|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Achjah..vanmiddag zou het hier in 't oosten ook flink gaan onweren volgens de berichten.. en de zon schijnt hier nog volop en tis om en nabij de 18 graden.. En besides.. een buitje van 5 min. maakt toch ook geen flikker uit.. t gaat niet de hele dag regenen vrijdag, dus maar hopen dat het buiten word t gehouden.Binnen is het veel te klein! wuust robuust |
|
Ze hadden vandaag ook slecht weer voorspeld en ja inderdaad vanochtend vroeg heeft het geregend maar vanmiddag kon ik toch in mijn overhemdje buiten lopen HAHAHHA |
|
Ze voorspellen bierregen... |
|
Ja maar dat is niet zo heel erg Ik denk dat het toch wel buiten wordt gehouden, of het moet echt hard gaan regenen/onweren/waaien. Maar daar reken ik niet op. Doe mij maar MF! |
|
Weersverwachting volgens KNMI: "Grote kans op aanhoudend onstabiel weer met af en toe zon, kans op enkele buien en een middagtemperatuur tot enkele graden boven de normale waarde van 16 graden." Voor Vrijdag: Zonneschijn (%): 30 Neerslagkans (%): 50 Neerslaghoeveelheid (mm): 2 Minimumtemperatuur (ºC): 8 Middagtemperatuur (ºC): 19 Windrichting: VAR Windkracht (bft): 3 Dus twee mm neerslag en een middagtemperatuur van 19 graden, dat betekent volgens mij dat het vooral gewoon bewolkt gaat zijn, maar niet erg nat of koud. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
mooi zo wuust robuust |
|
Heu Pil, kom je ook? |
|
een beetje regen houdt mij niet tegen |
|
quote: Zekersch De koningin mag dan wel naar Groningen komen, maar Tankard komt naar Arnhem, tsja, dan moet je toch je prioriteiten stellen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: |
|
quote:Hehe wij gaan ook nog een pilsje drikke! |
|
quote: Naar Groningen dus hehe! |
|
Raining beer, From a lacerated bar, bleeding its pleasure, creating my hangover for now I shall drink a beer! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
666 pack!! |
|
quote: Hehehehe mooi man!! |
|
tijdschema al bekend en volgorde? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
moo idat G.O.D headliner is ken ik mooi naar huis rollen/kruipen in die tijd ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: GoD headliner? Hoe weet je dat? Doe mij maar MF! |
|
gaat iedereen ook nog even de avond van te voren indrinken op het Gele Rijdersplein dan? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Death By Dawn opend 't festival wuust robuust |
|
dat moest ik weten dan ben ik vanaf het begin erbij..... oja luchtwolf hoe laat moeten jullie beginnen met spelen morgenavond??? ---> belangrijk voor jullie fans ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: ook al een nieuwe nick. wat is dat toch. Oud Vuil. |
|
quote: laten we hopen op veel vertraging met de ns zodat vele mensen voor jan lul komen |
|
quote:Wtf is daar dan? Ik vrees dat ik er dan niet ben... net te weinig geld hehehe FREEZE |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |