|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
@ enforcer je kent me wel toch? , de grootste boer op de brabanders na die er is [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-04-2004 13:32] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee geen idee heb wel eens een fotootje van je gezien maar dat komt wel goed HAHAHHA! |
|
heb kreator op mn jas staan. en anders zwaai je maar met dat shirt (als hij dr is tenminste) als hij hierop lijkt dan zit ej goed [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-04-2004 13:38] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
En anders kunnen jullie mij aanspreken want ik ken jullie allebei. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kan ook altijd nog. trouwens arjan ik hoef niet te werken , dus ben er wel op tijd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zullen we op het station afspreken ofzo? Kan je daarvoor effe op msn komen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe botte kop |
|
- Arrebar - Orion - Decomposingbitch - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - Dunne Hein - Zillah-Morte - Grimnir (met flyer - Morbidaeth & Nimmer Nuchter - webblaster wim met eega. - stoomfiets & waterfiets - Gods Puke - CoenV - Enforcer +4 - Twamby + aanhang - nightwing - testement - Griffin - Metallica-freak +4 - Pil - Ooypunk - Mikeee - Iskariodilidokio -ouwe |
|
Om 10 over 2 zal er bij de uitgang van het station een kleine lading zetemmers zijn! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Bron: ns site. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat worden dus 5 liter blikken, of bier overgieten in een 7up fles Of gewoon ter plaatse bier halen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Of effe backstage een praatje met Gerre maken! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: En ik heb net 12 blikjes voor onderweg gekocht Laten ze het maar komen afpakken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:En daar hebben ze nu die vijf liter blikken voor uitgevonden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Neem het gewoon mee, ik heb bovenstaand niet gelezen. |
|
gewoon 6 packje halen en gewoon een papieren zak er omheen. KLAAR! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zeg, even niet om het een of het ander en natuurlijk tussen neus en lippen door en waar een wil is, is een weg... maar hoe leidt de weg van centraal station te arnhem naar de goudvishal? ver, dichtbij. links, rechts. ik heb geen flauw benul! Oud Vuil. |
|
quote: Neem maar een overlevings pakket mee, een pikhouweel en Skies! |
|
En een tentje voor de zekerheid! |
|
quote:Ga je ook met de trein, is het misschien een idee om samen te reizen? Zo ja, kan je me dan effe mailen, mailadres staat in mijn profiel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Volg de lading zm'ers maar gewoon Ik zou iemand van het station ophalen, maar dat gaat waarschijnlijk niet door... nou ja, dan maar rechtstreeks erheen FREEZE |
|
quote: Met het openbaar vervoer: De Goudvishal bevindt zich op 5 minuten loopafstand van het station. Vanuit het station ga je recht richting Utrechtsestraat. Neem de 2e afslag naar links. De Goudvishal bevindt zich op 20 meter aan de rechterkant. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
- Arrebar - Orion - Decomposingbitch - Phantom Lord - Moordlustige Hamster - Dunne Hein - Zillah-Morte - Grimnir (met flyer - Morbidaeth & Nimmer Nuchter - webblaster wim met eega. - stoomfiets & waterfiets - Gods Puke - CoenV - Enforcer +4 - Twamby + aanhang - nightwing - testement - Griffin - Metallica-freak +4 - Pil - Ooypunk - Mikeee - Iskariodilidokio -ouwe - Cadaveria -> is vargen en amarantha nog aan het overhalen! - valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: oké dan, bedankt! Oud Vuil. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |