![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Hey Doomy...nog in 1 stuk thuisgekomen? |
|||||||||
|
quote:Niet echt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
de volgende dag om 19.00 was ik thuis...heb de kamer van kwelgeest nog onder gekotst... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|||||||||
|
quote: We weten nu allemaal in ieder geval dat de Goudvishal geen festivalbier tapt! Fuck ik had 'm bij aankomst op station Arnhem al goed hangen zeg! De reis terug was naar mijn idee in 3-tellen voorbij... |
|||||||||
|
Hmmm...ik weet niet meer hoe erg het in Arnhem was...maar in Apeldoorn is er ook nog een laagje bovenop gekomen...beetje teveel van het goede... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|||||||||
|
quote: Nog extreem-rechtse-hooligans tegengekomen in Eindhoven? |
|||||||||
|
quote:Ik viel gelukkig wel mee Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Als die er geweest waren zijn ze allemaal weggespoeld door die ontzettend brute regenwater-vloedgolf die door Eindhoven is geraasd Tering wat een natte baggerzooi was Eindhoven ineens. |
|||||||||
|
quote:Ik word oud godver... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|||||||||
|
quote: mijn bus reed niet meer!! zzz |
|||||||||
|
Mijn bus ook niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|||||||||
|
quote:gheghe Quinz was nogal onder de indruk van Griffin ja |
|||||||||
|
quote:Dat is best een mooi meisje ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|||||||||
|
quote: HAHAHAH da's mijn vriendin...ik zal het vragen! |
|||||||||
|
quote: stuur die van Evil D ook even Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
quote:` Ik heb Grimnir wel een handje flyers de lucht in zien gooien, misschien was hij degene die jij bedoelt. |
|||||||||
|
quote:Of het was gewoon jij met die prop uit mijn bek FREEZE |
|||||||||
|
quote: wat is dat nou voor zin? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
quote: Bedankt dat je het wil vragen |
|||||||||
|
Nu weet ik nog niet wie jij bent hehe |
|||||||||
|
quote: hehehe, pagina 22 helemaal onderaan. Foto is wel oud maar misschien herken je me. |
|||||||||
|
Eh? daar staat geen foto hoor. |
|||||||||
|
|
|||||||||
| Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
| Index / Concerten |