IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opname technieken, microfoons e.d. [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2007 0:30 by Snaack Profiel van Snaack

Tyfus, al weg


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-07-2007 1:03 by jbassist Profiel van jbassist

yeah dude, hou op.. zo staat er nu ook een svt4 online


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-07-2007 18:55 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 01-08-2007 15:36 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchter

quote:
Op 30 juli 2007 18:55 schreef jbassist het volgende:
http://www.upload.celtiaproductions.co.uk/uploads/Rb100%20sm57.mp3

Ribbon/Sm57 combi.. Grind/sludge geluid


Klinkt lekker !

welke amps zijn er gebruikt? ben ook op zoek naar een dergelijke sound nml


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2007 14:32 by Snaack Profiel van Snaack

JB: ik heb die maat van me gebeld, die Mig60 is veel te fucking duur, dus doe het niet. Max 300, okay!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-08-2007 14:36 by jbassist Profiel van jbassist

Mega bedankt, goed om teweten! maar poging doen om er wat van de prijs af tehalen.. anders maar niet

btw, nimmernuchter:

Sample is: Bc rich met EMG81 + Hm2+ Brunetti 059 op crunch kanaal into v30 marschall cab opgenomen met Rb100 Ribbon mic +sm57 into Audient ASP008 preamps.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2007 14:38 by Snaack Profiel van Snaack

Yoow, no problemo


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 02-08-2007 17:15 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchter

quote:
Op 2 augustus 2007 14:36 schreef jbassist het volgende:

Sample is: Bc rich met EMG81 + Hm2+ Brunetti 059 op crunch kanaal into v30 marschall cab opgenomen met Rb100 Ribbon mic +sm57 into Audient ASP008 preamps.


ah, die hm2 hehe

ben zelf nml op zoek naar een veelzijdige top. ik hou van standaard brute lead, maar kick de laatste tijd ook nogal op die logge entombed achtige sound die jij hierboven postte.

heb al een tijd de fireball op het oog, maar ben er nog niet uit



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-08-2007 17:46 by jbassist Profiel van jbassist

Als je echt een vette veelzijdige amp wil is de brunetti echt een heeellee coole optie.. ik ga zelf ook voor 1 sparen..
En ik heb een JCM800, Framus Dragon, 5150 door handen gehad..
De Brunetti klinkt zonder dist pedaal niet eens erg cool, maar wanneer je er wel 1 voor zet hij neemt distortions echt heeeeel chill op.
En hij klinkt ge A-Bt met de framus 10 keer duidelijker en vetter.. je meteen alles wat je nodig hebt in de mix ook (vee; 150 hz en 3khz helderheid + mooi tophoog..)

Edit:

Al heb ik net weer even grondig staan A/Ben tussen de JCM800 lead series en de Brunetti en de JCM klinkt wel wat ouder op een coole manier.. als je echt een Entombed geluid wil kan ik de JCM aanraden + hm2

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-08-2007 18:26]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-08-2007 14:40 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 4 augustus 2007 18:51 schreef jbassist in het afgesloten lultopic het volgende:
Echt wel!
FRNK! ben je der jung?
want vind je van deze opname?:

http://www.upload.celtiaproductions.co.uk/uploads/ESCABrunetti.mp3

Miiiniii sample, gitaren alleen nog hi en low pass.

Dat klinkt verrassend lekker ja! Lekker duidelijke sound. 'k heb wel es een Brunetti getest als potentiele nieuwe top voor mezelf, maar ik vond em maar modderig en niet geschikt voor met0l. Wel een super clean trouwens. Dat was de xl-revo ofzo? iets in dat straatje iig. Maar doe je netjes man! Die hm2 dr voor?

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-08-2007 14:40]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-08-2007 15:03 by jbassist Profiel van jbassist

Nope, dit is: jackson randy rhoads met emg81 > tubescreamer > brunetti 059 > v30 marschall cab > sm57 > Audient preamp.

Hij beat de Framuis dragon met gemak


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 11:22 by Daops Profiel van Daops

Heeft er iemand ervaring met Sublime monitors? Had er zelf nooit van gehoord, maar de winkeleigenaar was er lyrisch over. Moet ze eerst zelf nog testen en vergelijken in de winkel, maar als er meningen over zijn.. graag


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 11:33 by jbassist Profiel van jbassist

Nope, klinkt dubieus


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 11:49 by Daops Profiel van Daops

Ja, vond ik ook Schijnt een nieuw merk te zijn, tenminste het uitproberen waard.

Ben op zoek naar een beetje fatsoenlijke monitoren (aktief) voor thuis, in de prijsklasse tot max 300 euro.

Ga deze ook nog proberen: http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-182506.html?sn=331978ea397c0205e2de00e80293f543

Behringers vond ik niks. KRK's zijn net iets boven budget.

Verdere tips toevallig?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 11:54 by jbassist Profiel van jbassist

Probeer de Alesis Mk2s tekopen (niet die in de link..) die heb ik ook en bevallen met totnu erg goed, zijn volgens mij 310 bij de useall muziekwinkels.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 12:03 by Daops Profiel van Daops

Thanks, die voegen we toe aan het lijstje. Useall winkels kon ik zo gauw niks over vinden op google.. heb je een link?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 12:06 by jbassist Profiel van jbassist

Ik heb mijne bij tonika gekocht ( niet dat ik van tonika houdt, beter nog het is een verschrikkkkelijke winkel..)


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 12:14 by Daops Profiel van Daops

Zal eens zoeken in de regio. Er is hier in Tilburg (tig bands, conservatorium, rock academy, 013 etc.) belachelijk genoeg gewoon geen fatsoenlijke muziekzaak..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 12:15 by jbassist Profiel van jbassist


Seriously? damn dude.. geen feedback ofzo?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 06-08-2007 12:17 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Gewoon even bij thomann ofzo bestellen scheelt waarschijnlijk ook nog geld.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-08-2007 12:22 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 6 augustus 2007 12:15 schreef jbassist het volgende:

Seriously? damn dude.. geen feedback ofzo?


Feedback is geen fatsoenlijke muziekzaak..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 12:24 by jbassist Profiel van jbassist

nee ok, incompentente homos zijn het, maar als ze hebben wat ik wil voor een tientje meer als bestellen in duitsland dan haal ik het liever meteen op
Maar thomann is idd ook tegek, 2/3 dagen na bestellen binnen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 12:30 by Daops Profiel van Daops

Nope, feedback zit wel in Eindhoven. Bestel al jaren bijna alles online, of via degene die m'n gitaren afstelt. Ronduit belachelijk eigenlijk voor een van de grootste (muziek)steden van het land.

Thomann is inderdaad een optie, zie m'n link hierboven. Maar voor iets als monitoren wil ik gewoon zelf kunnen uitproberen en vergelijken in een winkel.



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-08-2007 12:32 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2007 13:38 by Daops Profiel van Daops

Nogmaals dank voor de tip, zal eens gaan laauwe.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen