|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb nog meer uit de "alien" reeks, maar ik had even genoeg van het scannen. misschien dat die van de week nog komen |
|
quote: He, daar sta ik achter! (met Heidevolk shirt!) Vette foto's verder |
|
quote: Raar, dat is 'm toch zeker wel. Ik heb jou toegevoegt op je mailadres, of heb je een ander msnadres? |
|
quote: 1. bewonderingswaardig dat ie altijd overal is ja. 2. minder leuk als ie weer eens een keer bijna over je midi-pedaal heen ligt te rollen en je 'm half het podium af moet schoppen. [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 05-05-2004 6:04] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Aha, was jij dat. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
hehe d'r zijn echt veel foto's gemaakt ko mezelf nog ergens inimini ontdekken ook |
|
de meneer die altijd overal is, was wel zo vriendelijk om mijn setlist even goed te leggen toffe gast ookal mist ie geloof ik een paar schroefjes |
|
Oh het is zeker geen kwaaie...ik zie hem ooik overal en dat is bewonderenswaardig! |
|
Hehehe die komt geloof ik uit Twente (figures ..) en hij is idd niet helemaal 100 ... Maar wel iemand die je overal vind en die bijna alles wel tof vind. |
|
als ik me niet vergis woont hij vlakbij Zutphen |
|
quote: dat hebben we nu drie keer geconcludeerd misschien moeten we dit topic omdopen naar het "Michel uit de buurt van Zutphen topic" haha |
|
oh hehe sorry! ik had weinig zin om 35 pagina's door te spitten |
|
Noctiet=> vindT Leuke foto's met Gerre. |
|
heb net echt alles van tankard ingescanned, wat een tyfus werk zeg. meer op: http://groups.msn.com/ShadowsofDisgust/tankard30042004.msnw?Page=1 |
|
quote: Grappig gerre moet die Tattoo pas hebben laten zetten hij was altijd bang voor de tattooeerder LOL! wel heel gaaf! |
|
nouja iig een waardige afsluiting van mijn metal-carriere (althans het live gedeelte) |
|
quote: ja het was voor zijn verjaardag ofzo zei hij haha, het is wel een mooie tattoo |
|
quote: Ik ben ook bang voor de tattooeerder dus kan me er iets bij voorstellen. Ik heb toch ook een grote. Uhm sorry ik ga weer ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hehehe Alco mag niet klagen |
|
quote: en hij dacht waarschijnlijk als ik het doe, doe ik het goed |
|
ja weet je dat ik serieus heb zitten denken precies diezelfde tattoo op mijn arm te laten zetten?? Alleen in die grootte past ie niet op mijn arm! |
|
lol meer drinken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hij heerscht dan ook! meer bier, ja |
|
Schitterende fotoos allen! Toch weer leuk dat ik altijd doe fototoestellen weet te ontwijken "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |