IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Nederlandse Metal = middelmatig? Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2009 23:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:08 schreef invictis het volgende:
ff wat hout op het vuur want het wordt me een beetje te tam


ik ben natuurlijk een verwrokte nostalgische oude sjagerijn, ja ben ergens blijven hangen...;


in ider geval.
nederlands bands kennen naar mijn idee hun plek niet meer.
uiteraard heeft dit met de grootbekerij van internet te maken.
ieder puber met een puist op zijn lul kan zeggen dat ie Hail of bullets te gek vindt op youtube en dat soort zut.
als ik vervolgens 2 kids op een achterbank in een auto op youtube HoB zie imiteren zakken mijn ballen uit mijn zak.
zeker als je als commentaar 1 van die snuisters van HoB hoor zeggen iets in de trend van "haahahaha...wat schattig, jullie doen het beter dan ons...hihihih..koetsjiekopetsdjikoe...".
ik bedoel...*grmph* ....

het is helemaal geen metal meer, metal was ooit een manier van leven (ja hier gaan we hoor! ).
vroeger had je nog aanzien als je een ruig hell awaits tourshirt aan had, spikes, lang haar.
nu kan elke randdebiel die rechtstreeks uit de puinhopen van Parkzicht komt stuiteren op de restantjes van zijn pillen zo de metalscene in, flink trippen wat deathcore en een grote bek en hasta de pasta!


nogmaals; legio extreem puike muzikanten in nederland maar dat geld in mijn mening niet voor de bands die "we" representeren als etterig klein gezwellig stuk strandstrook in de wereld.
nederlandse muziek op metalgebied is middelmatig en als je dan within temptation en epica en dat soort prut aan haalt als meest geslaagd METAL export produkt?...nou hier heb je mijn kloppend lid en zuig der maars een genadeloos hard aan...kom op zeg...

ok even dit;


Gorefest; arrogant ten top, werden uiteindelijk uitgebraakt en hoe ze nou weer terggekomen zijn? smells like corporate fistfuck....en jan chris is echt het boegbeeld hoe arrogant sommige mensen onterecht in de hededaagse "scene" kunnen zijn


Creepmime; nooit opgevallen...zegt genoeg

Escutcheon; ...er...

Akelei;...er?...

Officium Triste; puike gasten, puike muzikanten. 1 van de weinige bands die nederland rijk is waar ik de middelmaat wel van op prijs kan stellen en blij voor ze ben wat ze allemaal voor elkaar gekregen hebben. toch blijf ik liever MDB en Candlemass zien. sorry gasten.

Heavy lord;...mja...zo'n naam?..

The lucifer principle;...corporate commercieel gefistfuck weer imho

Fluisterwoud;...hou op schei uit..nederlandse teksten , de naam?..sla mijn lul liever 5000 op een olievat ingesmeerd met tijgerbalsem...kom op zeg

Slechtvalk; grsitelijk...walgelijk...naam?...zucht..

Asphyx; grappig oud antwoord en leuke aanvulling op de scene. vond het leuker met Theo. Martin van Drunen?..kom ik zo op terug. maar die gasten moeten ook maar stoppen en teren op de status die ze ooit hadden...

Hail of bullets; 1 van de grootste raadsels..all star!... martin van drunen terug uit duitsland geplukt, pruik opgeplakt.. drummertje van gorefest erbij...middelmatige gitaristen van tomatos erbij..flinke scheut corporate fistfuck en tadaaah.. weer iets waar nederlands trots op kan zijn...diepe diepe zicht..

TMDC heeft precies laten zien hoe verneukt en hoe debiel de hele hedendaagse metalscene in elkaar zit.
bier voor die gasten en klein beetje respect.

Het is allemaal te triest voor woorden.
commercie, internet hebben enorm veel verneukt.
Metal moet je voelen, netal is een passie.

ik hoop dat sommige mensen ff een flinke lachbui hier aan over hebben gehad.
ik sluit mijn gezeik af met de volgende clip. hulde aan de metal en dood aan de fake bastards!




volgende clip maakt alles helder! kijk die zut en kom dan maar op met je mening en je puistenbek.
BRIAN POSEHN - "Metal By Numbers"

http://www.youtube.com/watch?v=chiVMrWMHko

Je lijkt op Cor Kouwenaar. Met je vroegah.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-06-2009 23:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wtf?!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2009 23:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-06-2009 23:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja ik ben een zeikerd, laat me nou toch!
het is toch zo...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 23:28 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Hmmmm...of je het leuk vind of niet..bands als Epica, Within Temptation en After Forever hebben Nederland toch aardig op de internationale kaart gezet qua verkopen en muziek zit het nog verdomde goed in elkaar ook. Dat het misschien je smaak niet is, is een geheel andere discussie...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2009 23:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een beetje gelijk heb je wel ja. Het smerige is vaak wel van de metal af, het is ook gewone nerd-muziek geworden met gladde producties, een nep-drumgeluid en muzikanten met hoge skills. Maar da's niet echt typisch Nederlands. Buitenlandse bands zijn ook vaak dertien in een dozijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 23:30 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:29 schreef bastianus het volgende:
Een beetje gelijk heb je wel ja. Het smerige is vaak wel van de metal af, het is ook gewone nerd-muziek geworden met gladde producties, een nep-drumgeluid en muzikanten met hoge skills. Maar da's niet echt typisch Nederlands. Buitenlandse bands zijn ook vaak dertien in een dozijn.


Tja, de techniek is ook vooruit gegaan. Zaken als Pro-tools, clicktrack en triggers...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2009 23:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ja, maar ik vind het wel ten koste gegaan van eigen stijl en de kunst van het nummers schrijven. "Vroegah" had je totaal verschillende bands in een genre, b.v. Obituary was weer iets totaal anders dan Death of Asphyx, terwijl ze wel allemaal death metal maakten. Tegenwoordig heb je wel twintig Bolt Throwers of zestig Morbid Angels.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 23:35 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:34 schreef bastianus het volgende:
Ja, maar ik vind het wel ten koste gegaan van eigen stijl en de kunst van het nummers schrijven. "Vroegah" had je totaal verschillende bands in een genre, b.v. Obituary was weer iets totaal anders dan Death of Asphyx, terwijl ze wel allemaal death metal maakten. Tegenwoordig heb je wel twintig Bolt Throwers of zestig Morbid Angels.


Klopt..en vergeet de Suffocation - en Cannibal corpse klonen niet.

Daarom luister ik liever naar deathmetal uit de Quebec/Montreal-scene..die zijn origineel en hebben tenminste een eigen geluid...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 11-06-2009 23:36]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-06-2009 23:37 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:29 schreef bastianus het volgende:
Een beetje gelijk heb je wel ja. Het smerige is vaak wel van de metal af, het is ook gewone nerd-muziek geworden met gladde producties, een nep-drumgeluid en muzikanten met hoge skills. Maar da's niet echt typisch Nederlands. Buitenlandse bands zijn ook vaak dertien in een dozijn.


ja is ook zo
wat ik al elders zei, ik heb ongetwijfeld enorme oogkleppen op en ben "verwend" door de jaren 80 en 80.
dat nederlandse bands het moeten ontzien vanuit mening is dat ik waarschijnlijk extreem hoge verwachtingen heb en niet met minder doe.
Metal moet goed zijn, rauw, knallen.
maar ja das mijn fossiele mening

ff over inhume? uh nee dan zet ik wel devourment,mortician of viral load op..get my point!?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 11-06-2009 23:39 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 11 juni 2009 23:34 schreef bastianus het volgende:
Ja, maar ik vind het wel ten koste gegaan van eigen stijl en de kunst van het nummers schrijven. "Vroegah" had je totaal verschillende bands in een genre, b.v. Obituary was weer iets totaal anders dan Death of Asphyx, terwijl ze wel allemaal death metal maakten. Tegenwoordig heb je wel twintig Bolt Throwers of zestig Morbid Angels.

Maar dat is gewoon omdat er gewoon meer uitkomt. Iets met spoeling. Dat wil zeggen meer originele muziek, en nog veel meer onoriginele na-aapmuziek. "Vroegah" was ik er nog niet, maar naar mijn idee kregen bands toen gewoon veel minder kansen. Tegenwoordig al helemaal in een land als Nederland waar iedereen wel iemand kent met een thuisstudio dan wel er een kan afhuren voor een paar tientjes, wat gitaar en zang opnemen, en bas en drumpartijen programmeren, is de lading aan releases gewoon met exponent zoveel toegenomen

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 11-06-2009 23:40]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-06-2009 23:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:34 schreef bastianus het volgende:
Ja, maar ik vind het wel ten koste gegaan van eigen stijl en de kunst van het nummers schrijven. "Vroegah" had je totaal verschillende bands in een genre, b.v. Obituary was weer iets totaal anders dan Death of Asphyx, terwijl ze wel allemaal death metal maakten. Tegenwoordig heb je wel twintig Bolt Throwers of zestig Morbid Angels.



JUIST!!!!..JUIST!!!..JUIST!!!
je voelt me! , ja wooooehg eindelijk!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-06-2009 23:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Tja, je kunt nu eenmaal niet voorkomen dat bands andere bands als voorbeeld gaan zien. Als band X groot fan is van band Y zullen er ongetwijfeld veel invloeden te horen zijn van band Y in de nummers van band X.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 23:43 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:39 schreef Alterprince het volgende:
Maar dat is gewoon omdat er gewoon meer uitkomt. Iets met spoeling. Dat wil zeggen meer originele muziek, en nog veel meer onoriginele na-aapmuziek. "Vroegah" was ik er nog niet, maar naar mijn idee kregen bands toen gewoon veel minder kansen. Tegenwoordig al helemaal in een land als Nederland waar iedereen wel iemand kent met een thuisstudio dan wel er een kan afhuren voor een paar tientjes, wat gitaar en zang opnemen, en bas en drumpartijen programmeren, is de lading aan releases gewoon met exponent zoveel toegenomen


Inderdaad, beter had ik het zelf kunnen verwoorden...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 11-06-2009 23:44 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:39 schreef invictis het volgende:
JUIST!!!!..JUIST!!!..JUIST!!!
je voelt me! , ja wooooehg eindelijk!


Maar invictus..heb een idee..als jij nou fijn naar tachtiger jaren metal gaat luisteren en wij naar onze hedendaagse meuk, dan zijn we allemaal tevreden...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-06-2009 23:51 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:37 schreef invictis het volgende:
Metal moet goed zijn, rauw, knallen.
maar ja das mijn fossiele mening

Eerst noemde je My Dying Bride als voorbeeld van een goede band. Hun recentere werk is toch ook over-de-top geproduceerd?

Ik ben het verder wel met je eens hoor. Ik luister graag naar vette en vrij nette muziek gemaakt door strakke muzikanten maar in die hoek is bijna geen muziek te vinden die niet over-de-top geproduceerd en gecompressed is.

Callisto is trouwens een goed voorbeeld van een band met nette maar natuurlijke en ruimtelijke productie.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-06-2009 23:55 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:39 schreef invictis het volgende:
JUIST!!!!..JUIST!!!..JUIST!!!
je voelt me! , ja wooooehg eindelijk!

Homo-erotischer zul je ze niet krijgen hier.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2009 0:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond de openingspost van invictis nog best aardig. Dat "way of life" verhaal is gelul, het zou gewoon om de muziek moeten gaan. Maar dat metalheads een stel op uiterlijkheden gefixeerde wijven zijn is natuurlijk geen nieuws.

quote:
Op 11 juni 2009 23:34 schreef bastianus het volgende:
Ja, maar ik vind het wel ten koste gegaan van eigen stijl en de kunst van het nummers schrijven. "Vroegah" had je totaal verschillende bands in een genre, b.v. Obituary was weer iets totaal anders dan Death of Asphyx, terwijl ze wel allemaal death metal maakten. Tegenwoordig heb je wel twintig Bolt Throwers of zestig Morbid Angels.

Ik vraag me af of je nog wel een beetje je best doet om één en ander te volgen. De diversiteit is volgens mij alleen maar toegenomen. Tegenwoordig biedt het hokje "death metal" in de CD-zaak een keuze uit alles tussen laten we zeggen Cannibal Corpse en Alchemist. En er komen alleen maar genres bij. Had je je iets als Mastodon of Between The Buried And Me in de jaren '80 kunnen voorstellen?! Geef mij maar de 21e eeuw...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-06-2009 0:34 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2009 0:32 schreef M. het volgende:
Ik vond de openingspost van invictis nog best aardig. Dat "way of life" verhaal is gelul, het zou gewoon om de muziek moeten gaan. Maar dat metalheads een stel op uiterlijkheden gefixeerde wijven zijn is natuurlijk geen nieuws.


Ik vraag me af of je nog wel een beetje je best doet om één en ander te volgen. De diversiteit is volgens mij alleen maar toegenomen. Tegenwoordig biedt het hokje "death metal" in de CD-zaak een keuze uit alles tussen laten we zeggen Cannibal Corpse en Alchemist. En er komen alleen maar genres bij. Had je je iets als Mastodon of Between The Buried And Me in de jaren '80 kunnen voorstellen?! Geef mij maar de 21e eeuw...


Kijk iemand die het snapt!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 12-06-2009 0:42 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

De verstandskies mooi gesproken


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-06-2009 6:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2009 0:32 schreef M. het volgende:
Ik vraag me af of je nog wel een beetje je best doet om één en ander te volgen. De diversiteit is volgens mij alleen maar toegenomen. Tegenwoordig biedt het hokje "death metal" in de CD-zaak een keuze uit alles tussen laten we zeggen Cannibal Corpse en Alchemist. En er komen alleen maar genres bij. Had je je iets als Mastodon of Between The Buried And Me in de jaren '80 kunnen voorstellen?! Geef mij maar de 21e eeuw...

Ik probeer het nog wel te volgen, maar dat wordt inderdaad moeilijker. Mastodon vind ik wel lekker hoekige muziek. Cattle Decapitation vond ik een gave cd, en Hail of Bullets vond ik ook erg geniaal. Maar dan houdt het wel op.
Af en toe vind ik nog gave dingen via Myspace, recentelijk b.v. Karel Anker en de Joden, en de Secret Handshake Club. Massive Assault vind ik ook wel een goede band. Pro Pain blijft altijd gaaf.
Vreemd genoeg grijpen de dingen die ik mooi vind wel altijd terug op "vroegah" zoals uit bovenstaande voorbeelden meestal blijkt. Omdat metal toen nog niet zo versnipperd, technisch hoogstaand en gladjes was. Daardoor moesten de nummers goed in het gehoor liggen, en waren ze simpeler en daardoor vaak luisterbaarder. Ik heb meestal wel een voorkeur voor goed luisterbare, en dus eenvoudige muziek, dat maakt het wel moeilijker.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2009 8:00 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Je bent gewoon een ouwe zak geworden, het schijnt zo te horen dat je (muziek)smaak verstard na je 25 á 30e om vervolgens de rest van je leven de zeiksnor uit te hangen.

Nou heb ik het niet zo op old school metal maar wat rock betreft waren de 60s toch echt het hoogtepunt, mijn favoriete post-punk uit de jaren 80s, prog, protopunk uit de 70s, blues uit de jaren 50, doom en triphop van de jaren 90, etc... Nou kan ik ook wel gaan klagen dat er geen blueshelden zoals Robert Johnson rondstappen op deze planeet, maar tegenwoordig is er wel weer wat nieuws.

Muziek is en blijft nou eenmaal nou verbonden met zoiets als "tijdsgeest" en er zijn maar weinigen die hier aan weten te ontsnappen behalve door weg te zwijmelen bij vergane tijden.
Ik ben al lang blij dat rock/metalmuziek zo vrij kan evolueren en niet eeuwen lang in dezelfde sferen blijft hangen zoals bij klassieke muziek.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-06-2009 8:57 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2009 6:42 schreef bastianus het volgende:
recentelijk b.v. Karel Anker en de Joden


LOL, kijk maar uit met de mods hier..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-06-2009 9:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tsja, die band heet gewoon zo, kan bastianus niks aan doen

En zo gemeen zijn de mods nu ook weer niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-06-2009 9:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2009 23:08 schreef invictis het volgende:

ff wat hout op het vuur want het wordt me een beetje te tam


ik ben natuurlijk een verwrokte nostalgische oude sjagerijn, ja ben ergens blijven hangen...;


in ider geval.
nederlands bands kennen naar mijn idee hun plek niet meer.
uiteraard heeft dit met de grootbekerij van internet te maken.
ieder puber met een puist op zijn lul kan zeggen dat ie Hail of bullets te gek vindt op youtube en dat soort zut.
als ik vervolgens 2 kids op een achterbank in een auto op youtube HoB zie imiteren zakken mijn ballen uit mijn zak.
zeker als je als commentaar 1 van die snuisters van HoB hoor zeggen iets in de trend van "haahahaha...wat schattig, jullie doen het beter dan ons...hihihih..koetsjiekopetsdjikoe...".
ik bedoel...*grmph* ....

het is helemaal geen metal meer, metal was ooit een manier van leven (ja hier gaan we hoor! ).
vroeger had je nog aanzien als je een ruig hell awaits tourshirt aan had, spikes, lang haar.
nu kan elke randdebiel die rechtstreeks uit de puinhopen van Parkzicht komt stuiteren op de restantjes van zijn pillen zo de metalscene in, flink trippen wat deathcore en een grote bek en hasta de pasta!


nogmaals; legio extreem puike muzikanten in nederland maar dat geld in mijn mening niet voor de bands die "we" representeren als etterig klein gezwellig stuk strandstrook in de wereld.
nederlandse muziek op metalgebied is middelmatig en als je dan within temptation en epica en dat soort prut aan haalt als meest geslaagd METAL export produkt?...nou hier heb je mijn kloppend lid en zuig der maars een genadeloos hard aan...kom op zeg...

ok even dit;


Gorefest; arrogant ten top, werden uiteindelijk uitgebraakt en hoe ze nou weer terggekomen zijn? smells like corporate fistfuck....en jan chris is echt het boegbeeld hoe arrogant sommige mensen onterecht in de hededaagse "scene" kunnen zijn


Creepmime; nooit opgevallen...zegt genoeg

Escutcheon; ...er...

Akelei;...er?...

Officium Triste; puike gasten, puike muzikanten. 1 van de weinige bands die nederland rijk is waar ik de middelmaat wel van op prijs kan stellen en blij voor ze ben wat ze allemaal voor elkaar gekregen hebben. toch blijf ik liever MDB en Candlemass zien. sorry gasten.

Heavy lord;...mja...zo'n naam?..

The lucifer principle;...corporate commercieel gefistfuck weer imho

Fluisterwoud;...hou op schei uit..nederlandse teksten , de naam?..sla mijn lul liever 5000 op een olievat ingesmeerd met tijgerbalsem...kom op zeg

Slechtvalk; grsitelijk...walgelijk...naam?...zucht..

Asphyx; grappig oud antwoord en leuke aanvulling op de scene. vond het leuker met Theo. Martin van Drunen?..kom ik zo op terug. maar die gasten moeten ook maar stoppen en teren op de status die ze ooit hadden...

Hail of bullets; 1 van de grootste raadsels..all star!... martin van drunen terug uit duitsland geplukt, pruik opgeplakt.. drummertje van gorefest erbij...middelmatige gitaristen van tomatos erbij..flinke scheut corporate fistfuck en tadaaah.. weer iets waar nederlands trots op kan zijn...diepe diepe zicht..

TMDC heeft precies laten zien hoe verneukt en hoe debiel de hele hedendaagse metalscene in elkaar zit.
bier voor die gasten en klein beetje respect.

Het is allemaal te triest voor woorden.
commercie, internet hebben enorm veel verneukt.
Metal moet je voelen, netal is een passie.

ik hoop dat sommige mensen ff een flinke lachbui hier aan over hebben gehad.
ik sluit mijn gezeik af met de volgende clip. hulde aan de metal en dood aan de fake bastards!




volgende clip maakt alles helder! kijk die zut en kom dan maar op met je mening en je puistenbek.
BRIAN POSEHN - "Metal By Numbers"

http://www.youtube.com/watch?v=chiVMrWMHko

Ik hoop dat je dit alleen hebt opgeschreven om het vuurtje weer op te stoken, want als dit je reguliere frustraties zijn ben je inderdaad onvoorstelbaar achtergebleven.

quote:
Op 12 juni 2009 8:00 schreef Jällö het volgende:

Je bent gewoon een ouwe zak geworden, het schijnt zo te horen dat je (muziek)smaak verstard na je 25 á 30e om vervolgens de rest van je leven de zeiksnor uit te hangen.

Nou heb ik het niet zo op old school metal maar wat rock betreft waren de 60s toch echt het hoogtepunt, mijn favoriete post-punk uit de jaren 80s, prog, protopunk uit de 70s, blues uit de jaren 50, doom en triphop van de jaren 90, etc... Nou kan ik ook wel gaan klagen dat er geen blueshelden zoals Robert Johnson rondstappen op deze planeet, maar tegenwoordig is er wel weer wat nieuws.

Muziek is en blijft nou eenmaal nou verbonden met zoiets als "tijdsgeest" en er zijn maar weinigen die hier aan weten te ontsnappen behalve door weg te zwijmelen bij vergane tijden.
Ik ben al lang blij dat rock/metalmuziek zo vrij kan evolueren en niet eeuwen lang in dezelfde sferen blijft hangen zoals bij klassieke muziek.

Dat dus.

En trouwens, invictis: als je dan toch wilt discussiëren, gebruik dan in ieder geval normale zinnen i.p.v. als een lompe metalboer dit soort onsamenhangende prut de wereld in te slingeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-06-2009 9:26]


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen