IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opname technieken, microfoons e.d. [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2007 11:10 by spectre Profiel van spectre

Ik ben een beetje leek op hardware-gebied, maar nu ik financieel wat beter kom te zitten wil ik me er wel wat in gaan verdiepen.. Wat doet die nieuwe focusrite van je Snaack (waar gebruik je hem voor etc.)? Ik ben n00b



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-04-2007 11:58]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 13-04-2007 16:48 by Lampje Profiel van Lampje

quote:
Op 13 april 2007 10:05 schreef Snaack het volgende:

Wat heb jij nu nog aan studiogear? Heb je alleen nog gear om te kunnen mixen, en maak je opnames ergens anders?


Nou, ik heb aardig wat spullen eruit gedaan, maar ik heb nog steeds te veel (of te weinig, het is maar hoe je het bekijkt, hahaha).

Ik heb nog maar een paar mics over, te weten een SM57, MD421, Qmic, Audix CX101, Telefunken TD60 en een M16(C12), 2x SE1A, en uiteraard een AKG C1000.

Micpre's : 1x SSL 501, Siemens V72, 2x Siemens U274 (errug goed !), Focusrite Tonefactory& Penta (als micpre eigenlijk wat te aggressief)

Aan compressors heb ik nog een tubecomposer, SSL 520, FR Penta. Een SSL busscompressor en een Urei 1178 zijn in de maak (10 jarenplan....).

Aan EQ's : Siemens W295 (x2), SSL 522, Bosspro pq50, Urei 539 (x2), Urei 530. En nog een Tascam 4 kanaals 4 bands parametrische eq, maar die staat te koop.

speakers : Genelec 8030 monitors, Celestion subwoofer, SSL 545 monitors.