IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-01-2010 9:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Oei, forensenfrustraties.

Hoorde net op het nieuws dat 'het zout op is' in o.a. de regio Rotterdam. Goed bezig; het was hier gisteravond al onmogelijk om rechtuit te rijden op alles wat geen grote doorgaande weg is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 9:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Rotterdam? Waar leg dat dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-01-2010 9:43 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Noorden. Acht huizen en een kerk tussen Leeuwarden en Tytsjerksteradiel.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-01-2010 10:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ben toch maar naar werk gekacheld, ging eigenlijk nog best aardig.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-01-2010 10:19]


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 05-01-2010 10:35 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 8:57 schreef bastianus het volgende:
Zouden ze gvd/aub, m.n. met dit weer waarin de helft van Nederland te schijterig is om gas te geven, een minimum snelheid op de linkerbaan van de snelweg kunnen instellen? ...


"Wie echter te langzaam rijdt (bijvoorbeeld 60 km/h als de rest 120 km/h rijdt, wat uitermate gevaarlijk is), kan worden beboet voor gevaarlijk rijgedrag, een zeer algemene "vangnet"bepaling uit de Wegenverkeerswet." Aldus het immer zeer betrouwbare Wiki/Wickie




10.10.1942 - 20.11.2011


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 10:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 10:35 schreef attematic het volgende:
"Wie echter te langzaam rijdt (bijvoorbeeld 60 km/h als de rest 120 km/h rijdt, wat uitermate gevaarlijk is), kan worden beboet voor gevaarlijk rijgedrag, een zeer algemene "vangnet"bepaling uit de Wegenverkeerswet." Aldus het immer zeer betrouwbare Wiki/Wickie




Ik zeg verhogen die minimumsnelheid, ik heb gehoord dat die 70 km. p/u is op de snelweg. Als ze dat voor de rechterbaan nu 80 maken, en er voor de linkerbaan b.v. 100 p/u van maken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-01-2010 10:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 januari 2010 10:38 schreef bastianus het volgende:
Ik zeg verhogen die minimumsnelheid, ik heb gehoord dat die 70 km. p/u is op de snelweg. Als ze dat voor de rechterbaan nu 80 maken, en er voor de linkerbaan b.v. 100 p/u van maken?


De minimumsnelheid is al jaren geleden afgeschaft, men kan nu alleen voor gevaarlijk weggedrag beboet worden...


Boeiender


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 05-01-2010 11:25 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 10:38 schreef bastianus het volgende:
Ik zeg verhogen die minimumsnelheid, ik heb gehoord dat die 70 km. p/u is op de snelweg. Als ze dat voor de rechterbaan nu 80 maken, en er voor de linkerbaan b.v. 100 p/u van maken?

Dan zou ik met mijn auto nooit meer op de linkerbaan mogen rijden?
Da's nou juist zo handig! Raampje open, handje op de vangrail en bij het 312e hectometerpaaltje moet ik afslaan.


10.10.1942 - 20.11.2011


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 11:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 11:25 schreef attematic het volgende:
Dan zou ik met mijn auto nooit meer op de linkerbaan mogen rijden?
Da's nou juist zo handig! Raampje open, handje op de vangrail en bij het 312e hectometerpaaltje moet ik afslaan.

Hehe. Zit jij ook altijd met je voorhoofd tegen de voorruit gedrukt ondertussen? Misschien moet je je voorruit op sterkte laten slijpen.
quote:
Op 5 januari 2010 10:47 schreef MR. N het volgende:
De minimumsnelheid is al jaren geleden afgeschaft, men kan nu alleen voor gevaarlijk weggedrag beboet worden...

Lekker multi-interpretabel, "gevaarlijk weggedrag". Duidelijke grenzen en die handhaven lijkt me een stuk redelijker. Zijn we ook van die kop van Koos Spee af die elke onduidelijke regel in het verkeer in die NSB-tv-programma's komt goedpraten die eigenlijk toch niet te verantwoorden valt. Sowieso irritante programma's, die waarin mensen verlinkt worden op de nationale treurbuis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-01-2010 12:17 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 10:38 schreef bastianus het volgende:
Ik zeg verhogen die minimumsnelheid, ik heb gehoord dat die 70 km. p/u is op de snelweg. Als ze dat voor de rechterbaan nu 80 maken, en er voor de linkerbaan b.v. 100 p/u van maken?

Als iedereen die niet durft te rijden met dit weer nou eens gewoon thuisblijft...

Hier was de 60km/h brigade ook weer operationeel op de provinciale wegen.
Ik was blij dat het op de snelweg wel gewoon doorreed.


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2010 12:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mooi staaltje parkeerwerk weer vanochtend. De kantoor idoten parkeren graag bij mij in de straat zodat ze niet hoeven te betalen voor parkeerplaats. Sommigen vissen zelfs een fiets van de auto, zodat het net lijkt alsof ook zij terecht meedoen aan fietsplanproject en recht hebben op een kleine bonus (krijgen ze extra vergoeding voor, fietsen naar het werk). Aniejweej, van 7.30 tot 18.15 uur valt er bij mij in de straat doordeweek haast niet te parkeren. Men haalt de raarste toeren uit om een plekje te bemachtigen. Vanmorgen stond er een een hele tijd deels het fietspad en de weg te blokkeren, omdat hij aan het wachten was tot een ander klaar was met ruit krabben en naar het werk ging. Parkeren op de stoep is hier ook niet vreemd en er wordt echt niks mee gedaan


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-01-2010 15:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...het is toch wat of niet??? krijg je als je in zo'n afstandse klotewijk woont...

maar euh, niemand doet wat??? doe zelf eens wat! een kras op de auto is zo gemaakt...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2010 16:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik hou niet van vernielen. Maar eh, is wel meerdere keren aangegeven bij gemeente etc. Ghehe afstandse klotewijk, uhu..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-01-2010 16:48]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-01-2010 19:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 9:43 schreef Hexegot het volgende:
Noorden. Acht huizen en een kerk tussen Leeuwarden en Tytsjerksteradiel.


En Sexbierum.


herrie
Usericon van herrie
Posted 11-01-2010 10:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 16:47 schreef MMayo het volgende:
Ik hou niet van vernielen. Maar eh, is wel meerdere keren aangegeven bij gemeente etc. Ghehe afstandse klotewijk, uhu..


zoals het er nu naar uit ziet per 1 april pleiten uit S'hagen! vanaf vandaag kun je niet meer plankgas onder het winkelcentrum door, maar moet je nu echt omrijden... verkeers(ver)knip(t)...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2010 12:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 10:30 schreef herrie het volgende:
zoals het er nu naar uit ziet per 1 april pleiten uit S'hagen! vanaf vandaag kun je niet meer plankgas onder het winkelcentrum door, maar moet je nu echt omrijden... verkeers(ver)knip(t)...


Ja belachelijk hoe die wegen daar liggen in Stadshagen, mag je niet eens meer onder het winkelcentrum door.. tsssk.

Maar mooi joh, gefeliciteerd met je vertrek uit die klotewijk! Welke wijk ga je nu heen?


herrie
Usericon van herrie
Posted 11-01-2010 13:00 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...dank je... nog geen idee...(behalve niet in s'hagen, westenholte, wythem, zwolle-zuid...).


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2010 22:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nog zoekende.. succes!
Netjes trouwens je woning verkopen in een wijk waar zoooooveel woningen nog te koop staan.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2010 15:42 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Frustratietijd.

De nieuwe A12. Utrecht - Amsterdam. 5 banen. VIJF BANEN.

"100. Schoner en stiller."

En ja hoor, boete binnen. Vrij vertaald:

"Beste Robin,

Je reed 104 hier op een VIJFBAANSSNELWEG op ZONDAGAVOND. Hiervoor krijgt u een boete.

Tot ziens!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2010 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je had de borden met 100 gezien en toch te hard rijden ... niet zo slim he ..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2010 15:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 augustus 2010 15:45 schreef Jenje het volgende:
Je had de borden met 100 gezien en toch te hard rijden ... niet zo slim he ..


+1

Frustrerend, dat 100 rijden, dat snap ik, maar dom als je het niet doet op dat stuk.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2010 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

"Het er niet mee eens zijn" is een onzin discussie, het is zo, leg je er bij neer. OF aan de regels houden of boetes krijgen. zO SIMPEL is het toch volgens mij.

Ik hoop trouwens dat die camera op de N36 het niet deed


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2010 16:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik klaag niet over de boete, maar over de situatie hoor. Boete is gewoon terecht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2010 16:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 augustus 2010 16:11 schreef WhiteRider het volgende:
Ik klaag niet over de boete, maar over de situatie hoor. Boete is gewoon terecht.


Sja, (bijna) alle stukken snelweg met meer dan 2 banen is 100 km/u, erg frustrerend.


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2010 16:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 16:11 schreef WhiteRider het volgende:
Ik klaag niet over de boete, maar over de situatie hoor. Boete is gewoon terecht.


Dat is waar, situatie is ronduit bekrompen, 100 op vijf lege banen. Dat is gewoon een belediging voor de mensen die al dat asfalt hebben neergelegd in de nachtelijke uurtjes

Die 104 in de brief was overigens waarschijnlijk 115 op je teller (110 voor de correctie, en tellers lopen meestal nog een paar procent voor op de werkelijke snelheid), maar het blijft jammer ja.



Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen