IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : comics Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2001 1:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mij is duidelijk geworden dat veel metalheads ook comicfanaten zijn dus ik dacht, laat ik er maar eens een topic over openen. met de verfilming van de x-men net achter de rug en spider-man voor de deur zullen hier waarschijnlijk discussies genoeg over houden. zelf lees ik vooral marvelcomics. vooral de punisher, deadpool en spider-man behoren tot de verplichte maandelijkse kost. buiten marvel lees ik comics die zijn geschreven door michael straczynski (alhoewel die tegenwoordig ook spider-man schrijft). wat lezen jullie zoal?

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-10-2007 18:38]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2001 1:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik maak er 'strips' van, goed?

X men
Wolverine
Fathom
Slaine
Creepy (rip)
Macabre (rip)
Thorgal
Iron Man
Mighty Thor
Joop Klepzeiker (ouwe delen)
Eikels

GUMMBAH!!!!!!!!!!!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2001 1:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2001 1:05 schreef Mutilator het volgende:
Ik maak er 'strips' van, goed?



ja dat is een goed idee. met comics worden eigenlijk alleen maar amerikaanse strips bedoeld terwijl het zonde zou zijn om europese strips buiten te sluiten. en je hebt gelijk thorgal regeert!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2001 1:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Yeah, Thorgal is een klassestrip; goed artwork en intelligente verhalen!
Combi tussen Sci-fi, en vooral Viking fantasy!!

oja:

De Huurling
Storm
Asterix (behalve de laatste twee delen)

ennuh;

vond je Jack Nicholson in Wolf niet een perfecte Wolverine spelen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2001 1:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2001 1:32 schreef Mutilator het volgende:
vond je Jack Nicholson in Wolf niet een perfecte Wolverine spelen?



dat deed hij zeker! alhoewel ik diegene die wolverine in de x-men speelde ook heel goed vond(ik kan even niet op zijn naam komen). ik wil je trouwens eens adviseren om een deadpool comic op te pakken. deze huurmoordenaar zijn avonturen spelen zich zo een beetje af in het x-men en wolverinehoekje van het marveluniversum, alleen zijn de comics gevuld met sarcastische en botte grappen. Ook de punisher wil ik niet onvermeld laten. er is net een nieuwe serie opgestart en als je er achter wil komen op hoeveel manieren je mensen kunt doden(en vaak ook nog erg grappig) moet je zeker eens een boekjevan de punisher kopen.

trouwens, het is ongelooflijk cool dat je tegelijkertijd strips kunt lezen en een vette metal cd kunt6 draaien. prachtig toch?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2001 1:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Deadpool heb ik eerder gehoord; zal 't eens checken....

Punisher's natuurlijk klasse!
Jammer dat de Nederlandse serie gestopt is in ruil voor enkele prutcomix.......

(Ook erg genoten van de 'campy' film; For years I'm asking myself; why are the innocent dead and the guilty alive, where is justice, where is punishment...here ...in me!!!!)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2001 1:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 oktober 2001 1:45 schreef attila_de_hun het volgende:
trouwens, het is ongelooflijk cool dat je tegelijkertijd strips kunt lezen en een vette metal cd kunt6 draaien. prachtig toch?


is zeker errug relaxxxed!!

maarruuhh..vergeet vaak de wereld om me heen als ik erin zit....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-10-2001 13:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Vroeger las ik veel strips/comics. Spiderman, Batman, X-men en al dat soort klassiekers. Nu ben ik er aan lang mee gekapt omdat het klauwen met geld kost, en overal zoveel verschillende series van zijn dat ik er gek van word. Ik vind trouwens de tekenstijl van bijv. Spawn wel mooi. En ook Purgatori heb ik destijds een aantal strips van gekocht. Erg mooi allemaal. Maar eigenlijk ben ik vervent aanhanger van "geschilderde" strips. En daarom zijn er nu nog maar 2 series waar ik actief in geintereseerd ben:

- Storm
- Metabaronnen

Alhoewel Storm onderhand wel dood zal zijn.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-10-2001 13:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Darkness, die strip vind ik echt gaaf, kan me er helemaal in inleven, en Witchblad vind ik ook gaaf (was mn favo 'tot darkness uitkwam)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-10-2001 16:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb heel lang Judge Dredd gevolgd, toen die nog in de Metal Hammer stond. Tegenwoordig lees ik bijna geen comics meer.


the only pleasure is pain


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-10-2001 16:44 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik las heel vroeger altijd van die brave Suske & Wiske strips.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 13-10-2001 20:13 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 13 oktober 2001 1:05 schreef Mutilator het volgende:

GUMMBAH!!!!!!!!!!!!!!!

Gumbah heerst!!!

verder lees ik :
Darkness
Battlechasers
Gen13(nu niet meer)
X-men
Spiderman soms
Witchblade
Tomb Raider
en sommige Star Wars comics
ik las nog veel meer comics maar dan word lijssie te lang

Zijn er ook mensen aanwezig die zelf tekenen?? met name 'comic stijl'?

[Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 13-10-2001 20:13]


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 13-10-2001 20:20 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

nu lees ik ze niet meer maar vroeger las ik :

X-men
Wolverine
Spiderman
Witchblade
Spawn
Batman
Superman

Maar die serie van X-men in de future is kick !!! Sinister met dreads


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2001 4:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 oktober 2001 13:24 schreef Vargen666 het volgende:
Maar eigenlijk ben ik vervent aanhanger van "geschilderde" strips. En daarom zijn er nu nog maar 2 series waar ik actief in geintereseerd ben:

- Storm
- Metabaronnen

Alhoewel Storm onderhand wel dood zal zijn.



Aanrader:

De eerste 5 delen van Slaine; geschilderd door Simon Bisley; bruut & dynamisch!!!!
(gozer is ook nog 'es drummer in een of andere metalband)

Slaine, een Kelt hakt met z'n bijl Breinbijter erop los! "Lick my axe!"
't verhaal doet behoorlijk 'pagan' aan; het draait om Carnunnos (waar de oude Enthroned drummer z'n naam van had), de gehoornde god; de voorloper van de christelijke duivel.
Geschiedkundig gezien schijnt het te kloppen!

http://w1.303.telia.com/~u30302947/bisley/bisleyindex.htm

Hij heeft ook Lobo, Melting pot & Batman vs. Judge Dredd gedaan; vooral die laatste rewlz!

-De Huurling is de andere geschilderde topstrip; feilloos artwork, maar wel wat stillistisch.

-'t is idd afwachten wat eerder komt; de nieuwe Storm of de dood van Don Lawrence...



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2001 4:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 14-10-2001 10:54 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 14 oktober 2001 4:48 schreef Mutilator het volgende:
Aanrader:

De eerste 5 delen van Slaine; geschilderd door Simon Bisley; bruut & dynamisch!!!!
(gozer is ook nog 'es drummer in een of andere metalband)

Slaine, een Kelt hakt met z'n bijl Breinbijter erop los! "Lick my axe!"
't verhaal doet behoorlijk 'pagan' aan; het draait om Carnunnos (waar de oude Enthroned drummer z'n naam van had), de gehoornde god; de voorloper van de christelijke duivel.
Geschiedkundig gezien schijnt het te kloppen!



Op zich vind ik 'geschilderde' strips soms ook wel koel, dus ik zal eens kijken of ze hem hebben in de lokale stripzaak


I love the smell of painted miniatures in the morning


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 14-10-2001 13:29 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Vroeger las ik altijd de Donald Duck.


Heads I win, tails you lose


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2001 14:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2001 13:29 schreef Hirogen het volgende:
Vroeger las ik altijd de Donald Duck.



wie niet?


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-10-2001 14:48 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 14 oktober 2001 13:29 schreef Hirogen het volgende:
Vroeger las ik altijd de Donald Duck.

Ik lees hem nu wel weer eens bij de friet tent



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-10-2001 16:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

heb bijna alles van Image comics toen ze begonnen, en bijna *alle* belangrijke x-men nummers (b.v. nummer waar Gambit erbij komt, nummer met de first appereance van Wolverine etc.)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-10-2001 18:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Kronieken van de zwarte maan.
Volop geweld, sex en rondvliegende ledematen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2001 18:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Witchblade
The Darkness
Tomb Raider
Fathom

En alles vanaf nr 1.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-10-2001 19:40 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

mijn desktop



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 15-10-2001 10:11 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 14 oktober 2001 19:40 schreef Lord Morgoth het volgende:
mijn desktop




GEN 13!!!!!!!!!!!!!!!!


I love the smell of painted miniatures in the morning


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-10-2001 10:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2001 20:13 schreef Aragorn het volgende:
Gumbah heerst!!!

verder lees ik :
Darkness
Battlechasers
Gen13(nu niet meer)
X-men
Spiderman soms
Witchblade
Tomb Raider
en sommige Star Wars comics
ik las nog veel meer comics maar dan word lijssie te lang

Zijn er ook mensen aanwezig die zelf tekenen?? met name 'comic stijl'?

Doe poging tot, stijl = manga, maar dan kruising manga/elfquest, maar ben nog bezig dit een beetje onder de knie te krijgen.
M'n eigen teken stijl is a la diablo tekeningetjes (jeweetwel in de handleiding diablo2 en zo, van die grijze tekeningetjes, veel schedels, ik geloof dat ik al vanaf me 12 ofzo bezig was om schedels te tekenen, weetnie waarom, vond het wel interessant)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-10-2001 10:47 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Lievelingsstrips:

-Asterix
-Yoko Tsuno(oud)
-Mortimer en Blake
-Moebius
-Spawn(sommige toch)
-Strips en cartoons van Kamagurka en Herr Seele
-Cartoons van Zak


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-10-2001 17:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 oktober 2001 10:47 schreef madeline usher het volgende:
Lievelingsstrips:

-Moebius



Dat Moebius, wat is dat toch?
Ik ken wel die tekenaar, dat is dezelfde als van Blueberry. Heb ik het over dezelfde?

Ennuh:

Gotlib rewlz!!!!!

Damn; vergeet er nog zoveel:

Casper & Hobbes
alles van horrorartist Richard Corben
& Bernie Wrightson (deed o.a. Obituary - Back from the dead!)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-10-2001 18:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen