IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-04-2006 22:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

0wn4g3!!one!1


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-04-2006 23:16 by Argus Profiel van Argus

ROFL

waar hebben we die gevonden?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2006 23:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Waarom gaat dit topic vooral over krakers die niet meedoen aan de overrated pseudohygiene?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-04-2006 23:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat diefstal geen diefstal is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-04-2006 23:46 by Hexegot Profiel van Hexegot

Waarom is er ooit een topic over krakers gestart?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-04-2006 23:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 april 2006 23:46 schreef Hexegot het volgende:
Waarom is er ooit een topic over krakers gestart?
Omdat krakers gay zijn en men op ZM graag over gaye mensen praat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2006 23:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

omdat ze de communistische gedachte dat alles van iedereen is hebben.

edit: taaltbc

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-04-2006 23:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-04-2006 23:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 april 2006 23:47 schreef ElitE het volgende:
omdat de communistische gedachte dat alles van iedereen is.
Mooi, dan is hun uitkering iig van mij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2006 23:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 april 2006 23:48 schreef Misanthrope het volgende:
Mooi, dan is hun uitkering iig van mij.
als je belasting betaald is dat ook zo


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-04-2006 23:51 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 2 april 2006 23:49 schreef ElitE het volgende:

als je belasting betaald is dat ook zo



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-04-2006 2:22 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 2 april 2006 22:55 schreef Misanthrope het volgende:
0wn4g3!!one!1


Suck my piss


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2006 2:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 april 2006 22:02 schreef Juno het volgende:
wie zijn de mietjes hier, hahaha rechtse achterlijk je kunt niet denken en over je angst voor wat anders is is gewoon zielig. ( je weet het als ik het tegen jouw heb)


LOI OLEE OLEE


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 03-04-2006 7:52 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 2 april 2006 22:02 schreef Juno het volgende:
wie zijn de mietjes hier, hahaha rechtse achterlijk je kunt niet denken en over je angst voor wat anders is is gewoon zielig. ( je weet het als ik het tegen jouw heb)


angst voor wat anders ? hebben juist die afa gasten daar geen last van


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 03-04-2006 7:54 by Morghodius Profiel van Morghodius

ANTI-


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-04-2006 12:01 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 april 2006 22:02 schreef Juno het volgende:
wie zijn de mietjes hier, hahaha rechtse achterlijk je kunt niet denken en over je angst voor wat anders is is gewoon zielig. ( je weet het als ik het tegen jouw heb)


flikker op snotneus, je bent geen fuck beter dan waar je op afgeeft.


Een kleine snol zit zo vol.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2006 16:52 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 2 april 2006 22:02 schreef Juno het volgende:
wie zijn de mietjes hier, hahaha rechtse achterlijk je kunt niet denken en over je angst voor wat anders is is gewoon zielig. ( je weet het als ik het tegen jouw heb)

Briljant....

Kun je ook nog iets gefundeerds posten met argumenten en woorden die boven de drie lettergrepen komen, of is dat wat te veel gevraagd?

ALs je de meeste posts hier doorleest kun je zien dat er voor zowel voor als tregen kraken argumenten aangedragen worden...een post als die van jou zal het kraken wat al geen goed imago heeft (in mijn ogen terecht)hier op ZM en in de grote boze buitenwereld zeker niet verbeteren....


Kneus

editslet: Is dit niet gewoon een geintje van iemand hier op het forum trouwens? Dit kun je toch niet serieus nemen...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 03-04-2006 16:53]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-04-2006 16:54 by jbassist Profiel van jbassist

MM, heb je dat trackingnr. toevallig voor me?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2006 16:56 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wordt morgen, briefje ligt voor je klaar (heb je dat kreng nu dan nog nietb trouwens? ), heb thuis geen interslet meer, mail me anders als je hebt een gsm nummer, dan sms ik het even


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-04-2006 18:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 april 2006 16:52 schreef Murdering Monk het volgende:

editslet: Is dit niet gewoon een geintje van iemand hier op het forum trouwens? Dit kun je toch niet serieus nemen...
Nouja, je weet hoe die krakerts zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-04-2006 10:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 april 2006 22:02 schreef Juno het volgende:
wie zijn de mietjes hier, hahaha rechtse achterlijk je kunt niet denken en over je angst voor wat anders is is gewoon zielig. ( je weet het als ik het tegen jouw heb)


Zeg vriend, heb jij de basisschool wel afgemaakt? Of hebben je ouders je bij de geboorte maar alvast in andermans woning gedrukt? Zou ik wel doen als je mijn kind was.


Against God and Government


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 04-04-2006 12:18 by chaoss Profiel van chaoss

Ik heb het idee dat weinig mensen hier iets van kraken afweten en vooral de media napraten.

1) kraken heeft als doel het aan de kaak stellen van woningnood in vooral grote steden. Daar is weldegelijk sprake van woningnood. Hoofdzakelijk komt dat door vastgoedspeculanten die huizen opkopen en er vervolgens niet mee doen. Huizen worden dan slechts gezien als financiele speeltjes of voor witwaspraktijken en niet als gebruiksmiddel. Kraakgroepen kraken zelden voor zichzelf, maar vooral voor andere mensen die hard woonruimte nodig hebben (zoals studenten en vluchtelingen).

2) Het merendeel van de gekraakte woningen in Amsterdam zijn eigendom van reeds geliquideerde of andersinds voor criminele activiteiten veroordeelde vastgoedmagnaten. Dat deze panden nog steeds in hun bezit zit (met goedkeuring van de overheid) mag toch op zijn minst vreemd genoemd worden.

3) Men stelde hier ergens dat bezit een recht is. Daartegenover stel ik dat wonen een basisrecht is en zelfs opgenomen in de universele rechten van de mens. Bezit is in dit geval een luxerecht. De vergelijking tussen fietsendiefstal en kraken gaat nergens op. Een fiets is geen basisrecht, een woning wel. Er is in Nederland geen tekort aan fietsen, wel aan betaalbare woningen.

4) Er zijn regels gesteld voor kraken (dit geldt iets anders voor herkraak). Je mag pas een pand kraken als het bewezen meer dan een jaar leegstaat. Deze regel wordt ook gehanteerd door kraakgroepen. Wanneer na de kraak door de politie huisvrede geconstateerd is, mag de kraakgroep of de bewoner waarvoor gekraakt is in het pand blijven. Bij herkraak gaat het vooral om protestkraak, waarbij ontruimde panden opnieuw gekraakt worden om duidelijk te maken dat de eigenaar er nog steeds aangedaan heeft.
Overigens zijn er ook wildkrakers. Deze mensen houden zich minder vaak aan de regels.

5) Dat huizen door krakers verder afgebroken worden is een algemeen fabeltje dat graag gebruikt wordt door gedupeerde huiseigenaren. In veel gevallen zijn de panden voor de kraak meer verkrot dan na de kraak. Want wie gaat er in Godsnaam zijn eigen huis verder de tering in helpen? Opmerkelijk genoeg wordt er pas na ontruiming iets gedaan aan het pand door de eigenaar of de gemeente.
Bij in gebruikname van de krakers wordt het binnenwerk van de huizen opgeknapt zodat het bewoonbaar is. Dat er allerlei barricade materiaal voor de ramen zit heeft voornamelijk te maken met bescherming tegen bijvoorbeeld knokploegen van agressieve huiseigenaren.
Daarnaast worden kraakpanden in gebruik genomen voor sociaal-culturele doeleinden zoals een weggeefwinkel/ruilwinkel, voku (gaarkeuken), podium, bioscoop of café. Deze ruimten zijn voor iedereen beschikbaar en het kost vaak niks of weinig om er binnen te kunnen komen.

6) Het is niet altijd nodig dat de politie moet ontruimen. Als men in overleg met de krakers besluit te ontruimen en de krakers stemmen in met de bestemming van het pand, dan is er over het algemeen niets aan de hand. Vaker is het zo dat er of geen overleg is geweest met de krakers, of de krakers twijfelen aan de bestemming (welke vaak alleen leegstand tot gevolg heeft), dan pleegt men verzet. Doel hierachter is wederom het aan de kaak stellen van het woonbeleid van de desbetreffende gemeente.

7) Ook zegt men dat huizen goed betaalbaar zijn. Een bedrag van 400 euro per maand kale huur voor een oppervlakte van net 12m2 (niet ongewoon in de stad) vind ik niet goedkoop. De huizenprijzen (en kamerprijzen) in grote steden zijn buitenproportioneel. Dat komt vooral doordat huurverhogingen losgekoppeld zijn van de koopkracht en inkomens (wordt nog leuker bij de liberalisering van de huren). Wie wil wonen in Nederland moet over een flink inkomen beschikken, of rijke ouders hebben.

8) Krakers zijn uitkeringstrekkers is ook grote onzin. Een groot deel van de kraakscene is gewoon student en heeft een baan. Een klein deel daarvan trekt inderdaad uitkering. Maar dat geldt voor alle bevolkingsgroepen.

Ik vind het opmerkelijke dat op een metalforum mensen aangevallen worden op hun uiterlijk (lui, laf en lelijk (hmz... Brigade M is een extreem-rechtse nationalistische band)), terwijl de meeste 'gewone' mensen hetzelfde plachten te zeggen over metalheads. Eng, lelijk en vieze lange haren. Een kwestie van de pot verwijt de ketel?

[Dit bericht is gewijzigd door chaoss op 04-04-2006 12:28]


don't fuck the system, change it


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 04-04-2006 12:58 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

@Chaos: Helemaal eens met je punten. Maar dit is al zo vaak gezegd om de standpunten over krakers van sommige bezoekers van dit forum te nuanceren. Vooralsnog geen resultaat, ze blijven hangen in kraken=diefstal, diefstal= slecht, dus kraken=slecht.....
Maar ik ben blij te vernemen dat niet iedereen zo zwart/wit denkt



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-04-2006 13:05 by jbassist Profiel van jbassist

Jup, same here... Bedankt voor deze post

ik wacht al op het 10.000ste HET IS DIEFSTAL!! van Misanthrope


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-04-2006 13:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 april 2006 12:18 schreef chaoss het volgende:
Ik heb het idee dat weinig mensen hier iets van kraken afweten en vooral de media napraten.

1) kraken heeft als doel het aan de kaak stellen van woningnood in vooral grote steden. Daar is weldegelijk sprake van woningnood. Hoofdzakelijk komt dat door vastgoedspeculanten die huizen opkopen en er vervolgens niet mee doen. Huizen worden dan slechts gezien als financiele speeltjes of voor witwaspraktijken en niet als gebruiksmiddel. Kraakgroepen kraken zelden voor zichzelf, maar vooral voor andere mensen die hard woonruimte nodig hebben (zoals studenten en vluchtelingen).



Definieer woningnood a.u.b. Er zijn namelijk geen hordes daklozen in Nederland bij mijn weten.

De 'woningnood' bestaat door twee redenen:

a.) Iedereen wil graag in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag wonen, het liefst in centrum. Ja...dan ontstaat er een tekort aan woningen in de grote stadscentra en stijgen hierdoor de prijzen. Ik zou ook het liefst in Bosch en Duin wonen maar kan het niet betalen, hierdoor moet ik dus mijn woning elders zoeken. Dat is dus geen woningnood.
b.) Relatief hoge huisprijzen worden voornamelijk veroorzaakt door gemeentelijke speculaties met de grond.

Hoe dan ook is er geen sprake van een noodsituatie. Er is voldoende ruimte, werkgelegenheid en mogelijkheden buiten de randstad, alleen willen sommige mensen daar dus niet wonen en roepen dat er woningnood is.

quote:

2) Het merendeel van de gekraakte woningen in Amsterdam zijn eigendom van reeds geliquideerde of andersinds voor criminele activiteiten veroordeelde vastgoedmagnaten. Dat deze panden nog steeds in hun bezit zit (met goedkeuring van de overheid) mag toch op zijn minst vreemd genoemd worden.



In Nederland kennen we een rechterlijke macht die zich over dergeljke vraagstukken buigt. Dit is geen taak van de krakers. Eigenrichting is weliswaar populair in de krakerskringen maar is geen algemeen geaccepteerd principe. Daarnaast betekent het feit dat een pand van een crimineel was niet dat hij het moet afstaan. In Nederland kennen we een systeem van straffen en bij mijn weten behoort een automatische verbeuring van al je bezit na een veroordeling niet tot de gangbare straffen.

quote:

3) Men stelde hier ergens dat bezit een recht is. Daartegenover stel ik dat wonen een basisrecht is en zelfs opgenomen in de universele rechten van de mens. Bezit is in dit geval een luxerecht. De vergelijking tussen fietsendiefstal en kraken gaat nergens op. Een fiets is geen basisrecht, een woning wel. Er is in Nederland geen tekort aan fietsen, wel aan betaalbare woningen.



Universal Declaration of Human Rights

Artikel 17 stelt:
quote:

Article 17.
(1) Everyone has the right to own property alone as well as in association with others.

(2) No one shall be arbitrarily deprived of his property.



Eigendomsrecht wordt hier dus wel degelijk vastgelegd. Ad.2 impliceert ook dat kraken in strijd is met de universele verklaring. Het is namelijk een arbitraire, oftewel op basis van een unilaterale beslissing ontstane, onteigening.

Artikel 25 stelt verder:

quote:

Article 25.
(1) Everyone has the right to a standard of living adequate for the health and well-being of himself and of his family, including food, clothing, housing and medical care and necessary social services, and the right to security in the event of unemployment, sickness, disability, widowhood, old age or other lack of livelihood in circumstances beyond his control.



Men heeft inderdaad het recht om zichzelf te huisvesten. Dit recht impliceert echter dat men geen regels van overheidswege mag instellen om te voorkomen dat men een huis voor zichzelf verwerft zoals: 'Joden mogen hier niet wonen', 'Geen vrouwen' etc. Artikel 25 verwerpt artikel 17 namelijk niet. Bovendien is het ook zo dat de universele verklaring mensen een recht op arbeid garandeert. Het betekent echter niet dat je iemand mag dwingen om je werk te geven en je hiervoor te betalen.

Verder is het in deze contreien een nodeloze discussie aangezien hier geen werkelijke woningnood bestaat. Dat men niet meer bij zijn ouders in Oosterhout wilt wonen noem ik geen woningnood...

quote:

4) Er zijn regels gesteld voor kraken (dit geldt iets anders voor herkraak). Je mag pas een pand kraken als het bewezen meer dan een jaar leegstaat. Deze regel wordt ook gehanteerd door kraakgroepen. Wanneer na de kraak door de politie huisvrede geconstateerd is, mag de kraakgroep of de bewoner waarvoor gekraakt is in het pand blijven. Bij herkraak gaat het vooral om protestkraak, waarbij ontruimde panden opnieuw gekraakt worden om duidelijk te maken dat de eigenaar er nog steeds aangedaan heeft.
Overigens zijn er ook wildkrakers. Deze mensen houden zich minder vaak aan de regels.



Er zijn geen regels voor kraken. Er zijn mazen in de wet waardoor kraken gedoogd wordt. OP basis van die mazen hebben krakerts regels opgesteld om niet buiten die mazen te treden. Dat is een HEEL ander verhaal.

quote:

5) Dat huizen door krakers verder afgebroken worden is een algemeen fabeltje dat graag gebruikt wordt door gedupeerde huiseigenaren. In veel gevallen zijn de panden voor de kraak meer verkrot dan na de kraak. Want wie gaat er in Godsnaam zijn eigen huis verder de tering in helpen? Opmerkelijk genoeg wordt er pas na ontruiming iets gedaan aan het pand door de eigenaar of de gemeente.
Bij in gebruikname van de krakers wordt het binnenwerk van de huizen opgeknapt zodat het bewoonbaar is. Dat er allerlei barricade materiaal voor de ramen zit heeft voornamelijk te maken met bescherming tegen bijvoorbeeld knokploegen van agressieve huiseigenaren.
Daarnaast worden kraakpanden in gebruik genomen voor sociaal-culturele doeleinden zoals een weggeefwinkel/ruilwinkel, voku (gaarkeuken), podium, bioscoop of café. Deze ruimten zijn voor iedereen beschikbaar en het kost vaak niks of weinig om er binnen te kunnen komen.



Eigen huis...hihihi.

Ik heb persoonlijk iets te vaak naar de tering geholpen panden gezien om te geloven dat het om incidenten gaat. Ja, ik ken stoute mensen die het gore lef hadden om hun eigen zuur verdiende geld in onroerend goed te stoppen.

En de sociaal-culturele doeleinden zijn natuurlijk leuk maar ik vraag me af of de culturele diversiteit in Nederland groter is dan in landen waar kraken minder vrolijk gedoogd wordt. Ik heb deze vraag al meerdere malen uiteengezet en ook aan onze waarde Lilith voorgesteld maar ze wilt daar niet op ingaan. Wellicht dat jij mij kan verlichten.

quote:

6) Het is niet altijd nodig dat de politie moet ontruimen. Als men in overleg met de krakers besluit te ontruimen en de krakers stemmen in met de bestemming van het pand, dan is er over het algemeen niets aan de hand. Vaker is het zo dat er of geen overleg is geweest met de krakers, of de krakers twijfelen aan de bestemming (welke vaak alleen leegstand tot gevolg heeft), dan pleegt men verzet. Doel hierachter is wederom het aan de kaak stellen van het woonbeleid van de desbetreffende gemeente.



Je zegt het zelf: 'niet altijd'. Soms is het dus wel nodig. Aangezien ontruimingen over het algemeen op een rechterlijke beslissing volgen, kan ik stellen dat de krakers dus soms aan eigenrichting doen en niet van plan zijn om zich te conformeren aan de regels van een rechtsaat. Dat is geen ontwikkeling die ik zou toejuichen en het staat voor mij gelijk aan de extremistische Mohammed B.'s die ook lak aan de rechtsstaat hebben.

Aan de kaak stellen gaat in Nederland via het publieke debat, volksvertegenwoordiging, draagvlak creeëren oftewel politiek in de breedste zin des woords. Indien je dit niet prettig vindt moet je hiervoor je eigen beweging maken...als er weinig respons uit de maatschappij komt betekent het waarschijnlijk dat men hier weinig interesse voor heeft. Je kan hier je eigen conlusie uit trekken.

quote:

7) Ook zegt men dat huizen goed betaalbaar zijn. Een bedrag van 400 euro per maand kale huur voor een oppervlakte van net 12m2 (niet ongewoon in de stad) vind ik niet goedkoop. De huizenprijzen (en kamerprijzen) in grote steden zijn buitenproportioneel. Dat komt vooral doordat huurverhogingen losgekoppeld zijn van de koopkracht en inkomens (wordt nog leuker bij de liberalisering van de huren). Wie wil wonen in Nederland moet over een flink inkomen beschikken, of rijke ouders hebben.



Huizen zijn goed betaalbaar. Huizen in de grachtengordel zijn minder goed betaalbaar. Als je in de stad wilt wonen dan heeft dat consequenties m.b.t. de kosten. Daar heb je mee te leven. Voor die 400 euro kan je ook buiten de stad in een rijtjeshuis zitten.... Is dat woningnood?

Sowieso is er krapte op de huurmarkt veroorzaakt door de woningcorporaties die het gros van de huurhuizen in grote steden beheren en er ook nog een vaak rare eisen aan ophangen (minimuminkomen, maximuminkomen, minimumleeftijd, maxleeftijd etc.). Daardoor zijn er relatief weinig huurhuizen op de vrije markt terwijl er meer dan genoeg gegadigden zijn die in staat zijn om de hoge huren te betalen, ergo: huren op de vrije markt gaan omhoog. Dat lijkt me logisch.

En daarnaast is het zo dat 400 euro 1/3e van een minimuminkomen is. 1/3 van je inkomen aan huur uitgeven vind ik niet buitensporig. De vraag is of je met een minimuminkomen wel gelijk in de grachtengordel moet gaan wonen en gaan klagen wanneer dit onmogelijk blijkt te zijn.....

quote:

8) Krakers zijn uitkeringstrekkers is ook grote onzin. Een groot deel van de kraakscene is gewoon student en heeft een baan. Een klein deel daarvan trekt inderdaad uitkering. Maar dat geldt voor alle bevolkingsgroepen.



Ik durf te stellen dat de percentage uitkeringstrekkers in de kraakscene wel hoger ligt.


@Lilith: ga je nog in op mijn eerdere posts of blijf je telkens hetzelfde posten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-04-2006 13:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

van Ostadestraat (A'dam) wordt nu ontruimd
Quico - 04.04.2006 13:30

van Ostadestraat 137 (A'dam) wordt nu ontruimd

Op dit moment is de ME bezig om het geherkraakte pand aan de van Ostadestraat 137 (in Amsterdam) te ontruimen. Iedereen wordt opgeroepen zo snel mogelijk daarheen te komen.

At this very moment the riot cops are evicting the (last sunday) resquatted house at the van Ostadestraat 137. Everybody who can is urged to come and support the people who live there.

Zie ook/See also:
http://www.indymedia.nl/nl/2006/03/35326.shtml
http://www.indymedia.nl/nl/2006/03/34873.shtml
http://indymedia.nl/nl/2006/03/35270.shtml
http://molli.nl/index.php?id=551&PHPSESSID=a275eb9ea77be4b8231c4dd8279673c2




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen