IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opname technieken, microfoons e.d. [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-04-2007 22:04 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Zie edit, Snaack


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-04-2007 22:13 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 3 april 2007 22:04 schreef FRNK het volgende:
Zie edit, Snaack


Coole poep, thnx!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-04-2007 22:26 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Yo

Mendel (Bloodline) heeft een leuke tutorial gemaakt, van hoe hij zn metalnrs bouwt :
http://www.ultimatemetal.com/forum/equipment/294729-music-mixing-tutorial-video-mp3-dfhs.html

[edit]ik had trouwens ook codec-gezeik, toen de VLC player geinstalleerd; pakt de vids prima

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-04-2007 22:29]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-04-2007 15:42 by jbassist Profiel van jbassist

Godverdekutkanker wat is reampen toch een HEERLIJKE uitvinding!
De littlelabs is btw fijner als de radial, en bijna een helft goedkoper!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-04-2007 15:20 by Snaack Profiel van Snaack

Net monitors zitten checken, verdomd moeilijk nog.

Ik vond iig de Mackie HR624 en de Yamaha HS80M wel erg okay, zeker voor het geld


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-04-2007 16:23 by Snaack Profiel van Snaack

Hmmz, ik denk dat het die Mackies gaan worden. Bestel ik er gelijk een paar leuke mics bij, die Audix i5 (thnx voor de tip!) SM57 en Rode NTK.

Via Ebay werd mijn jacht op een NTK helemaal niks trouwens, allemaal mongolen die tegen de nieuwprijs aan zitten te bieden. (encore une fois..) Zijn die dingen hier relatief gezien zo goedkoop ofzo?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-04-2007 17:00 by jbassist Profiel van jbassist

Mackies klonken mij ook goed in de oren de keren dat ik ze checkede

Net een nieuwe klus besproken trouwens

band uit spanje, blackmetal en men betaald goed..
Aaaaaawweeesome


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 07-04-2007 10:25 by Lampje Profiel van Lampje

Beter !

Ik heb vorig weekend in Excess opgenomen, en dat is me zeer goed bevallen ! Mooie mics, goede mixer (Amek Hendrix, wel wat onoverzichtelijk zonder handleiding...), goede accomodatie, en bovendien is de eigenaar erg vriendelijk. Ik ga echt niet meer zelf proberen een studio op te zetten, tenzij ik opeens de lotto win ofzo...

Dit scheelt me een hele hoop investering !

Snaack : ISA ? Cool !

Nog een vraagje : Ik wil graag Drumagog, maar voor een midi output heb ik de een na duurste versie nodig.... Heeft iemand hier een kraak ? Anders moet ik weer met een drummodule lopen klooien, en daar ben ik ietwat lui voor.


lampje


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 10:52 by jbassist Profiel van jbassist

Magesy.com


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 09-04-2007 12:40 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Ik heb ook even een vraagje.. ik heb een tijdje geleden EZ drummer ergens vandaan getoverd. Alleen moet je hier nog iets meer voor hebben om het te openen. Welke programma's kunnen dat? Want nu heb ik er dus nog niks aan.
En daarbij. Klinken die drums een beetje?

Alvast dank


You're running in circles


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2007 12:42 by jbassist Profiel van jbassist

Nuendo is een goeie

drums klinken redelijk laip: demootje van moi: http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=579059&songID=4676432


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-04-2007 12:48 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hmmm, als dat Magesy ook nog een beetje snelheid biedt, heb je mij net een heel, heel gelukkig man gemaakt, JB..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 09-04-2007 12:51 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Die drums klinken inderdaad zeer goed. Dus Nuendo is ook gewoon een programma neem ik aan? Dan zal ik eens gaan kijken of ik die ergens vandaan kan toveren.

Hartelijk dank

edit: Nuendo is gewoon een record progamma? Iig. als ik de site zo lees. Kan ik EZ drummer niet gewoon gebruiken in Adobe Audition dan? Dat gebruik ik nu ook om gewoon op te nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 09-04-2007 12:54]


You're running in circles


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2007 12:54 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 9 april 2007 12:48 schreef Illusione het volgende:
Hmmm, als dat Magesy ook nog een beetje snelheid biedt, heb je mij net een heel, heel gelukkig man gemaakt, JB..


gaat via rapidshare.. dus gaat wel redelijk snel maar als je geen lid bent van rapidshare laten ze je tussen elke download 20 minuten wachten ofzo


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2007 12:55 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 9 april 2007 12:51 schreef Sdonasa het volgende:
Die drums klinken inderdaad zeer goed. Dus Nuendo is ook gewoon een programma neem ik aan? Dan zal ik eens gaan kijken of ik die ergens vandaan kan toveren.

Hartelijk dank

edit: Nuendo is gewoon een record progamma? Iig. als ik de site zo lees. Kan ik EZ drummer niet gewoon gebruiken in Adobe Audition dan? Dat gebruik ik nu ook om gewoon op te nemen.


Adobe heeft geen fijne (of geen zelfs volgens mij) midifuncties.. nuendo daar integen wel


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 09-04-2007 12:58 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

aha ok. Dan ga ik opzoek naar Nuendo. Ah het is al gevonden zo te zien

dank u very much


You're running in circles


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2007 13:01 by jbassist Profiel van jbassist

you welcome.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-04-2007 13:04 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Nuendo is inderdaad wel de betere optie voor serieus MIDI-werk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-04-2007 13:42 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Logic al geprobeerd dan? Met die environment heb je bijna oneindige MIDI-mogelijkheden!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-04-2007 14:01 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Is die inclusief videoplayer en editing ? Da's namelijk wel een optie die mij erg dierbaar is in Nuendo.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-04-2007 14:27 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hmm, wel met videoplayer, maar of er editing mogelijkheden inzitten weet ik niet!

Ben zelf overgestapt naar Cubase SX3, vanwege het feit dat Logic voor PC niet meer ondersteunt wordt, en de VST support niet alle nieuwe shit meer draait, maar voor MIDI is het helemaal de bom!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-04-2007 14:34 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 april 2007 12:58 schreef Sdonasa het volgende:
aha ok. Dan ga ik opzoek naar Nuendo. Ah het is al gevonden zo te zien

dank u very much


Gebruik anders Reaper, eenvoudiger en het belangrijkste: Het is gratis!
http://www.cockos.com/reaper/


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-04-2007 14:43 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 april 2007 10:52 schreef jbassist het volgende:
Magesy.com



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2007 14:44 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2007 15:03 by Snaack Profiel van Snaack

JB, je had het er een tijd geleden over dat je fijne gog's voor de kick had, of ik ben ze kwijtgeraakt of ik heb ze nooit gekregen.

Heb ik jou op MSN eigenlijk? n_beemster at hotmeel


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen