|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig is hij nooit bij de bm gigs, wat een mongool. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: dta heeft ie echt tegen mij staan vertellen....ik zweer het ik heb echt een KKA demo van hem gehad HAHAHAHHAHA |
|
een vriend van me heeft ook een keer bandje van hem gekregen, die ik dus weer van die vriend kreeg. Delirious of zo. Maar ik zie hem inderdaad erg vaak in de Goudvishal, meestal vooraan, erg maf doen, maar wel vermakkelijk |
|
quote: Hij woont in Warnsveld (naast Zutphen), hij heet Michel en hij kwam al op concerten toen ik (old wief) nog niet eens in de brugklas zat. Michel rocks! Ik ken niemand die zo veel voor concerten over heeft als hij. Edit: Ah, Ghoulliette was me voor, zie ik. Edit 2: Ghoulliette is met een dubbele l, zie ik net. Damn! Ik blijf aan het editten. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 04-05-2004 12:26] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: kan best dat hij die bandjes heeft, hij loopt al jaren mee zijn zwaard eet act vind ik het mooist |
|
vertel? |
|
je moet het zien, niet horen |
|
quote: Voeg me effe toe op msn, dan upload ik ze wel! |
|
quote: Een echte metalhead dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh zekerwel... |
|
quote: zal kijken als ik thuis ben LOL, zit nu op mijn werk! |
|
hehe die gast heerst!! zzz |
|
quote:Vast de gene die ik oversla dan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehehe oogkleppen Maar face it, hij is bij heel veel concerten, hij gaat zelfs naar concerten in het verre zuiden. Desnoods neemt ie de fiets mee de trein in (serieus). |
|
|
|
quote: eheh ik heb een Stijflijk demo van em gekregen een keer tijdens een concert in de Metropool.Hij is idd overal. wuust robuust |
|
quote: [edit] ik zie het al, unstoppableforce.de [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 04-05-2004 20:08] |
|
@CoenV het emailadres in je profile doet het niet bij mijn MSN... |
|
er komen zo een aantal pics aan |
|
Hehe, kwas er heel de avond, maar heb me nog op geen een foto gezien.. Ga je je eigen toch dingen afvragen... |
|
hehe, ik heb mezelf heeeel klein op een foto gezien, helemaal bij de ingang, foto was vanaf het podium ofzo. nou stonden we daar ook zo ongeveer de hele dag. (totdat ik m'n balans ietwat kwijt raakte) Oud Vuil. |
|
Hehe klopt, jij had beter geen kaarjte kunnen kopen, en gewoon achter het hek moeten gaan staan... |
|
ik sta ook niet op foto's bij anderen, en toch was ik er ook (wie is die rechter gast eigenlijk, haha) het knuffel gehalte lag hoog haha |
|
quote: 'Alien........Alien......Alien' Haha! Leuke foto's |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |