IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-08-2010 1:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 augustus 2010 23:38 schreef jbassist het volgende:
Geen idee wat de roeg is iig.
Dat stuk tussen je nek en je bips.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 1:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 augustus 2010 20:33 schreef M. het volgende:
Ahhh, the Daily Show over dat moskee-op-Ground-Zero verhaal:

http://www.thedailyshow.com/watch/tue-august-10-2010/municipal-land-use-hearing-update

Cool.

Deze is ook erg erg fijn:

http://www.thedailyshow.com/watch/mon-august-16-2010/mosque-erade

Vooral na 3 minuten :')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-08-2010 8:29 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 augustus 2010 1:14 schreef ZelThoR het volgende:
Deze is ook erg erg fijn:

http://www.thedailyshow.com/watch/mon-august-16-2010/mosque-erade

Vooral na 3 minuten :')

Nice, I'm loving it. Stephen Colbert zat daar eerst ook bij en heeft inmiddels zijn eigen show, net zo gaaf.

En dan te bedenken dat enkele jaren geleden Kopspijkers nog dagelijks onderwerp van gesprek was :').


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 9:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, dit is wel even een paar treetjes hoger. Prachtig hoe zij hypocrisie, huichelarij en leugens boven weten te brengen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2010 9:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 augustus 2010 9:07 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, dit is wel even een paar treetjes hoger. Prachtig hoe zij hypocrisie, huichelarij en leugens boven weten te brengen
Waar baseer je dit op?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 9:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 augustus 2010 9:17 schreef Slechtheid het volgende:
Waar baseer je dit op?

Wat bedoel je?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-08-2010 9:22]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2010 9:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2010 9:07 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, dit is wel even een paar treetjes hoger. Prachtig hoe zij hypocrisie, huichelarij en leugens boven weten te brengen


Hehe, vrij geniaal ja.


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 9:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 augustus 2010 9:17 schreef Slechtheid het volgende:
Waar baseer je dit op?
Op dat TDS een zeeeer serieus te nemen bron is. Niet voor niet op CC te zien.

Maar toch, die filmpjes eens bekijken. Persoonlijk vind ik het een moeilijke zaak. Die baarden hebben zelf dat gebouw gekocht. Het is dus hun bezit. Dat in combinatie met vrijheid van godsdienst en vereniging e.d. zou je zeggen dat ze het recht hebben op hun centrum. Aan de andere kant is het plaatsen zo dicht bij GroundZero van zo'n centrum dat iedereen het associeert met 9/11 natuurlijk pure provocatie en blijdt de islam de islam.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 9:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 augustus 2010 9:27 schreef kwelgeest het volgende:
Op dat TDS een zeeeer serieus te nemen bron is. Niet voor niet op CC te zien.

Nee, zo moet je het ook niet zien, nee. Maar ze weten vrij goed te laten zien wanneer zogenaamd serieuze media (Fox) gewoon onzin praten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2010 9:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 augustus 2010 9:27 schreef kwelgeest het volgende:
Op dat TDS een zeeeer serieus te nemen bron is. Niet voor niet op CC te zien.

Maar toch, die filmpjes eens bekijken. Persoonlijk vind ik het een moeilijke zaak. Die baarden hebben zelf dat gebouw gekocht. Het is dus hun bezit. Dat in combinatie met vrijheid van godsdienst en vereniging e.d. zou je zeggen dat ze het recht hebben op hun centrum. Aan de andere kant is het plaatsen zo dicht bij GroundZero van zo'n centrum dat iedereen het associeert met 9/11 natuurlijk pure provocatie en blijdt de islam de islam.
Nog niet van Abdul Rauf, de man die er achter zit, gehoord? Lijkt me toch een vrij dubieus figuur. Slimme man, hij wil ijveren voor de islam en die integreren in de "westerse wereld" en krijgt daar ook allerlei subsidies voor. Anderzijds is hij ook voorstander van de sharia, en heeft hij na 9-11 behoorlijk wat anti-semitische uitlatingen gedaan en geuit dat VS het aan zichzelf te danken heeft. Dus al staat de moskee niet op Ground Zero, zoals men wil doen geloven, enige provocerende achtergrond zou ik niet uitsluiten bij dit type.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-08-2010 9:35]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 9:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 augustus 2010 9:30 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, zo moet je het ook niet zien, nee. Maar ze weten vrij goed te laten zien wanneer zogenaamd serieuze media (Fox) gewoon onzin praten.
Het ridicuul verknippen van filmpjes?
Kom op zeg. Nogmaals: "Niet voor niets op CC".
Als Fox een dergelijk filmpjes maakte was het hier huilehuile geblazen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 9:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 augustus 2010 9:34 schreef kwelgeest het volgende:
Het ridicuul verknippen van filmpjes?
Kom op zeg. Nogmaals: "Niet voor niets op CC".
Als Fox een dergelijk filmpjes maakte was het hier huilehuile geblazen.

Natuurlijk is het ridicuul verknippen van filmpjes, maar zoals bvb. met dat laatste filmpje blijkt dan wel als je de bizarre Fox-redeneringen op hen zelf toepast ze het gewoon afleggen. In principe doen ze hetzelfde als Fox, alleen pretendeert Fox een serieus medium te zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 9:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 augustus 2010 9:42 schreef ZelThoR het volgende:
Natuurlijk is het ridicuul verknippen van filmpjes, maar zoals bvb. met dat laatste filmpje blijkt dan wel als je de bizarre Fox-redeneringen op hen zelf toepast ze het gewoon afleggen. In principe doen ze hetzelfde als Fox, alleen pretendeert Fox een serieus medium te zijn
Zo, hierrrrrr, bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=XKGdkqfBICw

Hij versprak zich, ik heb hem ontmaskerd, de hypocriete huichelaar en zijn leugens!!!!!!!!!!!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2010 9:53 by bastianus Profiel van bastianus

Gelukkig hebben we hier binnenkort onze eigen Fox-networkjes en is Llink weg. Ach, kijk ik zolang wel "Tante in Marokko" met Maxim Hartman.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 10:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 augustus 2010 9:47 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, hierrrrrr, bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=XKGdkqfBICw

Hij versprak zich, ik heb hem ontmaskerd, de hypocriete huichelaar en zijn leugens!!!!!!!!!!!

Rustig maar, kwellie Ik gebruik TDS niet om grote politieke vraagstukken mee uit te pluizen, wel om eens goed te lachen om de bullshit die erover gespuid wordt. Niet groter maken dan het is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 18:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 augustus 2010 10:16 schreef ZelThoR het volgende:
Rustig maar, kwellie Ik gebruik TDS niet om grote politieke vraagstukken mee uit te pluizen, wel om eens goed te lachen om de bullshit die erover gespuid wordt. Niet groter maken dan het is
Welke Bullshit?

Het is/wordt een moskee.
Die gast is de Amerikaanse Ramadan.
Als dat complex nog iets dicht bij GZ zou staan stond het op GZ.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-08-2010 18:36 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 19 augustus 2010 18:33 schreef kwelgeest het volgende:

Het is/wordt een moskee.


Niet. Het wordt een community-center, met daarin onder andere een moskee. Het gebouw is dus breder dan alleen een gebedsplaats.


quote:
Als dat complex nog iets dicht bij GZ zou staan stond het op GZ.


Als Zandvoort nog iets dichterbij de zee zou liggen, zou het in zee liggen. Wat is je punt?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-08-2010 19:35 by XXL Profiel van XXL

Rechter wil verlamming als straf
Uitgegeven: 19 augustus 2010 16:54

AMSTERDAM - Een rechter in Saudi-Arabië heeft verschillende ziekenhuizen gevraagd of zij opzettelijk het ruggenmerg van een man kunnen beschadigen om hem te verlammen.

De man werd schuldig bevonden aan het verlammen van een andere man door hem met een hakmes te verwonden. Dat hebben Saudische kranten donderdag gemeld.

Onder de islamitische wetgeving in Saudi-Arabië worden geregeld straffen uitgedeeld volgens het principe van oog om oog, tand om tand.

Om die reden zou de rechter in de noordwestelijke provincie Tabuk op zoek zijn gegaan naar ziekenhuizen die het vonnis kunnen uitvoeren.

Een ziekenhuis in de hoofdstad Riyad zou inmiddels hebben aangegeven zich niet te willen toeleggen op een dergelijke operatie.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-08-2010 19:47 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 augustus 2010 9:34 schreef kwelgeest het volgende:
Het ridicuul verknippen van filmpjes?
Kom op zeg. Nogmaals: "Niet voor niets op CC".
Als Fox een dergelijk filmpjes maakte was het hier huilehuile geblazen.

Je vergeet dat CC een humoristische zender is, en The Daily Show een humoristisch programma.

Nu is gevoel voor humor persoonlijk en ik heb inderdaad sterk het idee dat de humor op een zender als Fox van een ander kaliber is dan de humor in The Daily Show :'). In The Daily Show wordt niemand gespaard, ook democraten en "liberals" moeten eraan geloven. En Fox is natuurlijk wel een goed doelwit want die interviewtechnieken van Bill O'Reilly c.s. zijn echt debiel. Althans, ik als Europese "liberal intellectual" (en exponent van het theedrinkende pijprokende multi-culti-kalifaat die slaapt met koran onder zijn kussen en in het weekend wiet rookt met zijn mede moslim pro-abortus atheistische terroristhomofielen) vind het volkomen debiel.

Interview van Stephen Colbert met Bill O'Reilly gezien trouwens? Geniaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 19:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 augustus 2010 19:47 schreef M. het volgende:
Je vergeet dat CC een humoristische zender is, en The Daily Show een humoristisch programma.

Nu is gevoel voor humor persoonlijk en ik heb inderdaad sterk het idee dat de humor op een zender als Fox van een ander kaliber is dan de humor in The Daily Show :'). In The Daily Show wordt niemand gespaard, ook democraten en "liberals" moeten eraan geloven. En Fox is natuurlijk wel een goed doelwit want die interviewtechnieken van Bill O'Reilly c.s. zijn echt debiel. Althans, ik als Europese "liberal intellectual" (en exponent van het theedrinkende pijprokende multi-culti-kalifaat die slaapt met koran onder zijn kussen en in het weekend wiet rookt met zijn mede moslim pro-abortus atheistische terroristhomofielen) vind het volkomen debiel.

Interview van Stephen Colbert met Bill O'Reilly gezien trouwens? Geniaal.
Ik vergeet dat helemaal niet. Ik doel daar juist op als in: TDS is een niet-serieus programma.

Maar nee, dat interview heb ik niet gezien. Ik kijk überhaupt nooit Amerikaanse interview. Die zijn vaak een tikje campingpubliekkerig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 19-08-2010 19:57 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 19 augustus 2010 9:47 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, hierrrrrr, bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=XKGdkqfBICw

Hij versprak zich, ik heb hem ontmaskerd, de hypocriete huichelaar en zijn leugens!!!!!!!!!!!

Ooit gaat de Islam ook jouw leven beheersen, pas maar op OEHH! Mafkees.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-08-2010 21:04 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 19 augustus 2010 19:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vergeet dat helemaal niet. Ik doel daar juist op als in: TDS is een niet-serieus programma.


Nee, TDS is een serieus programma met humor. Ze brengen serieuze zaken op een humoristische manier, maar wel feitelijk. Zoals Stewart al ooit eens zelf zei na kritiek van Fox op TDS dat een programma als TDS kritiek had op Fox omdat ze nagelaten hadden als serieuze nieuwsbron te werken (vat je het nog?) dat het daarom juist extra schrijnend was dat een programma wat uitgezonden wordt op CC die taak op zich moest nemen omdat verder niemand dat deed.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-08-2010 21:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 augustus 2010 19:35 schreef XXL het volgende:
Rechter wil verlamming als straf
Uitgegeven: 19 augustus 2010 16:54

AMSTERDAM - Een rechter in Saudi-Arabië heeft verschillende ziekenhuizen gevraagd of zij opzettelijk het ruggenmerg van een man kunnen beschadigen om hem te verlammen.

De man werd schuldig bevonden aan het verlammen van een andere man door hem met een hakmes te verwonden. Dat hebben Saudische kranten donderdag gemeld.

Onder de islamitische wetgeving in Saudi-Arabië worden geregeld straffen uitgedeeld volgens het principe van oog om oog, tand om tand.

Om die reden zou de rechter in de noordwestelijke provincie Tabuk op zoek zijn gegaan naar ziekenhuizen die het vonnis kunnen uitvoeren.

Een ziekenhuis in de hoofdstad Riyad zou inmiddels hebben aangegeven zich niet te willen toeleggen op een dergelijke operatie.






Dat is dan wel weer goeie shit!


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2010 21:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 augustus 2010 18:33 schreef kwelgeest het volgende:
Welke Bullshit?

Het is/wordt een moskee.
Die gast is de Amerikaanse Ramadan.
Als dat complex nog iets dicht bij GZ zou staan stond het op GZ.

Goed, het was niet mijn bedoeling om een discussie over die moskee / die vent aan te gaan; ik maakte alleen een opmerking over dat TDS heel goed laat zien wat voor debiele tactieken Fox gebruikt.

Wat je onder andere in het door geposte filmpje ziet (na ongeveer 3 minuten) is dat wat lui van Fox die Amerikaanse Ramadan ervan beschuldigen dat hij 9/11 teveel goedpraat en daarom dus wel pure evil moet zijn (ik parafraseer een beetje ). Wat TDS daarna laat zien is hoe iemand van Fox eigenlijk hetzelfde zegt. Meten met twee maten noemen we dat geloof ik. En natuurlijk is het flauw om ze op zulke kleine dingen te pakken, maar dat is ook precies wat Fox zelf doet! En dat pretendeert dan fair and balanced te zijn :')

Maar je zei het al (min of meer), je kunt je beter sowieso ver van Amerikaanse media houden of het in ieder geval nooit serieus nemen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 21:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 augustus 2010 21:06 schreef ZelThoR het volgende:
Goed, het was niet mijn bedoeling om een discussie over die moskee / die vent aan te gaan; ik maakte alleen een opmerking over dat TDS heel goed laat zien wat voor debiele tactieken Fox gebruikt.

Wat je onder andere in het door geposte filmpje ziet (na ongeveer 3 minuten) is dat wat lui van Fox die Amerikaanse Ramadan ervan beschuldigen dat hij 9/11 teveel goedpraat en daarom dus wel pure evil moet zijn (ik parafraseer een beetje ). Wat TDS daarna laat zien is hoe iemand van Fox eigenlijk hetzelfde zegt. Meten met twee maten noemen we dat geloof ik. En natuurlijk is het flauw om ze op zulke kleine dingen te pakken, maar dat is ook precies wat Fox zelf doet! En dat pretendeert dan fair and balanced te zijn :')

Maar je zei het al (min of meer), je kunt je beter sowieso ver van Amerikaanse media houden of het in ieder geval nooit serieus nemen
Volgens mij meet Fox daar helemaal niet met twee maten. TDS laat context weg. Mag hoor, niet mis mee als je programma als TDS bent. Het geeft alleen wel aan waarom je TDS beter buiten dergelijke discussies kunt houden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen