|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vond het belachelijk dat GOD headliner was en niet TANKARD, door tijdgebrek hebben ze "alien" niet eens kunnen spelen. GOD is wel aardig maar hun eigen nummer kunnen mij niet erg bekoren, ze meten het echt van de show en de covers hebben, niets mis mee maar om zo'n band nu als headliner neer te zetten..... GOD is een hartstikke leuke band voor zo'n avond, maar had liever nog een paar thrash klassiekers uitgevoerd horen worden door een echte originele artiest .... 666 packs, Alien, Puke, Freibier, Beermuda, Mercenary, etc etc...had er graag nog wat gehoord. neemt niet weg dat ik de leikste koninginnedag in jaren beleefd heb, en zeker ook een van de meest alcoholische...en jezus wat zijn er veel gewonden gevallen in de moshpit op het keiharde asfalt HAHAHHA, er lagen echt veel mensen open! Ik ben zelf ook overal blauw HAHHAHAH, nou ja dat hort erbij.... Zou TANKARD echt een live CD opgenomen hebben |
|
quote: Zelfde geval hier, het publiek was inderdaad uitermate vermakelijk alleen al, ook mooi dat bij dat crowdsurfen er zo lomp gesprongen, die gozer zonder shirt koos nauwkeurig een plek waar net niemand stond, en maakt een geniale koprol en molde grondig zijn rug. Ook leuk was dat zo'n etter aan de rand van de pit die de hele tijd mensen sneaky zat te stompen een kist van een stagediver vol in zijn nek kreeg, om daarna af te druipen. Ja, zo'n toffe koninginnedag heb ik nog niet eerder gehad. |
|
Ik heb echt veel mensen gezien met wonded, Eddy die vriend van mij heeft zijn kaak gewricht gekneusd en zijn wang kapot gebeten, hij stond bloed te spugen naast me.....gelukkig bleek het minder ernstig dan het eruit zag. Helemaal op het eind lagen er 3 KO boven bij de straat...teveel drank, en een gozer werd met de ambulance afgevoerd zag er slecht uit had zijn been gebroken vlak bij zijn heup had ik gehoord... Maar goed stagediven is ook niet echt verstandig op zo'n asfalt parkeerdek.... |
|
idd, die gozer die constant sneaky zat te stompen was verdomd irritant. Hard voor hem dat ie die kist in z'n nek kreeg They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Nou ja, gezien de vele keren dat het stagediven gewoon goed ging, kon het best, je moet alleen niet met een volle aanloop een publiek induiken wat net effe ergens anders de aandacht heeft. Of je wilt op een originele wijze je leven beeindigen. |
|
Wat een lul, ik heb er gelukig niets van gemerkt, kijk in een moshpit krijg je wel eens een zet ofzo maar mensen die andere moedwillig pijn doen dat is te gek om los te lopen....het gaat allemaal om good, violent friendly fun! |
|
Ik heb wel gelachen om dat mannetje die zijn gezicht met een watervaste viltstift had bekladderd... Godver wat een idioot |
|
Dat gaat inderdaad nergens over, mensen die een moshpit ingaan om bewust op personen in te hakken zijn gewoon ziek They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dat was die gozer zonder shirt, hij liep in het begin constant achter mij en een maat van me aan. Komt ie aan met z'n cradle shirtje en grote praat over black metal enzo. Ik weet zelf bijna nix over blackmetal maar zelfs ik lulde hem gigantisch onder tafel They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Hehe! Achja, muzikale werelden van zulke personen komen niet verder dan CoF geloof ik. Maar wie ben jij eigenlijk? |
|
quote: Inderdaad, en dat zelfde geld voor zijn vriendin, ook zo'n oogtekeningding, en een CoFshirt aan. Alleen hij was brood/ranzig mager, en zij had een onmenselijke portie vet. |
|
quote: ik zal ff een foto van mezelf opzoeken op internet ergens, dan post ik m wel They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Is goed, ik ga nu naar kroeg, zie het morgen wel! |
|
quote: oke lat0rzz [edit]foto[/edit] (wel een oude en zeer verneukte foto) [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 01-05-2004 21:16] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: waren het air guitar flyers? |
|
quote: Ik vroeg me al af waarom zijn schmink niet uitgelopen was! Iedereen die gast gezien die op de Luidsprekertoren was geklomen om daarvan af te stagediven!! wat een gek! en de crew van de goudvishal maar zorgen dat die dingen niet omgeduwd werden. was echt een chaos!! geweldig om te zien van bovenaf! Mijn foto's zijn trouwens dinsdag klaar, ben benieuwd |
|
quote: Die gast die afgevoerd werd met de ambulance is niet in de pit gewond geraakt maar gewoon omdat hij met zijn dronken kop op een karretje lege bierfusten besloot te springen, erop en eroverheen donderde en nogal ongelukkig terecht kwam |
|
dronken+leg bierfusten+springen. vragen om moeilijkheden, natuurlijk. had ik dus net zo goed kunnen zijn. Oud Vuil. |
|
zag er wel ranzig uit dat been. |
|
quote: Dat had elke ZM-er die daar aanwezig was wel kunnen zijn denk They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Behalve ik .. was bewust onbeschonken bestuurder grr .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-05-2004 22:10] |
|
quote: Das flink verneukt op zo'n geweldig festival als dit ja They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Wel gek dat Goddes of Desire de hoofdact was. I am the 1%. |
|
quote:Nummer zoveel die dat vindt Maar ja, ze hadden beter Tankard als hoofdact kunnen hebben FREEZE |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |