|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hehe nee ik vraag of jij dat bent? |
|
nee dat ben ik niet ik w8 ff op foto's van de vriendin van enforcer daar sta ik zowiezo op They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Hehe snap er geen zak meer van maar maakt niet uit ook, zal je toch wel niet gezien hebben |
|
ik snap er ook geen fuck meer van They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ik kan jou echt niet terugvinden op die foto's anders. |
|
pagina 23 van dit topic helemaal onderaan staat pic van mij. Op die andere foto's sta ik ook niet Inge heeft nog meer foto's gemaakt, en enforcer gaat vragen of ze die mailt, die foto's hadden we het net over They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Nu snap ik hoe en wat, jij hebt 30 posts per pagina ingesteld, itt de 25 die je normaal hebt. Onherkenbare foto trouwens. |
|
Ik moet effe kijken hoor want ik kan geen foto vinden van Knarf met iemand, ja wel van hem in de moshpit aan het crowdsurfen maar daar staan zoveel personen bij.... Het kan zijn dat we de foto gewist hebben om dat ie op een of andere manier vaag of niet goed gelukt was... |
|
Van DeMuur gejat: |
|
dat zijn de foto's van soepkoeltoer of niet? staat daar trouwensOrion in het publiek? is een foto van Tilburg |
|
hehe Metallica-Freak, die foto is inderdaad niet te herkennen want ik herkende je letterlijk niet! |
|
quote: jupe en arrebar goh das al meer dan 2 jaar geleden zeker? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
2002 stond erbij geloof ik |
|
Ik blijf Occult toch de beste band van vrijdag vinden. Brute muziek dat! |
|
ik agree.. occult ragde de pannen van 't dak! Verder goeie dag gehad, toffe bands, bier was lekker, geen zm-ers gesproken op Ghoulli na.. |
|
Geluid was best belabberd, vooral als je wat verder naar achteren stond. Daardoor was het geluid van de meeste bands niet al te best. Vond Heidevolk erg leuk om eens te zien en Tankard gaf een fraai optreden weg. Vele ZM-ers gezien, niemand gesprokken. Wel een flyer van Ghoul gehad. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Zou zomaar kunnen. Was een fijn feestje... Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Hhaa, Phantom Lord inderdaad gesproken, die vond het grappig dat ik uit Ellecom kwam quote: Haha, nog bedankt voor het bier tijdens GOD Over het festival, het heerschte de pan uit, inderdaad, Tankard speelde helaas wat kort, daarentegen vond ik Goddess Of Desire echt geniaal! Dus dat maakte een hoop goed, de rest van de bands was ook wel cool, vooral Heidevolk en Occult, sommigen waren wat minder maar een beetje pauze tussendoor is ook nooit weg Eten vond ik vrij creatief verzorgd en in het algemeen was ik erg over de voedselvoorziening te spreken, vooral omdat het erg goedkoop was Verder veel zetemmers gezien, prachtig weer gehad, en het festivalgevoel kwam weer helemaal boven (inclusief de pijn aan de voeten, nu weet ik het ineens weer). Whoohooohooo Whoohooohooo Whoohooohooo Conquerors Divine! For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
eten zag er uit als kots , en leek me ook allemaal buitenlandse rotzooi dus ben ik maar naar de plaatselijke kiosk gegaan voor een dikke PATAT speciaal en een vette frikandel! OER HOLLANDSCHE HARTAANVAL IN HET KWADRAAT! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hhee, ieder zijn meug Ik heb trouwens ook nog zo'n air guitar flyer gekregen, ging nog in discussie dat ik uit Groningen kwam en dat dit de Gelderse voorrondes waren, betekent dit dat ik met Ghouliette heb gepraat? Heb haar in ieder geval niet herkend For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Was inderdaad leuk, gezellige sfeer ook. Vond Disabuse ook een leuke band. Voor de rest alles gezien behalve Death by dawn, en een deel van Occult. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wanneer komen dunne_hein zn foto's? die heeft toch veel van tankard gemaakt? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |