|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
daar gaat alleen Sargoth over maar ik zal hem tegen de tijd herinneren, en mocht hij niet kunnen gaan ofzo neem ik 'm wel mee |
|
quote: Zit er in. Was gewoon een flauwe grap. Over het bier in de Goudvishal: normaliter is er op tap Dommelsch (1 munt) en op fles Hertog Jan (1,5 munt) en nog wel meer dingen, maar die zuip ik niet. Ik weet natuurlijk niet hoe het die dag zal zijn aangezien dat buiten is. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Even offtopic: dan ken jij vast wel een Hugo. |
|
Ik ken wel 'een' Hugo, ja. Maar hebben we het dan over dezelfde, is de vraag. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: hoeveel mensen zitten er bij de band ? |
|
Hahaha, er zit geen Hugo in de band. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: haha! dat shirt ja, ik was em alweer vergeten. ik zal het meenemen als ik het me herinner (tip: mail ff de dag van te voren) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
tip voor jou : niet teveel zuipen , anders vergeet je snel dingen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ga zeker minder zuipen dan de vorige keer! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Minder zuipen bij Tankard? Maar goed, teveel missen is ook niet tof natuurlijk Sar'goth> komt in orde :D NP: Opeth - Demon Of The Fall [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 02-04-2004 14:15] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Je moet het niet zo erg maken dat je zwaar voor lul staat en dat je de dag erna loopt te kotsen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vorige keer Tankard in Arnhem was wel gezellig maar totaal niet mijn ding. Gelukkig is Heidevolk erbij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tankard heerscht wel. Ik denk dat ik er wel naar afdaal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
TANKARD HEERSCHT DE PAN UIT! THE MORNING AFTER HAHAH die slaat op ARREBAR! |
|
Ja ik opende die dag met the morning after. Na een kwartier op school moest ik overgeven. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Man dat is pure KULT HAHAHHA! |
|
hoop dat het bier wat te zuipen is anders word het wel wat sterkers Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:supermarkt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dommelsch is niet te zuipen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja ben je gek , kost me klauwen vol geld/tijd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Neem gewoon een flesje. Dat doe ik altijd daar in het begin. na 5 a 6 flesjes proef je de smaak van het tapbier toch niet meer goed en kun je daar weer op overgaan. Hoofdpijn is dan wel gegarandeerd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahaha Ik zie het al voor me.. "ben je ziek?" "nee... bij Tankard geweerst..." Ik heb ze alleen op Blind Guardian Open Air gezien, dat was nog vrij vroeg, dus ik was niet echt van de kaart op dat moment, maar was nog wel leuk NP: Falconer - Substitutional World For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: NS-Hugo? |
|
quote: jij nam Tankard - Puke te letterlijk? |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |