|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
hmm ik lees op ene site dit : 30.04.2004 - NL-Arnheim with Holy Moses and others holy moses dat zou even vet zijn als die komen *reken er niet op , maar toch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ahaha holy moses wat een terror wijf is dat toch zeg heb echt genoten op WOA vorig jaar, alleen jammer dat het zo vroeg was zzz |
|
klopt! dat was nog 's wakker beuken al kwam ik er halverwege pas achter; he, da's een wijf ik was nog niet wakker nee maar wat wil je op Wacken hehe |
|
Ik hoorde dat mens van Holy Moses helemaal brullen vanaf m'n tentje Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik zie net op de Goudvishal-site dat Occult ook komt, Another Messiah staat er niet bij. Zou Occult voor hun in de plaats komen of zo? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Holy moses EN tankard dat zou vet zijn! EDIT: zie er niets over op de HOLY MOSES site...jammer [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 22-03-2004 12:06] |
|
Koninginnedag is ingeruimd voor het jaarlijkse Kings Of Metal festival. In tegenstelling tot voorheen zal dit festival buiten, op het parkeerterrein naast de Goudvishal plaatsvinden. Tot de optredende bands behoren het Nederlandse Goddess Of Desire en het Duitse semi-legendarische Tankard. Daarnaast zullen Disabuse, Death by Dawn, Heidevolk en Occult optreden. edit : ja erg jammer [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-03-2004 12:13] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Maar daarom zal het een niet minder heersend feestje woorden! |
|
ja natuurlijk wel, maar HOLY MOSES EN TANKARD zou wel heel vet geweest zijn! maar goed TANKARD alleen is al megavet! Ik heb de mannen nog nooit op een ballen concert kunnen betrappen zelfs voor 50 man gaan ze er volledig voor! |
|
Tankard live is inderdaad erg vet, tijd terug ook al keer lvie gezien in de Goudvishal, damn, wat een feest |
|
|
|
toevallig ik kijk er net naar~! ziet er echt super tof uit! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tof, occult erbij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mooi, die site! die van B-Day heerschte ook al zo. |
|
Aaaargh, heersch! Ik ga daar zeker bij proberen te zijn! Kan ik ook eindelijk Goddess OPf Desire eens live aanschouwen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
waarom heb jij toch zo'n fiets als avatar |
|
Fietsen heerschen, verder, uhm, vond ik het een leuk plaatje Heeft verder geen diepere betekenis ofzo... For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Goh, meen je dat nou? Zorg ervoor dat de gemiddelde leeftijd niet te laag ligt hè, op zo'n heerschende dag. |
|
quote: Hoe oud ben jij nou zelf meissie? |
|
Mevrouw voor jou. Misschien fluister ik het je wel in je oor. Ben je de 30ste ook in Arnheim? PS Snel antwoorden, anders halen ze het weer weg... |
|
Ik ga ook wel proberen te komen. Nooit in Arnhem geweest maar het lijkt mij wel gezellig I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hehe tuurlijk wordt een leuke happening. |
|
quote:Er is een tap, er is metal, er is een arrebar. Geen rede op de wereld om aan te nemen dat het ongezellig gaat worden! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja man je moet zeker komen!!! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |