IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 14-03-2006 22:22 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 14 maart 2006 20:11 schreef Smoochy het volgende:
Wow man ik wou dat ik ook zo stoer achter me monitor zat en dat kon zeggen wow, wat goed van je. Je bent echt wel een topper.



Nou nou, wat ben jij grappig. Iemand die werkelijk erg stoer is, zou zich als totaal talentloze imbeciel aanmelden als 'Smoochy' en zich tot moderator pijpen, en zich in die functie als hopeloos verloren zwakzinnige aap gedragen.
Succes fuckface.


Nog zo stoere internet warrior.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2006 22:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2006 22:22 schreef zakkenvuller het volgende:
Nou nou, wat ben jij grappig. Iemand die werkelijk erg stoer is, zou zich als totaal talentloze imbeciel aanmelden als 'Smoochy' en zich tot moderator pijpen, en zich in die functie als hopeloos verloren zwakzinnige aap gedragen.
Succes fuckface.
Pot, ketel, zwart.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 14-03-2006 22:24 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 14 maart 2006 22:24 schreef kwelgeest het volgende:
Pot, ketel, zwart.


Noem je mij nu een lesbische negerin?


Nog zo stoere internet warrior.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-03-2006 22:25 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 14 maart 2006 22:22 schreef zakkenvuller het volgende:
Nou nou, wat ben jij grappig. Iemand die werkelijk erg stoer is, zou zich als totaal talentloze imbeciel aanmelden als 'Smoochy' en zich tot moderator pijpen, en zich in die functie als hopeloos verloren zwakzinnige aap gedragen.
Succes fuckface.


Hahaha, dit kan maar door één iemand geschreven zijn


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 22:48 by Chelman Profiel van Chelman

Iemand met een Judas Priest avatar...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2006 22:54 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 9 maart 2006 23:24 schreef Mutilator het volgende:
Als je de dorpjes erbij telt dan niet, maar ik heb het dan ook over de grote steden; waarom zijn er dan jarenlange wachtlijsten?


Hm, ook in dorpjes zijn letterlijk jarenlange wachtlijsten voor huurhuizen.

Voor een doorsnee rijtjeswoning (met 2 of 3 slaapkamers) moet je vaak minimaal 3 jaar ingeschreven staan en meestal zelfs nog langer. Ook hier is het een ramp wanneer je iets zou willen huren.


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2006 22:55 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

In de Randstad is de wachttijd 5 tot 8 jaar.
Dan maar kopen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2006 22:56 by Immortella Profiel van Immortella

Juist, dat dachten wij ook .

Kopen is trouwens in alle opzichten beter, niet alleen omdat je dan 'sneller iets hebt'.


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2006 22:58 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 maart 2006 22:56 schreef Immortella het volgende:
Juist, dat dachten wij ook .

Kopen is trouwens in alle opzichten beter, niet alleen omdat je dan 'sneller iets hebt'.

Klopt.
Maar toen Verval en ik wilden gaan samenwonen hadden we niet verwacht dat we iets konden kopen, dus keken we eerst naar huurhuizen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2006 23:08 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 maart 2006 22:58 schreef Leviathanica het volgende:
Klopt.
Maar toen Verval en ik wilden gaan samenwonen hadden we niet verwacht dat we iets konden kopen, dus keken we eerst naar huurhuizen.


Same here.

Totdat je er achter komt dat er op zich best veel mogelijk is als je allebei werkt


..."Hate can only create more hate"...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-03-2006 23:09 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 14 maart 2006 22:48 schreef Chelman het volgende:
Iemand met een Judas Priest avatar...


Dat dacht ik ook, hehe.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-03-2006 3:35 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 14 maart 2006 16:52 schreef Chelman het volgende:


Lekker oproepen tot geweld. Goede beheersing van d's en t's.


Een workshop onder de naam REL JE ROT die succesvol rellen voor ogen heeft.


En hier een fijne fotogallerij uit Italië.


Jep! Ik ben overstag! Ik zie nu helder de positieve invloed van de krakerts op onze samenleving!




grappig, Cohen is van de pvda en hij was bijna de nieuwe leider geworden inplaats van wouter bos.

Verder, goh, dus nu zijn ze ineens wel tegen criminelen als hun het slachtoffer zijn, maar normaal moeten ze geknuffeld worden

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 15-03-2006 3:42]


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-03-2006 7:27 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 10 maart 2006 18:33 schreef Mutilator het volgende:
Het suggeren dat er geen andere mening is, is idd een handelsmerk van de topicstarter, evenals het spelen op de persoon en het
beweren van dezelfde persoon humor te bezitten, wat op zichzelf dan wél weer humor is.

Steeds terugvallen op hetzelfde argument zonder nieuwe invalshoeken weerhoudt de discussie zich verder te ontwikkelen.





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zie van de andere kant ook niets als de geëikte uitspraken en loze kreten. Tevens word de rol als slachtoffer weer uitermate goed gespeeld.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 10:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2006 8:35 schreef Jenje het volgende:
Zie van de andere kant ook niets als de geëikte uitspraken en loze kreten. Tevens word de rol als slachtoffer weer uitermate goed gespeeld.


De vraag is dan natuurlijk; wie lokt wat uit -met bijv. provocatie-? In mijn ogen is provocatie totaal irrelevant, zeker als het de argumenten overschaduwt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-03-2006 10:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2006 11:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 maart 2006 10:39 schreef Mutilator het volgende:
De vraag is dan natuurlijk; wie lokt wat uit -met bijv. provocatie-? In mijn ogen is provocatie totaal irrelevant, zeker als het de argumenten overschaduwt.


Als het irrelevant is....waarom ga je dan telkens op in?

Ik heb lilith nog geen weerwoord zien geven over het verhaal met betrekking to vermeend toegenomen kunstdiversiteit dankzij kraken....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 11:16 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Mensen moeten er gewoon rekening mee houden dat er hier geen krakers zijn.

Zoiets typte ik al eerder.

Ik haat het trouwens als ik een cd koop en er zit zo'n irritant stikkertje op.

Maar goed, mijn haat jegens "stikkers op cd doosjes" is eternal. A.k.a.; daarhebjehemookweer-weetjewel, en dat is te makkelijk/


Uit Grunn, (ouwe) Glasfabriek,bij station is/was dat nou wel/niet gekraakt? Weet dat er wel feesten georganiseerd zijn in het verleden. Iemand enig idee?Hoor er nooit meer wat over, MAAR het staat er nog steeds..


Suck my piss


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-03-2006 11:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2006 11:13 schreef Chelman het volgende:
Als het irrelevant is....waarom ga je dan telkens op in?


Ik provoceer niet terug, maar jij vindt het blijkbaar dus wel relevant? Waarom dan?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 15-03-2006 11:46 by Kleine-Kapoen Profiel van Kleine-Kapoen

Volgens mij hebben ze hier de cultuur nog niet door van kraken. bands als Mihoen, Betercore etc, Dat zijn brute bands uit de underground die al in menig kraakpand hebben gespeeld!


Enskedese Kopknikkers Bende


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 maart 2006 10:39 schreef Mutilator het volgende:
De vraag is dan natuurlijk; wie lokt wat uit -met bijv. provocatie-? In mijn ogen is provocatie totaal irrelevant, zeker als het de argumenten overschaduwt.
Waarom loop je dan (tevens totaal off topic) te zeuren dat Chelman mensen provoceert?

Provoceren is een discussiemiddel.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 12:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 maart 2006 11:46 schreef Kleine-Kapoen het volgende:
Volgens mij hebben ze hier de cultuur nog niet door van kraken. bands als Mihoen, Betercore etc, Dat zijn brute bands uit de underground die al in menig kraakpand hebben gespeeld!
Onee wacht, omdat er volgens jouw smaak brute bands in kraakpanden hebben gespeeld, is het goed als men van elkaar steelt!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-03-2006 12:15 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 maart 2006 11:46 schreef Kleine-Kapoen het volgende:
Volgens mij hebben ze hier de cultuur nog niet door van kraken. bands als Mihoen, Betercore etc, Dat zijn brute bands uit de underground die al in menig kraakpand hebben gespeeld!

Dit voegt niets toe aan deze discussie, omdat er toevallig wat underground bands in kraakpanden hebben gestaan, is de hele cultuur van kraken ok? Ik snap je gedachte wel hoor, maar voor mij zal het altijd inbraak blijven

En helaas snappen bijna alle krakers de cultuur zelf ook niet, en de gemiddelde fatsoensnorm is ook al te moeilijk (maar dit zijn mijn persoonlijke ervaringen en meningen)

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-03-2006 12:16]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-03-2006 13:03 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 15 maart 2006 8:35 schreef Jenje het volgende:
Zie van de andere kant ook niets als de geëikte uitspraken en loze kreten.


Er even vanuitgaande dat je onder meer mij bedoelt met 'de andere kant'. Al een paar keer heb ik gezegd dat ik het zwart/wit beeld van 'kraken= stelen, stelen= slecht, dus kraken= slecht' wilde door breken door positieve kanten van kraakacties te benoemen. Als dat loze kreten en de geëikte uitspraken zijn, dan weet ik helemaal niet wat er hier dan nog te discussieren valt.

quote:
Tevens word de rol als slachtoffer weer uitermate goed gespeeld.


Waar zie jij een slachtoffer dan?



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-03-2006 13:09 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 15 maart 2006 11:13 schreef Chelman het volgende:
Ik heb lilith nog geen weerwoord zien geven over het verhaal met betrekking to vermeend toegenomen kunstdiversiteit dankzij kraken....


Ik weet niet op welk verhaal je precies bedoelt. Maar ik heb jou ook nog niets horen zeggen over dat het laten leegstaan van grote panden diefstal van ruimte/grond is.

Als ik minister van woningbouw zou zijn, dan zou ik kraken toestaan mits er aan een paar voorwaarden wordt voldaan:

- het pand moet meer dan een jaar leegstaan.
- de krakers moeten op een nette manier met het pand omgaan, dwz geen overlast veroorzaken en er ruimtes voor wonen/werken of cultuur creëren.

Eigenaren van leegstaande panden kunnen daar op inspelen door op tijd een nieuwe bestemming/koper voor het pand te vinden, waardoor leegstand wordt verminderd. En krakers die overlast veroorzaken door herrie, troep e.d. kunnen dan aangepakt worden.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het toeëigenen van een pand wordt gedaan omdat er kennelijk geen andere woningen voorhanden zijn. Die zijn er wel, maar kennelijk voldoen krakers niet aan de voorwaarden voor die woningen. Waardoor er "de staat tegen ons" gespeeld wordt, ergo: slachtofferrol.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen