|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuk feestje! Ook een aantal ZMers gezien en gesproken... Ik ben nu nog steeds gaar en ik moet straks weer aan het bier.... Pfff.... Volgend jaar weer?! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
oeps [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 01-05-2004 17:12] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: uiteraard, wordt een traditie wuust robuust |
|
Dat gezeik op GoD vind ik een beetje onterecht, over hun cradle look enzo, het was gewoon een gave band, ze vielen mij alles mee, ze speelden gaaf, en de onuitgenodigde gastzanger maakte het gebeuren nog wat mooier, en heerlijke heavymetalcovers. |
|
quote: Ik heb ze niet gehoord en zal daarom geen oordeel vellen over GoD. Alleen leek het me niet zo'n gave band. I am the 1%. |
|
inderdaad coen, allemaal mee praten die lui. GOD was gaaf, toffe covers en geen gezeik http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Goed gesproken Hans en Coen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Speelden ze nou ook eigen nummers of alleen maar covers? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
1 misschien 2 covers, de rest was eigen werk They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Had stukje van GoD gezien, opzich niet slechte muziek, maar had er niet zoveel zin meer in, was al redelijk kapot, en wou ook nog de stad in, en vrienden waarmee ik was al helemaal niet (wat eigenlijk een bullshit reden is). Maar muziek was niet slecht, alleen die show hoefde voor mij niet. |
|
quote: Wel 4 of 5 covers dacht ik, en ook een degelijke zooi eigen werk. |
|
iig motorhead venom en een stuk tankard ook een saxon nr hoorde ik http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Saxon was dat met die gastzangeres They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
2x Motorhead dacht ik, en Black Sabbath. |
|
quote: dat is mijn oude huisgenoot, menno de "alien" haha heb echt 3 rolletjes daarvan volgeschoten, geweldig!! haha als hij de foto's ziet wanneer die weer nuchter is.... |
|
quote: ROFL They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ja, ze speelden Dragons Lair geloof ik wuust robuust |
|
idd zzz |
|
Dat dacht ik ook, het leek er iig verdomd veel op They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
oja het was trouwens erg gaaf gister. Heb aan zmérs mijn airguitar flyers uitgedeeld, incognito enzo haha En zillah gesproken en mike en cadaveria en en en en en nog meer mensen. Het was iig erg gezellug |
|
G.O.D zuigt als het om eigenwerk gaat , ze moeten het van hun covers hebben. wat wel een vet nummer was : PATAT! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nou ja, ik vond de meeste nummers die ze live deden erg gaaf. |
|
quote:Drie flyers aan mij Ze smaakten nog best lekker eigenlijk... FREEZE |
|
Er stond wel een corpulent figuur flyers in de lucht te gooien, was dat een ZM-er? |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |