IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-01-2013 18:46 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

340 fakking pleuro... echt te achterlijk voor woorden

Ik snap best dat fout parkeren fout parkeren is, maar soms vraag je je toch af... En dan ook nog dat bedrag!


Black seeds of bunny!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 18:47 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Of fietsers die als ze achter je rijden en je richting naar rechts aangeeft om rechtsaf te slaan denken dat ze je nog rechts in kunnen en mogen halen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-01-2013 18:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 januari 2013 18:47 schreef Dying Embrace het volgende:
Of fietsers die als ze achter je rijden en je richting naar rechts aangeeft om rechtsaf te slaan denken dat ze je nog rechts in kunnen en mogen halen.


Over het algemeen zijn fietsers sowieso mongolen in het verkeer...


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 18:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En terecht.

Invalideparkeerplaatsen zijn er niet zonder reden.

Ik vraag me trouwens af hoe je daar per ongeluk parkeert. Dat je er op rijdt, ok. Maar tijdens het parkeren of uitstappen moet je dat bord toch niet kunnen missen lijkt me.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 18:51 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 18:46 schreef Nyghtslave het volgende:
340 fakking pleuro... echt te achterlijk voor woorden

Ik snap best dat fout parkeren fout parkeren is, maar soms vraag je je toch af... En dan ook nog dat bedrag!


Ja, het boetebedrag is doorgaans verwant aan de hoeveelheid gevaar die een overtreding opleverd.

Die invalide moest mogelijk 2 meter verder alleen over straat met het risico wat rebelse mocro's tegen te komen...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-01-2013 18:51 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 18:49 schreef MR. N het volgende:
Over het algemeen zijn fietsers sowieso mongolen in het verkeer...


Dat wel natuurlijk.
Wordt tijd dat fietsers ook een rijbewijs moeten halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 11-01-2013 18:52]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-01-2013 18:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Volgens mij blaat iemand hier onzin die geen ervaring met autorijden heeft....


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2013 18:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 18:51 schreef Dying Embrace het volgende:
Wordt tijd dat fietsers ook een rijbewijs moeten halen.


Dat roep ik al jaren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-01-2013 19:00 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 16:21 schreef Nyghtslave het volgende:
Of dat ze midden in de nacht gaan zeiken over (per ongeluk) parkeren op een invalideplek, terwijl er daar bijna meer invalideparkeerplaatsen en laad- en losplekken zijn dan normale parkeerplaatsen. Maar ja, het was vlak voor de kerst he, dan moeten ze hun quota nog even snel behalen, zo om 1 uur 's morgens
Ik zou de gemeente een brief sturen met de vraag of er een aantal overbodige invalideparkeerplaatsen kunnen worden ingeruild voor normale parkeerplaatsen in plaats van het de politieagent kwalijk nemen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-01-2013 19:05 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 11 januari 2013 18:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat roep ik al jaren.


Bestaat er tegenwoordig het geweldige verkeersdiploma dan niet meer?



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2013 19:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 18:42 schreef Dying Embrace het volgende:
Gewoon gaan staan te wachten met je fietsje en als er een Monza aankomt flikker je die fiets op de motorkap en kassa.
De automobilist is toch de pineut door de voorkeursbehandeling van voetgangers en fietsers.


Sowieso kassa voor mij dan, allrisk verzekerd


... hoe de hazen lopen ...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-01-2013 20:13 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Als automobilist "iets" meer bezig zijn met autorijden, iets eerder van het gas af, iets verder vooruit kijken. Probeer het verkeer te snappen ipv als een egoïst rond te blazen. Dat scheelt al een heleboel.

En ja, ook al heb je voorrang. Dat werkt (helemaal in een stad als Amsterdam) veel beter en scheelt je een hoop ergernis. Die 3 seconden die ik later ben neem ik op de koop toe.

Ik rij op van alles, van fiets tot vrachtwagen. Ik blijf erbij dat geduld hebben een heleboel ergernis scheelt [/EO].

En dames: :'), tering...





Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-01-2013 23:46 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Hoe vaak ik wel niet bijna aangereden ben op m'n fiets.... tussen 16 en 17.30 bij bedrijven in de buurt fietsen is zelfmoord.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-01-2013 6:30 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2013 18:49 schreef MR. N het volgende:
Over het algemeen zijn fietsers sowieso mongolen in het verkeer...
Zegt de autorijder... :')

quote:
Op 11 januari 2013 18:56 schreef MR. N het volgende:
Volgens mij blaat iemand hier onzin die geen ervaring met autorijden heeft....
Volgens mij blaat iemand hier onzin die geen ervaring met fietsen heeft.... :')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-01-2013 9:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 11 januari 2013 16:21 schreef Nyghtslave het volgende:
Over parkeren gesproken, ik snap echt niet waarom je een smart niet dwars zou mogen parkeren. Kan er nog iemand bij ook.

Of dat ze midden in de nacht gaan zeiken over (per ongeluk) parkeren op een invalideplek, terwijl er daar bijna meer invalideparkeerplaatsen en laad- en losplekken zijn dan normale parkeerplaatsen. Maar ja, het was vlak voor de kerst he, dan moeten ze hun quota nog even snel behalen, zo om 1 uur 's morgens


Ik heb hier een invalidenkaart, die kan iedereen gebruiken, want hij staat niet op naam of kenteken. Altijd handig voor als ik met cliënten op stap ben.

Kopen??

quote:
Op 11 januari 2013 18:22 schreef Greycloak het volgende:
Of mensen die uit een uitrit komen en dan nog steeds denken dat dingen als "rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor" of "korte bocht gaat voor lange bocht" gelden.

Nee sukkels.

"Bij het verlaten van een uitrit dient u AL het overige verkeer voor te laten." AL.


Dat is hoogst irritant ja, het valt me op hoe weinig mensen de verkeersregels kennen. Een opfriscursus zou na een paar jaar, nadat je je rijbewijs hebt gehaald, verplicht moeten worden!


5 Euro's? Op je muil!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 12-01-2013 9:47 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ik weet niet of het (enkel) een gebrek aan kennis is.

In Grey z'n voorbeeld is het natuurlijk ook wel: Ik zit in een grote stevige auto en die voetganger zijn knieen zijn daar toch niet tegen opgewassen, net zo min als het voorwiel van die fiets.

Of ik heb slecht/geen zicht met het uitrijden dus als ik niet een keertje de voorrang pak kom ik daar nooit weg.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-05-2013 7:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 2:07 schreef ElitE het volgende:
Van bumperkleven zelf ga je niet dood. Alleen een kleine inschattingsfout(al of niet door onwel worden) geeft grote gevolgen. Een groot gedeelte van de stolseltjes blijft onopgemerkt. (en onwel worden is niet alleen beroerte).

En wat nu als je een beroerte hebt gehad die je overmoedig en roekeloos maakt en daarom gaat bumperkleven!

Ik denk dat je wel veilig kunt stellen dat er teveel mensen overmoedig raken en door dat soort fratsen weinig marge hebben voor wat voor fout dan ook. Maar jij hebt welleens aangegeven dat je welleens harder rijd. Waarom kun jij die grens daar dan wel verleggen.





"Harder"... Ik zit wel eens boven de maximumsnelheid ja. En pas daar mijn tussenafstanden bij aan. Dat heeft ook weinig te maken met zaken waarbij je de marges van het kunnen van de auto probeert te overschrijden. Dat is geheel iets anders dan mensen die continue hun eigen reactiesnelheid verkeerd incalculeren. Met 145 door de polder met een lege weg voor je... Pfoe. Of met 130 op dezelfde weg de persoon voor je opduwen, dat is nogal iets anders. En je ziet mij op lege stukken in een 30 zone ook wel eens 40 gaan. Staat wel tegenover dat ik bij bepaalde gelijkwaardige kruisingen op een 50 weg echt no way boven de 40 uitkom. Snelheid is sowieso arbitrair. Het heeft te maken met ruimte om de auto heen en het kunnen voorspellen van ellende die zich kan afspelen op een situatie waar je op afrijdt; daar pas je je snelheid op aan. Andere regels zijn ook een stuk minder arbitrair, zoals de motorrijder in het filmpje laat zien met zijn dubbele doorgetrokken streep.
En om even terug te komen op mijn verhaal @ keuzes en consequenties; in Engeland is er zelfs een spreekwoord van. Mess with the bull, you get the horns. Hetgeen ook niet direct inhoudt dat je elke keer dat je een stier voor z'n ballen schopt je met een geperforeerde long 20 meter verderop in het weiland belandt. Maar je vergroot de kans en als het je overkomt is het je eigen schuld.
quote:
Op 11 mei 2013 5:23 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Grey blijf van de weg af. Forever and ever.

Nimmerweer zal ik gaan rolschaatsen, skaten en skateboarden op de weg. Speciaal voor jou.

Oh en Count Steel is gewoon een beetje aan het zieken met zijn extra tussenstap in mijn verhaal. Om nog even op jou terug te komen; het is de schuld van de oerknal. Alles.
Oftewel nee vriend, directe keuze, directe consequentie. Je kan anders net zo goed van je keukentrapje aftyften. Met je stolseltje...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-05-2013 7:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

In Grey z'n voorbeeld is het natuurlijk ook wel: Ik zit in een grote stevige auto en die voetganger zijn knieen zijn daar toch niet tegen opgewassen, net zo min als het voorwiel van die fiets.


Een deuk in jouw auto is duurder dan een krasje op mijn knie .....



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-05-2013 8:00 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Tjah, voertuig als wapen gebruiken... ook vandaag nog van de weg af halen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 9:12 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 7:51 schreef nark het volgende:
In Grey z'n voorbeeld is het natuurlijk ook wel: Ik zit in een grote stevige auto en die voetganger zijn knieen zijn daar toch niet tegen opgewassen, net zo min als het voorwiel van die fiets.


Een deuk in jouw auto is duurder dan een krasje op mijn knie .....




Right


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 9:31 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 8:00 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Tjah, voertuig als wapen gebruiken... ook vandaag nog van de weg af halen.


Als ze dat zouden doen warn al die wegverbredingen niet nodig.

En zouden oa Volvo en Audi volgende week failliet zijn.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-05-2013 9:44 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ja jij en Grey samen in een boom.

KISSING he, niet HANGING.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-05-2013 9:46 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 9:12 schreef Dying Embrace het volgende:
Right



Uitproberen dan?...............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-05-2013 11:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Even wat olie op het vuur gooien. Wat denkt men hier van?

http://www.autoweek.nl/nieuws/23337/bestelautos-begrensd-op-120-kmh

Ik zeg doen! Sowieso alle auto's begrenzen op 120 (of maak er dan beter 130 van), scheelt een hoop gezeik. Nadeel is dat de overheid dan weer elders moet gaan zitten bezuinigen en die rekening vast wel weer verdeeld gaat worden over niet-hardrijders.


Je moeder.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 11:55 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

@LV
Want?


@Karni
+1
En dan meteen de functie inbouwen dat ze zonder richting aan te geven niet van rijbaan kunnen wisselen.

@nark
Waarom zouden wij dat uit moeten proberen? Zonde van mijn auto. Bovendien krijgen voetgangers van mij gewoon voorrang waar ze voorrang hebben.

Verder weet ik zeker dat jou met de ambulance naar het ziekenhuis rijden en een scan maken al minstens evenveel kost als een bumper. En als jij als gevolg ook nog eens invalide raakt kan men voor dat geld een of meer leuke auto's aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 11-05-2013 12:03]


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen