|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hier in friesland voor 10 a 15 jaartje geleden ofzo Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat Hardcore-feestje (ter ere van 20 jaar Goudvishal) is in het Musis Sacrum, een eindje verderop. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Ga er maar van uit. Ze hebben al toestemming gevraagd bij m'n mams d'r werk (daar is die parkeerplaats van), doen ze ieder jaar. En m'n ma is heel bijdehand, die gaat dan vrijkaartjes loslullen Maarruh in de goudviskom kunnen echt geen 3,400 man. Eerder 150. Ieniemieniezaaltje. |
|
quote: Daar passen ook iets meer mensen in... |
|
En maar goed ook, op die namen komt gewoon heel hardcore-liefhebbend Nederland af. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
klopt het dat je er geen kaartjes voor kunt kopen in de voorverkoop, KUT dus ik moet maar gewoon gaan en hopen dat er een kaartje over is? |
|
Dat klopt ja, staat op de site van de goudvishal. Nou denk ik niet dat het zo snel uitverkocht zal zijn, zeker niet als ze het gebeuren buiten houden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
2 jaar terug was het iig uitverkocht, maar ik weet niet in hoeverre er concurrentie zal zijn. edit: de willemeen progammeert geen metal de 30ste zo te zien. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-03-2004 11:03] |
|
Nouja dan zullen we maar wat eerder moeten reizen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja ik ben d'r ook zzz |
|
hmmm, ik moet maareens snel beslissen dan en kaartjes in de voorverkoop gaan halen. |
|
ik zie net dat de winnaar van de metal battle ook komt, als dat gaye Another messiah wint dan kom ik niet. |
|
quote: er is geen VVK geloof ik zzz |
|
nope, dus dat word vroeg naar arnhem toe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tis geloof ik op een parkeerplaats daar toch zzz |
|
quote: Maarehhh......TANKARD komt dus WHO CARES about another messiah???? |
|
quote: winnar van de Metal Battle van vorige week denk ik, dus zal wel die *** band zijn jah |
|
quote: dan gewoon vroeg aanwezig zijn denk ik @ moordlustige hamstert, jij was vrijdag ook in de goudvishal? |
|
quote: Hmmm waarom geloof ik dit niet, maar wie weet... |
|
Wij komen iig definitief met 4 a 6 man.... Kikke ik heb er zin in, zet de tap maar aan! |
|
quote: Ik kan met je meevaren? Btw gaan er nog gasten die ik bij overkill gezien heb, op jouw en ing na. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: jup |
|
word lekker druk volgens mij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zo hoort het op een vrijdag ook da's helemaal mooi ik heb zin in een potje Thrash |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |