|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
WTF? Heineken in de Goudvishal? Ik meen toch echt dat dat never nooit op de tap stond. Eerder Dommelsch oid. |
|
maakt mij geen fuck uit, liefst ALFA of HERTOG JAN, maar bier is bier HAHAH, behalve ORANJEBOOM dan! |
|
Hertog Jan heerscht |
|
quote: VET ik zit ook te wachten op mijn BEAST OF BOURBON shirt HAHAHA! helasch heb ik hair Of The Dog alleen op Sweatshirt, moet nog eens proberen een T shirt ervan te vinden! |
|
quote: dat shirt heb je voor mn neus weggekaapt op ebay! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik proef hier enige spanning! HAHHAHAHAHHAHAHAHHA |
|
ik ga lekker ook gratis |
|
quote: ik weet het... je mag er naar kijken 30 April |
|
Ik zal ook wel een van mij oude TANKARD shirts aantrekken.... Ik heb nog een gave van 10 years, met die lizard van "stone cold sober" op de voorkant HAHHAHA |
|
quote: De laatste keer dat ik er was hadden ze daar ook Hertog Jan op fles als ik mij niet vergis, kost wel wat meer (anderhalf muntje). Enneeh, cool Griff, uhm, ik heb d'r zin in :D For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ohh da's niet errug om iets meer te betalen voor een fles godenvocht! echt irritant afgelopen vrijdag de hele middag kregen we in de baroeg flesjes Hertog jan en 's avonds kon je ineens alleen maar tappies rotzooi krijgen! |
|
hmmm er was toch geen vvk? wat vreemd dan op de goudvis.....site stond laatst nog dat er geen vvk plaatsvond maar dat bericht is nu ineens weg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
serieus kun je nu wel kaartjes kopen? dwaar kan ik ze kopen dan.....zou lullig zijn als ik voor niets uit delft kom! |
|
quote: Dat is niet duur voor een fles HJ They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: nou ja ik neem aan dat het er niet is , zie nu dat als je op een optreden klikt (site) er een zwarte icoon(reserveren) komt als er vvk is. dus loos alarm voor de zekerheid mail ik nog wel even Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hmm.. ik zie op de site niks over voorverkoop staan, alleen entree prijs, dus denk dat er geen vvk is |
|
Oranjeboom is echt troep, Jan is de man! quote: anders ik wel |
|
quote: nou het stond er namelijk wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het is toch hopelijk een geintje dat Goddess Of Desire gaat Headlinen??? |
|
zou wel dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die maat van jouw had afgelopen vrijdag ook een toffe versie van hair of the dog, ik heb nu al 3 verschillende backprints daarvan gezien http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: WAT?! |
|
Tja, lijkt me nogal misplaatst als GOD gaat healinen..... ja vet he dat Hair Of teh dog shirt, ik heb de swaeter daar staat achterop "I have a hair of the dog.......that bit me" |
|
lijkt em behoorlijk krom ja.. en dat shirt heb ik emt die tekst hehe |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |