IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : 30 April Tankard Goddess of Desire, Disabuse, Death by Dawn, Heidevolk in Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 01-05-2004 0:45 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Het was zwaar heerschend gewoon

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 01-05-2004 1:28 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Coen zegt: Het was kankergaaf.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 01-05-2004 1:57 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

het was gaaf ja!!

zzz

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-05-2004 2:24 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Het was idd heerschend.
Vooral HeideVolk en Tankard .
Toen we goddess of Desire zagen zijn we maar naar huis gegaan aangezien de cradle Looks

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-05-2004 4:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het was gaaf ja...CoenV was best irritant en God's Puke viel best wel niet op....

also sprach der Hitler...

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 01-05-2004 5:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ben Testement en andere homo's trouwens ook tegengekomen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-05-2004 5:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

argh veel te veel zm-ers gezien

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Gods Puke
Usericon van Gods Puke
Posted 01-05-2004 7:36 by Gods Puke Wijzig reactieProfiel van Gods PukeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 4:59 schreef kwelgeest het volgende:
Het was gaaf ja...CoenV was best irritant en God's Puke viel best wel niet op....

also sprach der Hitler...

Eh, wat?

Doe mij maar MF!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2004 8:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

enkele foto's!

Cheerz ik heb geen hoofdpijn maar voel me toch niet helemaal optimaal HAHHAHA, wat een drankorgie was het weer!

Is this the venue??? yup prolly is......

Gerre just arrives from Frankfurt and is amazed about the weather and the great metal atmosphere!

The Parkdeck is starting to fill up!

Still fresh at the beginning of the day!

Inge get's some photo "time", normally she takes em!

Uh Oh 16:30 and already asleep.......oh well not all can drink with class LOL!

Andy shreds his not really my taste Peavey Axe LOL!

Gerre coulnd't find a XXXL shirt!

Gerre looks and sees that the parkingdeck is well filled with over 500 visitors.

Marco is the first to hit the stage!

Frank goes for a stagedive!

Bassplayer Frank needed to wear somethink Orange on queensday (Orange is our national Royal colour))

Some lost gear in the moshpit...

Some got wounded in the moshpit LOL, this actually bled pretty heavily and he thinks he hurt his jawjoint which isn;t too neat.
I saw a couple of others with bleeding knees and stuff, the parking deck was 100% asphalt!!

Goddess Of Desire

Goddess Of Desire

We need another BEER!

Uh Oh! Fireworks!

My friend Eddy found a soulmate while we walked back to the car.

nightwing
Usericon van nightwing
Posted 01-05-2004 8:50 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

aan de foto's te zien ben jij het die naast me stond

het was supergaaf verder!

[Dit bericht is gewijzigd door nightwing op 01-05-2004 8:53]

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-05-2004 9:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

waarom lul je engels bij die foto's?

reuze gezellig. ik heb geen idee, wanneer we naar huis zijn gegaan.

Oud Vuil.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-05-2004 9:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het was erg gaaf.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 01-05-2004 9:51 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ha ha toffe foto's!

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2004 9:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHAH Engels...heb de foto's op meerdere sites gezet en had geen zin alles weer te vertalen!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-05-2004 9:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik hoop dat ze volgend jaar net zo'n gave editie hebben.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 01-05-2004 10:05 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ja ik ben er dan zeker weer!

Wat let ze om SODOM eens naar NL te laten komen HAHAHHAH, die speelden vroeger wel eens in de SCUM op Koninginnedag...in 87 en 91 volgens mij....ik heb dat natuurlijk gemist toen...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-05-2004 10:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

De terugreis met mijn gezelschap was trouwens echt super, alleen na Utrecht ging het ietsjes minder.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 01-05-2004 10:08 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 2:24 schreef waterfiets het volgende:
...Toen we goddess of Desire zagen zijn we maar naar huis gegaan aangezien de cradle Looks

Goddess Of Desire en Cradle met elkaar vergelijken, gij poser!

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 01-05-2004 10:17 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 9:05 schreef webblaster wim het volgende:
waarom lul je engels bij die foto's?

reuze gezellig. ik heb geen idee, wanneer we naar huis zijn gegaan.
Hey Wim, jij liet gewoon 5 euro op straat vallen zonder dat je het doorhad (maar eerlijk als ik ben had ik hem terug gegeven... aardig he? )

Heb nog met ouwe en pil gesproken... Ik voldeed niet aan hun verwachtingen, te klein en ik kwijlde niet (misschien logisch nu ik mijn pleziertje heb? )

Tankard was natuurlijk vet, Heidevolk was ook erg leuk, maar de rest vond ik toch een beetje tegenvallen hoor... En Goddes of Desire... daar spreek ik niet eens over

FREEZE

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-05-2004 10:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Was erg gezellig.. Heidevolk klonk erg goed, en ook Tankard en G.O.D. heerschten, al zou ik van beide NOOIT een cd aanschaffen

Eerste band heb ik helaas moeten missen

Nog redelijk wat zm'ers gezien, veel niet gesproken.. (zag o.a. een nogal zwalkende Wim in de Tankard Pit , een zeer zatte Roy (weet ondertussen niet meer welke nickname die nu weer heeft (McDoom? Voice of Doom? whatever , Mike (formely known as MBMarduk), Zillah-Morte & Dunne Hein, Cadaveria (duh), Victor (aka Kwelgeest aka Impaled Succubes (leuk al die mensen die zo consequent met hun nickname omgaan ) , Airwolf, Strings(z?), Ghoulliette, Soepkoeltoer (ZM-RIP?), Vuig (idem?), en vast nog een hoop meer..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-05-2004 10:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

't was wel gezellig ja! Heerlijk dat het buiten was. Maar wat waren er veel mensen zat!! Maar ik zat wel mooi op de eerste rij toen die gast daar boven bij de partytent (ingang) op z'n muil ging. Dat been zag er niet gezond uit..

Ik vond heidenvolk leuk om naar te luisteren en naar te kijken. Occult vond ik onwijs zaai! Tankard maakte dat wel weer goed. GOD vind ik niets al dat gepruts er omheen maakt het er wat mij betreft niet veel beter van. De covers die ze speelden waren wel ok.

Zeer geslaagde dag!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 01-05-2004 11:00 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2004 10:58 schreef Cadaveria het volgende:
Maar wat waren er veel mensen zat!!

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 01-05-2004 11:05 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

Heidevolk leuk om naar te kijken? :D door mijn Gucci shirt met adidas polsbandjes of door de baard van de zanger?

was verder echt een toffe dag! iedereen die er was, bedankt!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-05-2004 11:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, jammer dat het spelletje "spot de skater" zo saai wordt tijdens een heidevolk optreden...

mark is trouwens een perfecte vervanger voor jesse

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 01-05-2004 11:07 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Zo, ontwaakt uit mijn schoonheidsslaap ben ik erachter gekomen dat ik mijn arm niet meer kan strekken en een grote rode bult op mijn hoofd heb

Het was erg leuk en ik heb met redelijk wat volk gesproken. Nog CD en shirt gekocht van DbD. Muzikaal wat minder maar die strot heerst gewoon hehe!

En als er iemand een Slayer (Slaytanic Wehrmacht) longsleeve heeft gevonden, wil diegene dan even contact opnemen?

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com