|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 1 mei 2004 8:04 schreef enforcer het volgende: wat leuk ik sta er ook nog op |
|
quote:Niet altijd nee, maar als ze meer bier hadden willen verkopen hadden ze er beter er aan gedaan, nu gingen al veel mensen na Tankard weg Hoe dan ook; het was gewoon een gezellig feest daar, en later in de stad voor mij ook nog FREEZE |
|
waar was jij trouwens de 29ste! |
|
quote:Godver... begin jij nu ook al? thuis dus gewoon Maar ik hoorde dat het wel erg leuk was? [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 01-05-2004 23:07] FREEZE |
|
quote: aaaah, dus dát ben jij. ik hoorde net, dat we na tankard weg zijn gegaan. iedereen van ons groepje heeft wat zitten te eten op het treinstation, behalve ik, want ik had geen trek, vond ik blijkbaar. terwijl ik gisteren anderhalf bolletje gebakken ei op had. ik lag dus iets na 20.00 op bed. is me allemaal verteld. dan zeg ik: proost! Oud Vuil. |
|
Ik zie hier godverdomme gewoon een stel vrienden waar ik me was opstaan!! FREEZE |
|
quote: ja ja dat ben ik hier ff nog wat foto's: Heidevolk |
|
@fantoom heer's foto: is dat een zure appel?, mevrouw onderaan [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 01-05-2004 23:22] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Waar dan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat bedoelde ik ook. btw, northern throne, ik zie je fotos niet, heur. Oud Vuil. |
|
quote: nee nu staat er bij mij ook dat hij ze niet kan laden |
|
quote: onderaan, darkthrone shirt biertje in de hand |
|
ben jij ff gaaf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja ik wel ...gehe |
|
quote: Zoals iedereen die er was heb ik je wel voorbij zien crossen of ben ik aan je voorbij gecrosst. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: |
|
Niks aan al jullie commentaren toe te voegen! Was de meest geslaagde koninginnedag in jaren. Tankard maakte mijn dag ("Die with a beer in your hand" haha ) Het weer, het bier en de mensen zaten allemaal mee, al met al een goed zweertje! Thnx to all of you NorthernThrone; jammer dat je foto's niet werken. |
|
quote: wel raar dan, daar net deden ze het nog, of geocities zit weer eens te fucken |
|
quote: Bij Geoshitties mag je maar een bepaalde hoeveelheid MB per uur downloadendaarna moet je weer een uur wachten. Veel beter: http://www.tripod.lycos.nl/ |
|
quote: heeej, mikeeeee! prettig gepraat met u en graftak. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2004 0:36] Oud Vuil. |
|
quote:Hehe, zag jou ook nog ergens rondzwalken |
|
hehe, ik zwalk wat af, als ik wat gedronken heb. normaal ben ik al druk, maar dan. Oud Vuil. |
|
quote: Hoop niet dat je mij bedoelt,ik kreeg op 'n gegeven moment wel een kist tegen m'n bakkes aan en stond toen aan de rand van de pit, maar ik zat absoluut mensen niet sneaky te stompen wuust robuust |
|
quote: Quinz bedoel je? nee die zit hier niet, maar daar kan je inderdaad erg mee lachen ja "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |