IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : 30 April Tankard Goddess of Desire, Disabuse, Death by Dawn, Heidevolk in Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-03-2004 2:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

WTF? Heineken in de Goudvishal? Ik meen toch echt dat dat never nooit op de tap stond.
Eerder Dommelsch oid.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 7:54 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

maakt mij geen fuck uit, liefst ALFA of HERTOG JAN, maar bier is bier HAHAH, behalve ORANJEBOOM dan!

NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 31-03-2004 9:37 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

Hertog Jan heerscht

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 31-03-2004 9:39 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 23:08 schreef Griffin het volgende:
Ik kan er ook gratis heen, en mag vervolgens Tankard live intreviewen. Daarnaast kwam mn Hair of the Dog shirt vandaag binnen dus mijn dag kan echt niet meer kapot!

Dat heb je aardig voor mekaar

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 9:43 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Ik kan er ook gratis heen, en mag vervolgens Tankard live intreviewen. Daarnaast kwam mn Hair of the Dog shirt vandaag binnen dus mijn dag kan echt niet meer kapot!

VET ik zit ook te wachten op mijn BEAST OF BOURBON shirt HAHAHA!

helasch heb ik hair Of The Dog alleen op Sweatshirt, moet nog eens proberen een T shirt ervan te vinden!

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-03-2004 10:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:

dat shirt heb je voor mn neus weggekaapt op ebay!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 10:44 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik proef hier enige spanning!

HAHHAHAHAHHAHAHAHHA

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 31-03-2004 10:48 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

ik ga lekker ook gratis

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 31-03-2004 11:08 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 10:32 schreef Orion het volgende:
dat shirt heb je voor mn neus weggekaapt op ebay!

ik weet het...
je mag er naar kijken 30 April

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 11:09 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik zal ook wel een van mij oude TANKARD shirts aantrekken....

Ik heb nog een gave van 10 years, met die lizard van "stone cold sober" op de voorkant HAHHAHA

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 31-03-2004 11:19 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 31 maart 2004 7:54 schreef enforcer het volgende:
maakt mij geen fuck uit, liefst ALFA of HERTOG JAN, maar bier is bier HAHAH, behalve ORANJEBOOM dan!

De laatste keer dat ik er was hadden ze daar ook Hertog Jan op fles als ik mij niet vergis, kost wel wat meer (anderhalf muntje).

Enneeh, cool Griff, uhm, ik heb d'r zin in :D

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 11:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ohh da's niet errug om iets meer te betalen voor een fles godenvocht!

echt irritant afgelopen vrijdag de hele middag kregen we in de baroeg flesjes Hertog jan en 's avonds kon je ineens alleen maar tappies rotzooi krijgen!

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-03-2004 11:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm er was toch geen vvk?

wat vreemd dan op de goudvis.....site stond laatst nog dat er geen vvk plaatsvond maar dat bericht is nu ineens weg

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 11:31 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

serieus kun je nu wel kaartjes kopen?

dwaar kan ik ze kopen dan.....zou lullig zijn als ik voor niets uit delft kom!

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 31-03-2004 11:32 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 11:19 schreef Pil het volgende:
De laatste keer dat ik er was hadden ze daar ook Hertog Jan op fles als ik mij niet vergis, kost wel wat meer (anderhalf muntje).

Dat is niet duur voor een fles HJ

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-03-2004 11:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 11:31 schreef enforcer het volgende:
serieus kun je nu wel kaartjes kopen?

dwaar kan ik ze kopen dan.....zou lullig zijn als ik voor niets uit delft kom!

nou ja ik neem aan dat het er niet is , zie nu dat als je op een optreden klikt (site)
er een zwarte icoon(reserveren) komt als er vvk is.
dus loos alarm voor de zekerheid mail ik nog wel even

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-03-2004 11:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 11:30 schreef Orion het volgende:
hmmm er was toch geen vvk?

wat vreemd dan op de goudvis.....site stond laatst nog dat er geen vvk plaatsvond maar dat bericht is nu ineens weg

Hmm.. ik zie op de site niks over voorverkoop staan, alleen entree prijs, dus denk dat er geen vvk is

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 31-03-2004 11:35 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Oranjeboom is echt troep, Jan is de man!
quote:
Op 31 maart 2004 11:19 schreef Pil het volgende:

Enneeh, cool Griff, uhm, ik heb d'r zin in :D

anders ik wel

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-03-2004 11:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 11:34 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Hmm.. ik zie op de site niks over voorverkoop staan, alleen entree prijs, dus denk dat er geen vvk is

nou het stond er namelijk wel

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 11:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Het is toch hopelijk een geintje dat Goddess Of Desire gaat Headlinen???

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-03-2004 11:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zou wel dan

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 31-03-2004 11:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 9:43 schreef enforcer het volgende:
VET ik zit ook te wachten op mijn BEAST OF BOURBON shirt HAHAHA!

helasch heb ik hair Of The Dog alleen op Sweatshirt, moet nog eens proberen een T shirt ervan te vinden!

die maat van jouw had afgelopen vrijdag ook een toffe versie van hair of the dog, ik heb nu al 3 verschillende backprints daarvan gezien

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 31-03-2004 12:02 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 11:48 schreef enforcer het volgende:
Het is toch hopelijk een geintje dat Goddess Of Desire gaat Headlinen???

WAT?!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2004 12:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tja, lijkt me nogal misplaatst als GOD gaat healinen.....

ja vet he dat Hair Of teh dog shirt, ik heb de swaeter daar staat achterop "I have a hair of the dog.......that bit me"

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 31-03-2004 12:29 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

lijkt em behoorlijk krom ja..
en dat shirt heb ik emt die tekst hehe

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com