IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 09-11-2009 17:24 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

zo, vandaag (i.p.v. zondagnacht) een ijzerenpijp door de vooruit gehad... werkgever betaald de schade en kennenlijk heeft de Heere nog een bedoeling met me of was magere Hein effe elders... mooi man!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 17:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wie heb je kwaad gemaakt?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-11-2009 18:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Werkend Nederland.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-11-2009 18:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Of de auto/het busje stond geparkeerd op de plek van de loodgieter.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 09-11-2009 18:31]


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 19:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 18:31 schreef Forever After het volgende:
Of de auto/het busje stond geparkeerd op de plek van de loodgieter.
ROFL


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 09-11-2009 19:46 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 9 november 2009 17:53 schreef Greycloak het volgende:
Wie heb je kwaad gemaakt?


dit keer niemand... reed achter een vrachtwagen met (bertus) steigerpaipen + overige troep (a.k.a. benodigheden)... of er vloog iets van die toebehoren af, of het lag op de weg en kwam van onder de wielen van de oplegger... het bewijsmateriaal niet kunnen vinden...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-11-2009 6:16 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Je kan bij Rijkswaterstaat een formulier opvragen.
Die behoren de weg svhoon te houden.
daarin kan je aangeven dat er een stalen pijp door je raam ging.. even de tijd/locatie/hm bordje erbij zetten, meestal kunnen ze het dan nog terugzien op camerabeelden en dan wordt je gemaakte kosten vergoedt.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 10-11-2009 22:38 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

thx voor de tip... helaas was het op een locatie waar geen camera's hangen etc...

voordeel is wel dat ik weer fatsoenlijk door mijn voorruit kan kijken, nu er nog geen nicotine laag op zit...



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2009 23:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Ik kreeg vanochtend ook iets tegen m'n ruit, schrok me de pleuris. Maar zag niks gelukkig. Klonk toch als een aardige steen volgens mij.


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-11-2009 17:36 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Vanmorgen nog een potentieel Flebbie moment meegemaakt.

Ik sta te wachten voor het verkeerslicht, op de linker van de twee banen.
Het licht springt op groen. Ik geef gas en plots schiet er een of ander
zwakzinnig stuk Bosch uitschot van rechts over de kruising.
Als ik niet geremt had waren er nu twee vouwwagens bij geweest.
Als je suicidaal bent vouw je eigen dan ergens eenzaam in de polder om een boom ofzo.


 


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 04-12-2009 8:46 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Boschenaren!


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-12-2009 10:10 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2009 17:36 schreef Forever After het volgende:
Vanmorgen nog een potentieel Flebbie moment meegemaakt.

Ik sta te wachten voor het verkeerslicht, op de linker van de twee banen.
Het licht springt op groen. Ik geef gas en plots schiet er een of ander
zwakzinnig stuk Bosch uitschot van rechts over de kruising.
Als ik niet geremt had waren er nu twee vouwwagens bij geweest.
Als je suicidaal bent vouw je eigen dan ergens eenzaam in de polder om een boom ofzo.

Arnhem?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-12-2009 10:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2009 17:36 schreef Forever After het volgende:
Vanmorgen nog een potentieel Flebbie moment meegemaakt.

Ik sta te wachten voor het verkeerslicht, op de linker van de twee banen.
Het licht springt op groen. Ik geef gas en plots schiet er een of ander
zwakzinnig stuk Bosch uitschot van rechts over de kruising.
Als ik niet geremt had waren er nu twee vouwwagens bij geweest.
Als je suicidaal bent vouw je eigen dan ergens eenzaam in de polder om een boom ofzo.


Zoiets had mijn collega vorige week toen hij van werk naar huis reed en iemand van rechts de voorrangsweg opknalde. Wat ik er van begrepen heb is hij op de andere weghelft terecht gekomen en daar nog eens door een tegenligger geschept.

We hebben goede hoop dat hij ergens rond de zomervakantie 2010 zijn gezicht weer eens kan laten zien.
Als zijn been tenminste weer helemaal herstelt.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-12-2009 10:37]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-12-2009 13:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2009 10:37 schreef XXL het volgende:
Zoiets had mijn collega vorige week toen hij van werk naar huis reed en iemand van rechts de voorrangsweg opknalde. Wat ik er van begrepen heb is hij op de andere weghelft terecht gekomen en daar nog eens door een tegenligger geschept.

We hebben goede hoop dat hij ergens rond de zomervakantie 2010 zijn gezicht weer eens kan laten zien.
Als zijn been tenminste weer helemaal herstelt.

Da's minder ja.

Ik kon dan gelukkig nog op tijd remmen om ook maar enige vorm van schade te voorkomen.
Maar echt, waar ze de kamikazegevoelens vandaan halen...
Btw, als de verkeerslichten niet zouden werken had ik nog voorrang gehad omdat ik inderdaad ook nog op een voorrangsweg reed.

Verder lijkt het een modetrend te worden om (vol) door rood te rijden, want nadien heb ik het nog minstens 4 keer meegemaakt dat er nog auto's midden op de kruising reden terwijl het licht op groen sprong.

Enkele maanden geleden had een collega van me trouwens iets meer vergelijkbaars met dat van jouw collega. Hij had alleen de mazzel dat ie niet een seconde later was want dan had die ander, die door rood kwam, hem van zijn bestuurdersstoel gereden. Nu was alleen de auto (nagenoeg) total loss.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-12-2009 16:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:

Tientallen flitspalen ingepakt als cadeau
vrijdag 4 december 2009 08:49

Vanuit heel Nederland komen meldingen binnen dat flitspalen zijn ingepakt. De vaak gehate camera's zijn verpakt in een rode doos, met daarop een 'Sinterklaas-kruis'.

Tientallen flitspalen zijn bedekt met een rode doos (beeld via De Telegraaf)
Tientallen als cadeau verpakte palen zijn gezien in Utrecht, Hilversum, Zwolle, Eindhoven, Almere en Groningen, melden onder meer NOS en BNR Nieuwsradio.

Pakjespiet
De Sinterklaas-actie (het is bijna 5 december) is nog niet doorgedrongen tot de politiekorpsen, die zeggen nog van niets te weten.

Ook een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten kan er niets over zeggen. ,’Je moet Pakjespiet bellen,’ aldus de woordvoerder.

Daders
Het is onbekend hoeveel van de gehate palen er zijn ingepakt, maar het gaat om zeker enkele tientallen.



Wie er achter de actie zit, is niet bekend. Of het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie actie onderneemt als de daders zichzelf bekendmaken, kon de woordvoerder nog niet zeggen.

Door Robin van der Kloor






Ik lag dubbel vanochtend.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 04-12-2009 16:43]


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-12-2009 9:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Weet iemand wat de regels voor snorfietsers zijn qua snelheid en plaats op de rijbaan? Vanmorgen bijna zo'n sletje op zo'n ding platgereden. Reed met 50 km. per uur op het fietspad en zat daardoor in mijn dooie hoek door alle geparkeerde auto's waar ik achteruit omheen moest om de rijbaan op te komen. Brommers en motors zie ik met zo'n snelheid wel aankomen, doordat ik goed zicht op de rijbaan heb, maar op het fietspad zie ik verkeer met zo'n snelheid echt niet op tijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2009 9:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

20 of 30 km/u geloof ik


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-12-2009 9:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2009 9:10 schreef Jenje het volgende:
20 of 30 km/u geloof ik
Pak het gemiddelde en je zit er aardig in de buurt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-12-2009 9:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gister tien minuten moeten wachten tot een of andere doos haar auto parkeerde, minstens 6 keer pogen in te steken en weer achteruit. Daarna poging gedaan om parkeergarage uit te rijden, staat er op de weg een vrachtwagen geparkeerd zodat je met 1 auto tegelijk de bocht kan maken om de weg op te rijden. Sta ik net op de weg, komt er een kereltje in z'n golfje knetterhard de bocht om, remt af en ziet mij staan en besluit zijn golfje er nog eff langs te persen. Ging net goed anders de zijkant van beide auto's geschaafd.

Tuinland op donderdagavond, geen succes.


renYek
Usericon van renYek
Posted 11-12-2009 10:38 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik heb de laatste tijd steeds problemen met Belgen op de weg. Of ze rijden als een dolle of juist niet en halen met 100 een vrachtwagen in waar je 120 mag en kan.

*jank*


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2009 12:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou, die treuzelteef met d'r Suzuki wannabee 4x4 die eerder deze week met 70 over de invoegstrook ging was anders geen belgische.

En die geitenneuker die zo half naast me bleef rijden zodat ik niet normaal in kon gaan halen ook niet.


 


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 14-12-2009 21:33 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Heb ik ook een keer gehad. Ik draaide de snelweg op, zat op de invoegstrook die zich met een bocht richting de snelweg ging, met voor me een niet slimme dame die in het begin 90km/uur rijdt. In het begin dat deze 2 wegen bijelkaar werden gevoegd, zaten langs me 2 vrachtwagens, ik zat ongeveer toen al op 80 km/uur. Tot die niet-slimme dame afremde en 70 km/uur ging sukkelen. Die gaf geen gas. Ik helemaal moeten afremmen ongeveer tot 60km/uur om me achter de vrachtwagens te moeten kruipen met haar er voor.
Zij had, handig kunnen doorgassen, om die vrachtwagens voor te kunnen zijn.

En een keer kreeg ik ook geen kans om in te voegen. Ik had toen rijles, en een auto naast me, toen ik nog op de invoegstrook zat, gaf me geen kans. Gaf ik gas, gaf hij gas en ging hij naast me rijden, liet ik het gas los, deed hij dat ook. Ik zat ondertussen al op de vluchtstrook, gas losgelaten tot 80km/uur kreeg ik gelukkig kans van een paar auto's om in te voegen. Mijn instrucuur had geen woorden voor dit gegrap van die gozer.


euu?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2009 21:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Plankgas en ervoor flikkeren.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-12-2009 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2009 21:37 schreef karnivoor het volgende:
Plankgas en ervoor flikkeren.

Helaas lukt dat niet in een te zware Skoda met een 1400-motor. Ik knal bij dat soort irritante figuren gewoon met een hellige kop naar links, dan moeten ze wel remmen of bijgassen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-12-2009 21:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

+1.
Richtingaanwijzer aan en naar links gaan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen