|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb de film met Duits gekeken in biosscoop/filmhuis. En na tijd begon het inderdaad wel langdradig te worden, maar op het eind. In het begin vond ik het wel erg grappig gedaan, maar na de 'ontdekking' werd het inderdaad langdradig. Wel grappig concept in ieder geval |
|
quote: Ah in Polen dus. Maar om wat voor soort humor gaat 't dan want 2 tegengestelde meningen wekken enige interesse op. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ie is zeker onderhoudend In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Shrek ( 8,5!!! ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Bedankt. Dan zal ik maar 'ns gaan opzoeken waar ik 'm kan zien. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
In de week Aliens, directors' cut gezien, lekker langer, ...blijft prachtig die films. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
The Eraser ( 6 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heb na lang zoeken en veel geduld op direct-connect uiteindelijk Das Kabinet Des Dr. Caligari weten te vinden |
|
quote: waarover gaat die? :p |
|
quote: Het is een van de eerste Duitse expressionistische films, uit 1920. Het verhaal is vrij simpeltjes, maar vooral de sets en make-up maken het erg eerie.. : http://sopranosfamily.tripod.com/caligari/ hier staat wel een wallpaper waarop je de sets goed kan zien. Als je Nosferatu een gave film vind (en niet alleen omdat het een vampierfilm is) dan zal dit je ook wel bevallen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-05-2004 10:56] |
|
ik ben meer een aanhanger van de japanse torture. Ichi the killer , the ebola syndrome , Takashi Miike creaties en zo maar ook Pi, the last minute, lost highway... :p |
|
quote: PI en Lost Highway heerschen.. Op japans gebied ken ik niet zoveel.. eigenlijk alleen Battle Royale (lol) .. |
|
wel, die battle ken ik nie zo goe. echt als je es wil huiveren van het lachen met gore, THE EBOLA SYNDROM! hij "heerscht" en als je gewoon wil huiveren, Ichi the killer, moet maar es een recensie lezen, is absurd goed :p |
|
quote: Aha.. exploitation / gore dus .. .. een van de goordere films die ik ooit zag was Cannibal Holocaust. |
|
wel, canibal holocaust is hierbij vergeleken een national geographic documentaire (is ook wel een beetje zo) ook een aanrader: the last minute, van de makers van Blade, maar van niveau, subliem. :p |
|
Vond ichi the killer anders ook vrij lachwekkend.. zitten inderdaad zieke dingen in, maar na een uurtje geslash komt 't gewoon zo nep en triest over.. |
|
Gisteravond The Bourne Identity gezien, was wel leuke film. En ook nog een stuk Ben Hurr. |
|
The Net, haha wat een crap. IP-adressen met .345 erin ... grapjassen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: vooral spijtig van die man die in 2 gesliced werd met razorhakken... bederfde de sfeer wel enigzins. Festen is BTW ook een erg degelijke film oud nieuws tuurlijk :p |
|
quote: hehehe, ja dom is dat. Dat geeft wel aan dat ze geen onderzoek hebben verricht. Toen die film gemaakt was, was er van IPv6 vastwel een RFC te verkrijgen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
laatst Identity gezien, was nog te doen :p |
|
Van Helsing. Vond 'm best aardig. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Maar echt goed is Van Helsing ook niet. Ik vond hem echt tegen vallen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dario Argento - Stendhal Syndrome, ondanks de indrukwekkende verschijning van zijn dochter is het een onevenwichtige film imho, die ondanks enkele zeer mooi geschoten scénes en aparte plotwisselingen niet helemaal 100% boeit. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |