IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : 30 April Tankard Goddess of Desire, Disabuse, Death by Dawn, Heidevolk in Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-05-2004 11:10 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 0:56 schreef Morbidaeth het volgende:
Hoop niet dat je mij bedoelt,ik kreeg op 'n gegeven moment wel een kist tegen m'n bakkes aan en stond toen aan de rand van de pit, maar ik zat absoluut mensen niet sneaky te stompen

Weet ik veel of jij het was, gezien er redelijk wat mensen het publiek in doken zal het niet raar zijn als er meerdere mensen getroffen zijn.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-05-2004 11:41 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 21:44 schreef ghoulliette het volgende:

Iedereen die gast gezien die op de Luidsprekertoren was geklomen om daarvan af te stagediven!! wat een gek! en de crew van de goudvishal maar zorgen dat die dingen niet omgeduwd werden. was echt een chaos!! geweldig om te zien van bovenaf!

aye, en ik zag 'm te laat
god, ben ik blij dat er veel volk stond om hem op te vangen anders had mn hoofd er ook wat anders uitgezien tegen dat asfalt!

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 02-05-2004 11:43 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Die gast was echt gek jah ik ben niet bang om een publiek in te springen vanaf een podium, maar vanaf die toren was mij toch zeker wel te hoog

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-05-2004 11:46 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe inderdaad

wel een voordeel als je licht bent, weet je bijna altijd zeker dat je opgevangen wordt

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 11:48 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Das waar, ik ben ook absoluut niet zwaar. Kwam ergens achteraan het publiek weer op de grond
Enige nadeel is dan dat je weer helemaal terug naar voren moet worstelen

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-05-2004 11:52 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe, da's waar
onschuldig lachen?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 11:52 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

hoe bedoel je onschuldig lachen?

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-05-2004 11:52 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

als je weer naar voren strompelt
werkt bij mij meestal

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-05-2004 11:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ben wel eens bij een concert geweest waar een paar zeer irritante 14jarige nu-metalventjes op de meest ontactische momenten gingen crowdsurfen, die waren ook lekker ligt, wat resulteerde in het feit dat de rest van het publiek het nogal cool vond om ze praktisch te lanceren (helaas werden ze ook weer opgevangen)

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 11:54 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

mazzelaar
Hoef ik niet te proberen, als ik dat doe wordt ik net zo hard weer teruggeduwd

Eucalysta
Usericon van Eucalysta
Posted 02-05-2004 13:12 by Eucalysta Wijzig reactieProfiel van EucalystaQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 11:46 schreef Griffin het volgende:
hehe inderdaad

wel een voordeel als je licht bent, weet je bijna altijd zeker dat je opgevangen wordt

Racist !

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-05-2004 13:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 mei 2004 22:48 schreef ghoulliette het volgende:
van mij hoeft de gaafste band niet altijd als laatste

Nee Kan je lekker eerder weg, voordat de regen en onweer begint, en je dronken kerel mee moet zeulen......

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 02-05-2004 13:19 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 13:12 schreef Eucalysta het volgende:
Racist !

Ja,ja ik word nooit opgevangen omdat ik te donker ben...ha ha

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 13:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 10:58 schreef Cadaveria het volgende:
Maar wat waren er veel mensen zat!!

-->

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2004 13:44 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe idioot, ook weer ontwaakt?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 02-05-2004 13:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

nog niet helemaal...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Orion
Usericon van Orion
Posted 02-05-2004 15:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 13:18 schreef zillah-morte het volgende:
Nee Kan je lekker eerder weg, voordat de regen en onweer begint, en je dronken kerel mee moet zeulen......

hoest met onze Aris ligt die nog in coma?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 15:44 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Hey Enforcer, die Inge die bij jouw op die foto's staat ken jij blijkbaar. Zij heeft foto's van Frank & mij gemaakt. Zou jij kunnen vragen of ze die naar mij wil mailen?
biertjuhhh17 AT hotmail PUNT com.

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 02-05-2004 17:16 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 2 mei 2004 9:17 schreef Airwolf het volgende:
Quinz bedoel je? nee die zit hier niet, maar daar kan je inderdaad erg mee lachen ja

Quinz, da's toch die gast met dat rossige haar, die aan het eind van Tankard ook op het podium stond?

En @Ooypunk, als je dit leest: heb je toevallig de 30e met ene Maurice staan praten?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 02-05-2004 17:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dus GoD speelde na Tankard? Hmmm...vaag...ik heb GoD wel gezien...

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 02-05-2004 17:25 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 2 mei 2004 17:23 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dus GoD speelde na Tankard? Hmmm...vaag...ik heb GoD wel gezien...

Gezien, of enigszins bewust meegemaakt?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 02-05-2004 17:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat laten we in het midden...

Ik verontschuldig me maar vast voor alle lompe acties die ik gemaakt zou kunnen hebben...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2004 17:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 5:17 schreef kwelgeest het volgende:
argh veel te veel zm-ers gezien
een uitspatting van Doomy onder mijn nick

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2004 17:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 17:26 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat laten we in het midden...

Ik verontschuldig me maar vast voor alle lompe acties die ik gemaakt zou kunnen hebben...
Zoals mijn wc pesten?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 02-05-2004 17:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 17:32 schreef kwelgeest het volgende:
een uitspatting van Doomy onder mijn nick

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com