|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zeg per ongeluk, en ik zei niet ongelukkig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
quote: ja mooi he? Geen goddes of desire maar god of desire On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gevonden link ja. Deze foto's zijn van Pasz, die hier onlangs bruut en zinloos geband is. Beetje lullig dat jullie nu wel van zijn beeldmateriaal lopen te smikkelen, terwijl hij er zelf niet bij kan zijn. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
lol die filmpjes |
|
quote: Aaarghje "er niet bij zijn" zorgt iemand zelf voor. Hij kan best meelezen toch? Overigens is het idd 'n beetje sneu maar je kan moeilijk zeggen dat mensen die hem geen ban toewensten wel mogen kijken en de anderen niet. Eenmaal op internet kun je niks weer wegstoppen. |
|
quote:Tja, of z'n ban terecht was weet ik niet..maar Pasz wist dat de regels hier strenger zijn dan bij 'de Muur'. Hier hebben we 'Gestapo'-ers (zoals jullie dat dan noemen) |
|
quote: Beter kon ik er gewoon niet opstaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb ook nog twee gave filmpjes van TANKARD maar geen idee waar te hosten...een van de moshpit en een van een aantal idioten die staan te headbangen on stage bij chemical invasion LOL |
|
Heu Sar'goth, dat ben jij! Toffe foto's For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
hehe deze vent is ook altijd overal vaag figuur Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: inderdaad |
|
En je ziet hem ook bij ieder concert.... En dan ging die ook nog met zijn shirtje lopen zwaaien... [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 04-05-2004 11:44] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
gelukkig weet hij niet waar friesland ligt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Kom effe op msn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
HAHAH dat is die gozer van Kooz Killz Applemooz HAHAHHA ik noem hem altijd Kooz! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 04-05-2004 11:47] |
|
quote: spelen die ook slayer covers Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hij speelt er niet in... |
|
dat hefet ie mij een keer verteld hijheeft me zelfs een demo van KKA gegeven! |
|
Ik heb 'm er nooit in zien spelen. Raar...wat zzi ie dan dat ie daar speelde?! Ik ken die kerel alleen als de voor het podium gebarenmakende en met tas bier bij elk concert/festival. |
|
ja hij komt echt overal zelfs bij ons in de buurt (Rotterdam) terwijl ie in Arnhem woont ofzo, en dat terwijl ie altijd op het openbaar vervoer is aangewezen! Hij vertelde me dat ie in ieder geval in die band gespeeld heeft en gaf me een demo dei heette "the toilet area"...hij zat nu in een rock band die een beetje lizzy achtig materiaal speelde... ik weet het niet hoor hij maakte een nogal verstoorde indruk, verder geen kwaaie gozer! |
|
quote:Nu snap ik waarom die gast altijd een bezopen indruk maakt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nou hij zit dus niet in Kooz Kills appelmoos, hij komt uit zutphen geloof ik heet iig michel ofzo, en volgens mij woont hij daar "begeleid" ofzo |
|
quote: Hmm die gast komt bekend voor..Zie hem wel es in deventer lopen.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |