IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-10-2007 14:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht




Wat moet dat er genant uit hebben gezien. :') !!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-10-2007 14:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hehe, zeker!

Ik gok op de kruising Damsterdiep/Europaweg.

Het is daar inderdaad altijd een drama.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-10-2007 14:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

"Rij eens door, hoer!"

"Ja, eh, ik kan m'n sleutel niet vinden man!"


:') !!


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-10-2007 14:25 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

wacken 2005 de auto zat auto in de modder. aldus vriendin van mij:

hij: 'Zou je weg willen gaan, wij willen naar huis.'
zij: 'Ik zou wel willen, maar we zitten vast'
hij: 'Ja maar als je nou gewoon even opzij gaat, dan kunnen wij er langs'
zij: 'dat kan niet, we zitten vast'
hij: 'maar als je nou gewoon even opzij gaat...'


moest ik even aan denken naar analeidng van het sleutel incident. Het was natuurlijk wel een vent die eerst dat sleuteltje weggoide en dan stiekem zelf verder reed?


[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 19-10-2007 14:26]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2007 16:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 14:06 schreef Chelman het volgende:
Het was een vrouw, de reactie was dus ongetwijfeld terecht.


ALs die gast met zijn jatten aan mijn sleutel had gezeten was hij daarna met grote snelheid met zijn neus op de motorkap beland.
Wat een teringmongool.

Edit: Of ik had zijn motor omver geschopt. Dat ligt bij motorrijders ook heel gevoelig.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-10-2007 16:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-10-2007 16:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 16:51 schreef XXL het volgende:
ALs die gast met zijn jatten aan mijn sleutel had gezeten was hij daarna met grote snelheid met zijn neus op de motorkap beland.
Wat een teringmongool.

Edit: Of ik had zijn motor omver geschopt. Dat ligt bij motorrijders ook heel gevoelig.


XXL is dus ook een vrouw, bovendien is hij ongesteld.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2007 16:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2007 16:51 schreef XXL het volgende:
ALs die gast met zijn jatten aan mijn sleutel had gezeten was hij daarna met grote snelheid met zijn neus op de motorkap beland.
Wat een teringmongool.
Dan had hij goed moeten zoeken. Ik kreeg jouw contact laatst ook maar met moeite gevonden



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2007 16:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 16:51 schreef XXL het volgende:
ALs die gast met zijn jatten aan mijn sleutel had gezeten was hij daarna met grote snelheid met zijn neus op de motorkap beland.
Wat een teringmongool.

Edit: Of ik had zijn motor omver geschopt. Dat ligt bij motorrijders ook heel gevoelig.


You tell 'em Marcel!



Go Go Go!


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 19-10-2007 17:02 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 16:59 schreef MMayo het volgende:
You tell 'em Marcel!



Go Go Go!

Jezus, wat een tepels heeft die gast


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-10-2007 17:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hey is dat technoviking?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2007 17:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 17:04 schreef Slechtheid het volgende:
Hey is dat technoviking?


google search op macho, geen idee dus


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2007 17:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 16:55 schreef Chelman het volgende:
XXL is dus ook een vrouw, bovendien is hij ongesteld.


Njah, mensen verschillen.
Jij zou je schouders ophalen en rustig je sleutels gaan lopen zoeken?

Ik dus niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2007 17:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hij zou direct zijn advocaat bellen



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2007 17:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-10-2007 17:13 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

De motorrijder zou een gebroken arm hebben voordat hij ermee naar het contact kon reiken in mijn geval.


DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 24-10-2007 10:28 by DragonsRage Wijzig reactieProfiel van DragonsRageQuote dit bericht

Motorrijders moeten ook kilometer-heffing gaan betalen, wat is dat nou voor een onzin. Het is bedacht om die verrotte files tegen te gaan.
Sinds wanneer sta je met de motor in de file.

Ze maken het steeds gekker hier.


Death is just the beginning


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2007 10:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De kilometerheffing is niet bedoeld tegen files, het wordt als zodanig gepresenteerd omdat het goed verkoopt maar het gaat erom dat gebruikt van de weg belast wordt en niet meer alleen het bezit van een voertuig. Zodoende lijkt het mij niet meer dan logisch dat alle weggebruikers de heffing betalen als het toch al ingevoerd wordt.

En dat motorrijders geen file veroorzaken is een mythe. De VID of ANWB heeft ooit becijferd dat het aantal ongevallen met motorrijders in de ochtendspits ongeveer in verhouding staat met het aantal ongevallen veroorzaakt door auto's wanneer je de aantallen van beide type's voertuigen in acht neemt. Aangezien elke aanrijding in de spits in principe gelijk staat aan een file veroorzaken motoren dus evenveel file's. Ze veroorzaken inderdaad minder file wanneer het allemaal goed gaat maar als je voor motorrijders geen heffing invoert gaan er meer motoren op de weg rijden en...je kan zelf beredeneren wat de gevolgen zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 24-10-2007 17:13 by DragonsRage Wijzig reactieProfiel van DragonsRageQuote dit bericht

Hmm als het goed is heb je daar je wegenbelasting al voor (of deze moet komen te vervallen). Die word namelijk berekend naar het gewicht van je voertuig e.d.

Verder heb je waarschijnlijk wel een punt.


Death is just the beginning


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2007 17:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kilometerheffing gaat idd de wegenbelasting vervangen ja. En dat vind ik zeker geen slechte ontwikkeling.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2007 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Me too, althans, als het ervoor zorgt dat je met rond de 10000 per jaar minder gaat betalen dan nu ...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2007 18:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 oktober 2007 18:23 schreef Jenje het volgende:
Me too, althans, als het ervoor zorgt dat je met rond de 10000 per jaar minder gaat betalen dan nu ...
Dus je vind het alleen een goed idee als jij minder gaat betalen?

Ik denk dat 10000 een redelijk gemiddelde is of wellicht zelfs net wat erboven. Het is van de gekken dat bij wijze van spreken een oud oma'tje die enkel wekelijks haar boodschapjes doet evenveel belasting betaalt als een vertegenwoordiger die 50K per jaar rijdt..

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-10-2007 18:25]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2007 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat het gemiddelde echt wel hoger ligt, ik rij amper. Wat ik bedoel is dat die kilometerheffing geen verkapte verhoging is .. dat iemand die elk jaar zijn auto 1x rond het dorp rijdt niet net zoveel kwijt is als nu ...

Ik vermoed namelijk van wel .. zo zijn we dan wel weer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2008 16:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

Eindelijk, vandaag is het onbeperkt het gaspedaal indrukken geblazen. Het Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) staakt namelijk en dat betekent dat er de gehele dag niet zal worden geflitst. Wij herhalen: ER WORDT NIET GEFLITST. Dus neem een dag vrij en flikker om Koos Spee te irriteren je racefilmpjes in de Dumpert. Vandaag is feest. En vandaag ook kost Guusje dit land meer dan die hele recessie bij elkaar. Overigens blijft het oppassen geblazen. "Want," zo stelt zegsman van het actiecomité, "er zijn altijd politiemensen die op zo'n stakingsdag toch aan het werk gaan." De zogenaamde superflitsers zeg maar...



Blazen!

Ze mogen van mij elke dag staken. Go Guusje!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-01-2008 16:47 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Had ik dat eerder geweten, had ik vandaag geen vrij genomen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-01-2008 18:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 januari 2008 16:33 schreef Chelman het volgende:
Blazen!

Ze mogen van mij elke dag staken. Go Guusje!


Hmmmmmmmmm, blijf het vreemd vinden dat ik vorig jaar geen enkele bon heb gekregen voor te hard rijden... Ik denk dat ik nu wel weet waar ze zo'n beetje staan... Dus ik blaas elke dag!



Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen