IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Het grote boze verkeerstopic Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-12-2009 18:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stadshagen inrijden met die kutrotondes is ook maar niks. Wat een onzeker teringvolk tuft daar rond. Laatst zag ik een automobilist aso en agressief inhalen, raar vond ik. Tot ik achter de auto reed die hij inhaalde. Was een oudere vrouw in een gloednieuwe wagen die 30 reed op een 50km weg. Bij elke rotonde (zijn er vier kort na elkaar ongeveer) remde ze af naar 15km per uur (om te zien of er iemand aan kwam, ook al kwam er niks aan) om vervolgens met 5km per uur over de rotonde te rijden. Vervolgens weer 30 rijden tot de volgende rotonde. Toen ik eens toeterde omdat ze weer bijna stil stond voor een rotonde en er niks aan kwam, stak ze dr middelvinger omhoog.

En wel vaker daar, wat een klote weg met klote volk.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2009 18:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2009 18:51 schreef MMayo het volgende:
Stadshagen inrijden met die kutrotondes is ook maar niks. Wat een onzeker teringvolk tuft daar rond. Laatst zag ik een automobilist aso en agressief inhalen, raar vond ik. Tot ik achter de auto reed die hij inhaalde. Was een oudere vrouw in een gloednieuwe wagen die 30 reed op een 50km weg. Bij elke rotonde (zijn er vier kort na elkaar ongeveer) remde ze af naar 15km per uur (om te zien of er iemand aan kwam, ook al kwam er niks aan) om vervolgens met 5km per uur over de rotonde te rijden. Vervolgens weer 30 rijden tot de volgende rotonde. Toen ik eens toeterde omdat ze weer bijna stil stond voor een rotonde en er niks aan kwam, stak ze dr middelvinger omhoog.

En wel vaker daar, wat een klote weg met klote volk.


Klopt, erg irritant, vooral rond de begin en eindtijden van de basisschool daar, dan staat alles vast met doorgesnoven huismutsen die tussen de kaksherry's door de strontvervelende kutkoters ophalen / wegbrengen.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-12-2009 19:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:54 schreef MR. N het volgende:
Klopt, erg irritant, vooral rond de begin en eindtijden van de basisschool daar, dan staat alles vast met doorgesnoven huismutsen die tussen de kaksherry's door de strontvervelende kutkoters ophalen / wegbrengen.


Ja inderdaad, chaos daar dan! Met allerlei overstekende kids die niet uitkijken, moekes op fietsen die denken voorrang te hebben omdat ze een kind hebben. Vooral ook niet op zaterdag of woensdagmiddag naar dat winkelcentrum toe, de tering!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-12-2009 19:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Toen wij terugkwamen uit Parijs, voegde er een debiel in met 50 km per uur op de snelweg. Wij rijden 120, dus vol in de remmen, want we konden ook niet naar rechts, want een auto ging ons inhalen. Echt...sommige lui kunnen maar beter een verbod voor rijden op de snelweg krijgen


herrie
Usericon van herrie
Posted 18-12-2009 10:15 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:54 schreef MR. N het volgende:
Klopt, erg irritant, vooral rond de begin en eindtijden van de basisschool daar, dan staat alles vast met doorgesnoven huismutsen die tussen de kaksherry's door de strontvervelende kutkoters ophalen / wegbrengen.


jij en Mmayo hebben ook niets te zoeken in deze wijk... gewoon wegblijven dus, stel zeikerts! sterf!


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 18-12-2009 10:46 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

oh hier hoort dit eigenlijk thuis ipv het autotopic

Afgelopen dinsdag auto geparkeerd bij mijn school, kom ik 2 uur later terug, zit er een dikke deuk in de deur, uiteraard geen briefje achtergelaten.

Tevens geen camera's of iemand die wat gezien heeft, lekker weer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-12-2009 10:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Waarborgfonds?


Je moeder.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 18-12-2009 10:52 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

ik gok dat de schade onder de 250 eurie getaxeerd gaat worden, en dan keert men niet uit, tis een deuk die ik er zelf waarsch. wel uit ga krijgen maar zichtbare schade blijf je wel zien, tevens is er geen lakschade....


mja het is meer het idee bij mij, hoeveel moeite is het om een briefje achter te laten, ik bedoel hier betaal je toch premie voor en niet zozeer omdat het moet, en met een bonus opbouwbeschermer zak je ook niet in no-claim... maarja, dat zal voor de betreffende sloeber wel teveel geld hebben gekost.

Daarnaast heb je een getuige nodig die onder ede kan verklaren dat jij de auto daar schadeloos hebt neergezet, en ja.. Die heb ik uiteraard ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 18-12-2009 10:55]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-12-2009 13:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-12-2009 17:31 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik zou dat nou nooit doen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2009 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 19:10 schreef MetalJan het volgende:
Toen wij terugkwamen uit Parijs, voegde er een debiel in met 50 km per uur op de snelweg. Wij rijden 120, dus vol in de remmen, want we konden ook niet naar rechts, want een auto ging ons inhalen. Echt...sommige lui kunnen maar beter een verbod voor rijden op de snelweg krijgen
Ik denk dat je naar links bedoeld anders is het ene vreemde situatie ..


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-12-2009 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ohja


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2009 20:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 19:10 schreef MetalJan het volgende:
Toen wij terugkwamen uit Parijs, voegde er een debiel in met 50 km per uur op de snelweg. Wij rijden 120, dus vol in de remmen, want we konden ook niet naar rechts, want een auto ging ons inhalen. Echt...sommige lui kunnen maar beter een verbod voor rijden op de snelweg krijgen
Was je in Engeland?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2009 20:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:51 schreef MMayo het volgende:
Stadshagen inrijden met die kutrotondes is ook maar niks. Wat een onzeker teringvolk tuft daar rond. Laatst zag ik een automobilist aso en agressief inhalen, raar vond ik. Tot ik achter de auto reed die hij inhaalde. Was een oudere vrouw in een gloednieuwe wagen die 30 reed op een 50km weg. Bij elke rotonde (zijn er vier kort na elkaar ongeveer) remde ze af naar 15km per uur (om te zien of er iemand aan kwam, ook al kwam er niks aan) om vervolgens met 5km per uur over de rotonde te rijden. Vervolgens weer 30 rijden tot de volgende rotonde. Toen ik eens toeterde omdat ze weer bijna stil stond voor een rotonde en er niks aan kwam, stak ze dr middelvinger omhoog.

En wel vaker daar, wat een klote weg met klote volk.
Stadshagen is sowieso een tyfusdorp. Mijn voormalig broertje woont er... dus... aids...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 23:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 20:16 schreef Doomy het volgende:
Stadshagen is sowieso een tyfusdorp. Mijn voormalig broertje woont er... dus... aids...

Je hebt je ouders ingeruild? Of heb je in een tijdmachine gereisd en je moeder aan een andere vent gekoppeld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-12-2009 8:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 23:52 schreef bastianus het volgende:
Je hebt je ouders ingeruild? Of heb je in een tijdmachine gereisd en je moeder aan een andere vent gekoppeld?


Misschien wil ie zijn broertje niet meer (er)kennen omdat die destijds een bus Pringles van Doomy heeft afgepakt.

Op het antwoord zullen we tot het nieuwe jaar moeten wachten.


 


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-12-2009 8:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Yo het is Doomy maar! :')


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-12-2009 8:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 december 2009 18:51 schreef MMayo het volgende:
Stadshagen inrijden met die kutrotondes is ook maar niks. Wat een onzeker teringvolk tuft daar rond. Laatst zag ik een automobilist aso en agressief inhalen, raar vond ik. Tot ik achter de auto reed die hij inhaalde. Was een oudere vrouw in een gloednieuwe wagen die 30 reed op een 50km weg. Bij elke rotonde (zijn er vier kort na elkaar ongeveer) remde ze af naar 15km per uur (om te zien of er iemand aan kwam, ook al kwam er niks aan) om vervolgens met 5km per uur over de rotonde te rijden. Vervolgens weer 30 rijden tot de volgende rotonde. Toen ik eens toeterde omdat ze weer bijna stil stond voor een rotonde en er niks aan kwam, stak ze dr middelvinger omhoog.

En wel vaker daar, wat een klote weg met klote volk.


Volgende keer gewoon achtervolgen, mooie kei zoeken en hup alle ruiten eruit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2009 21:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 10:15 schreef herrie het volgende:
jij en Mmayo hebben ook niets te zoeken in deze wijk... gewoon wegblijven dus, stel zeikerts! sterf!


Pffshhh, wellus! Moet daar vier tot zes dagen (of naja dagdelen van 8 uur) per week zijn, anders geen centen om in een andere wijk te wonen met minder verkeersdebielen.

quote:
Op 19 december 2009 8:56 schreef Burzum het volgende:
Volgende keer gewoon achtervolgen, mooie kei zoeken en hup alle ruiten eruit


Goed idee!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-12-2009 21:50]


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 11:22 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

je hoeft geen ruiten in te gooien... beter is het om langs de scholen met te hoge snelheid rond te scheuren, de 30 km zones als snelweg gebruiken, langs speelveldjes te scheuren met "ik stop je stamper in je spleet, want dan wordt je lekker heet" muzak etc... heeft daar veel meer effect heb ik gemerkt...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2009 11:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Is het dan ook noodzakelijk om dreads te dragen?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-12-2009 11:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Het helpt wel denk ik...


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2009 11:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm volgende week maar eens proberen dan, nu geen tijd om dreads te draaien. Eens kijken hoe het nu gesteld is met de verkeerschaos in Stadshagen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 11:40 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...dat helpt zeker...

mag mijn pruik wel lenen...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-12-2009 11:40]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 8:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zouden ze gvd/aub, m.n. met dit weer waarin de helft van Nederland te schijterig is om gas te geven, een minimum snelheid op de linkerbaan van de snelweg kunnen instellen? En verder een rijverbod voor iedereen die de invoegstrook niet gebruikt waar hij voor bedoeld is en zodoende met het gekneus aan het begin van de strook een file veroorzaakt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen