om bands te laten optreden.
Zijn jullie soms een beetje asociaal?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2006 22:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2006 21:43 schreef Chelman het volgende:
Oeps...ik bedoelde een overschot aan Chromosoom 21...


'Check je eigen' lijkt me hier wel gepast.

quote:
Op 9 maart 2006 22:15 schreef zombie het volgende:
Ik ben helemaal voor kraken, zeker in Amsterdam. Door al die gekraakte pandjes kan ik tenminste nog wat leuke bands zien die nooit in de grotere zalen terecht zouden komen. En bovendien ben ik zelf ook nogal een crustie, inclusief Nausea / Misery patch op m'n spijkerjack.


Precies! De culturele verdiensten zijn eigen aan dit cultuurtje en de vergelijkingen die getrokken worden met het stelen van fietsen en auto's slaan als kut op Dirk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-03-2006 22:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-03-2006 22:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 maart 2006 22:51 schreef Mutilator het volgende:
Precies! De culturele verdiensten zijn eigen aan dit cultuurtje en de vergelijkingen die getrokken worden met het stelen van fietsen en auto's slaan als kut op Dirk.
Het is natuurlijk maar wat je culturele verdiensten noent. Daarbij geeft Nederland al belachelijk veel geld uit onder het mom van 'kunst en cultuur' en het meeste is complete bagger. Naar mijn mening heeft 'moderne' kunst zichzelf te bedruipen als dat niet lukt hheft in mijn ogen geen bestaansrecht. En 'culturele' uitspattingen zijn echt geen excuus om hard werkende burgers hun eigendommen, tijdelijk en/of gedeeltelijk, te ontnemen.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-03-2006 22:56]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2006 23:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2006 22:55 schreef kwelgeest het volgende:
Het is natuurlijk maar wat je culturele verdiensten noent. Daarbij geeft Nederland al belachelijk veel geld uit onder het mom van 'kunst en cultuur' en het meeste is complete bagger. Naar mijn mening heeft 'moderne' kunst zichzelf te bedruipen als dat niet lukt hheft in mijn ogen geen bestaansrecht.


Precies wat je zegt; het is maar wat je culturele verdiensten noemt en wat je onder bagger verstaat of juist niet; daar kun je niet louter je eigen smaak als maatstaf voor gebruiken, wel culturele diversiteit an sich.

Verder staat artistieke expressie haaks op commercie en kan -zeker in het begin- niet zichzelf bedruipen.

quote:
En 'culturele' uitspattingen zijn echt geen excuus om hard werkende burgers hun eigendommen, tijdelijk en/of gedeeltelijk, te ontnemen.


Het gebeurt toch vaak met panden die al tijden leegstaan; dan had de eigenaar er allang iets mee moeten doen; anti kraak huurders erin moeten zetten bijv. of een andere bestemming ermee moeten vervullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-03-2006 23:25]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-03-2006 23:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 maart 2006 23:05 schreef Mutilator het volgende:
Precies wat je zegt; het is maar wat je culturele verdiensten noemt en wat je onder bagger verstaat of juist niet; daar kun je niet louter je eigen smaak als maatstaf voor gebruiken, wel culturele diversiteit an sich.

Verder staat artistieke expressie haaks op commercie en kan zich -zeker in het begin- niet zichzelf bedruipen.
En als het zichzelf niet kan bedruipen is er blijkbaar geen behoefte aan en is het dus overbodig. Mensen die toch graag verder willen met hun niet al te lucratieve bezigheden doen dat maar lekker in hun eigen tijd en van hun eigen geld.



quote:
Het gebeurt toch vaak met panden die al tijden leegstaan; dan had de eigenaar er allang iets mee moeten doen; anti kraak huurders erin moeten zetten bijv. of een andere bestemming ermee moeten vervullen.
Dus als iemand, in jouw ogen, te lang 'niets' heeft gedaan met zijn/haar bezittingen mag dat individu onteigend worden? En dat nog wel door een stel luizen fok centra? Oftewel buiten de overheid om?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2006 23:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2006 23:09 schreef kwelgeest het volgende:
En als het zichzelf niet kan bedruipen is er blijkbaar geen behoefte aan en is het dus overbodig. Mensen die toch graag verder willen met hun niet al te lucratieve bezigheden doen dat maar lekker in hun eigen tijd en van hun eigen geld.


Of men snapt het -nog- niet of het is simpelweg niet bekend...

quote:
Dus als iemand, in jouw ogen, te lang 'niets' heeft gedaan met zijn/haar bezittingen mag dat individu onteigend worden? En dat nog wel door een stel luizen fok centra? Oftewel buiten de overheid om?



In het geval van een pand, in tijden van woningnood, is dat idd verantwoordelijkheid verzaken; doe er anders iets mee, of verkoop het aan iemand die er iets mee doet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen