IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : 30 April Tankard Goddess of Desire, Disabuse, Death by Dawn, Heidevolk in Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2004 21:08 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 02-05-2004 21:09 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Dan heb ik jou dus ook gezien
Weet nu alleen niet welke van de 2 je bent heb allebei die personen gezien

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2004 21:10 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe nee ik vraag of jij dat bent?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 21:11 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

nee dat ben ik niet
ik w8 ff op foto's van de vriendin van enforcer daar sta ik zowiezo op

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-05-2004 21:12 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe snap er geen zak meer van maar maakt niet uit ook, zal je toch wel niet gezien hebben

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 21:13 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

ik snap er ook geen fuck meer van

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-05-2004 21:14 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 21:13 schreef Metallica-Freak het volgende:
ik snap er ook geen fuck meer van

Ik kan jou echt niet terugvinden op die foto's anders.

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 02-05-2004 21:15 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

pagina 23 van dit topic helemaal onderaan staat pic van mij. Op die andere foto's sta ik ook niet

Inge heeft nog meer foto's gemaakt, en enforcer gaat vragen of ze die mailt, die foto's hadden we het net over

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-05-2004 21:26 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Nu snap ik hoe en wat, jij hebt 30 posts per pagina ingesteld, itt de 25 die je normaal hebt.
Onherkenbare foto trouwens.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-05-2004 21:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik moet effe kijken hoor want ik kan geen foto vinden van Knarf met iemand, ja wel van hem in de moshpit aan het crowdsurfen maar daar staan zoveel personen bij....

Het kan zijn dat we de foto gewist hebben om dat ie op een of andere manier vaag of niet goed gelukt was...

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 02-05-2004 21:46 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Van DeMuur gejat:

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-05-2004 23:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat zijn de foto's van soepkoeltoer of niet?

staat daar trouwensOrion in het publiek? is een foto van Tilburg

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-05-2004 23:16 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe Metallica-Freak, die foto is inderdaad niet te herkennen want ik herkende je letterlijk niet!

Orion
Usericon van Orion
Posted 02-05-2004 23:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 23:14 schreef ghoulliette het volgende:
dat zijn de foto's van soepkoeltoer of niet?

staat daar trouwensOrion in het publiek? is een foto van Tilburg

jupe en arrebar goh das al meer dan 2 jaar geleden zeker?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-05-2004 23:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

2002 stond erbij geloof ik

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 03-05-2004 0:40 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik blijf Occult toch de beste band van vrijdag vinden. Brute muziek dat!

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 03-05-2004 0:49 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

ik agree.. occult ragde de pannen van 't dak! Verder goeie dag gehad, toffe bands, bier was lekker, geen zm-ers gesproken op Ghoulli na..

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 03-05-2004 8:03 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Geluid was best belabberd, vooral als je wat verder naar achteren stond. Daardoor was het geluid van de meeste bands niet al te best. Vond Heidevolk erg leuk om eens te zien en Tankard gaf een fraai optreden weg.
Vele ZM-ers gezien, niemand gesprokken. Wel een flyer van Ghoul gehad.

Op je knie en pijp voor genade!

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 03-05-2004 11:47 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 2 mei 2004 17:16 schreef Killing Zoe het volgende:
En @Ooypunk, als je dit leest: heb je toevallig de 30e met ene Maurice staan praten?

Zou zomaar kunnen. Was een fijn feestje...

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 03-05-2004 12:54 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 1 mei 2004 10:17 schreef Phantom Lord het volgende:

Heb nog met ouwe en pil gesproken... Ik voldeed niet aan hun verwachtingen, te klein en ik kwijlde niet (misschien logisch nu ik mijn pleziertje heb? )

Hhaa, Phantom Lord inderdaad gesproken, die vond het grappig dat ik uit Ellecom kwam

quote:
Op 2 mei 2004 17:26 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat laten we in het midden...

Ik verontschuldig me maar vast voor alle lompe acties die ik gemaakt zou kunnen hebben...

Haha, nog bedankt voor het bier tijdens GOD

Over het festival, het heerschte de pan uit, inderdaad, Tankard speelde helaas wat kort, daarentegen vond ik Goddess Of Desire echt geniaal! Dus dat maakte een hoop goed, de rest van de bands was ook wel cool, vooral Heidevolk en Occult, sommigen waren wat minder maar een beetje pauze tussendoor is ook nooit weg

Eten vond ik vrij creatief verzorgd en in het algemeen was ik erg over de voedselvoorziening te spreken, vooral omdat het erg goedkoop was

Verder veel zetemmers gezien, prachtig weer gehad, en het festivalgevoel kwam weer helemaal boven (inclusief de pijn aan de voeten, nu weet ik het ineens weer).

Whoohooohooo
Whoohooohooo
Whoohooohooo
Conquerors Divine!

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-05-2004 12:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eten zag er uit als kots , en leek me ook allemaal buitenlandse rotzooi
dus ben ik maar naar de plaatselijke kiosk gegaan voor een dikke PATAT speciaal en een vette frikandel!

OER HOLLANDSCHE HARTAANVAL IN HET KWADRAAT!

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 03-05-2004 13:03 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hhee, ieder zijn meug

Ik heb trouwens ook nog zo'n air guitar flyer gekregen, ging nog in discussie dat ik uit Groningen kwam en dat dit de Gelderse voorrondes waren, betekent dit dat ik met Ghouliette heb gepraat? Heb haar in ieder geval niet herkend

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 03-05-2004 13:37 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Was inderdaad leuk, gezellige sfeer ook.
Vond Disabuse ook een leuke band. Voor de rest alles gezien behalve Death by dawn, en een deel van Occult.

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-05-2004 14:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 mei 2004 0:40 schreef Mikeee het volgende:
Ik blijf Occult toch de beste band van vrijdag vinden. Brute muziek dat!

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-05-2004 17:18 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wanneer komen dunne_hein zn foto's?
die heeft toch veel van tankard gemaakt?

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com