|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en terecht wuust robuust |
|
wat de hel is 't nou.. buiten of binnen.. |
|
quote: metalen, bier en driekwartshag. Oud Vuil. |
|
quote: haha, vooruit met geit wuust robuust |
|
quote: buiten wuust robuust |
|
Koninginnedag is ingeruimd voor het jaarlijkse Kings Of Metal festival. In tegenstelling tot voorheen zal dit festival buiten, op het parkeerterrein naast de Goudvishal plaatsvinden. Tot de optredende bands behoren het Nederlandse Goddess Of Desire en het Duitse semi-legendarische Tankard. Daarnaast zullen Disabuse, Death by Dawn, Heidevolk en Occult optreden. Voor dit concert is er geen mogelijkheid tot reserveren. Je kunt de kaarten dan ook gewoon vrijdag bij de kassa kopen. Het zal om ongeveer 21:00 uur afgelopen zijn. wuust robuust |
|
quote: ach ik tank gewoon in eindhoven verder denk ik!! zzz |
|
quote: Juuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiist!!!!!!!!!! Wel een voorraadje aanleggen in een kluisje op het station. |
|
onopvallende ghostaccount We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dit is mijn nieuwe. MB is history at 10000 postststststs. |
|
quote:krijg dan ook een leven haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
@enforcer zat mijn protector shirt er bij? ik ga er gewoon van uit aangezien ik straks die kant opga. en als hij er niet bij zat moet je me gewoon even aanspreken.(weer wat extra geld voor bier hehe) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja ik heb het shirt! |
|
Ik zie wel of ik naar huis ga... Kut OV ook altijd grmbl |
|
wat dan arme schat hoe laat gaat je laatste trein dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
EMPTY TANKARD!!! EMPTY TAKARD! Laatste trein? Geen idee.. Kweet wel dat ik vanuit Den Bosch niet meer naar huis kan na 18.00 uur |
|
ik denk dat ik ook maar ga "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: goeie zaak! wuust robuust |
|
quote:gaaf Wordt druk vandaag daar met ZM'ers... FREEZE |
|
Ik denk dat het niet alleen met zetemmers druk wordt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Het zonnetje schijnt hier in Arnhem, ik verwacht het dus buiten |
|
is de entree 10 euro zoals op de site vermeld? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Ja, geloof het in ieder geval wel. |
|
10 euro?? en gratis bier ofzo? damn.. ik ben sta al zo fokking lang rood... (augustus vorig jaar...) en veel.. naja 't moet maar, trek me d'r even niets van aan hehe, ik zie jullie vanmiddag wel denk ik! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |