|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En dat ze elkaar gaan vertellen dat ze happen enzo, en dat de ander het n.i.e.t. s.n.a.p.t.... Ik moest meteen aan een zekere conversatie op de Muur denken . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
The Thing, yesss, superfilm ook op je negende |
|
quote: Inderdaad (mijn ouders haakte af op t moment dat er spinnepoten uit het losse hoofd groeiden ) Zenial |
|
is ongeveer mijn nummer 1 horrorfilm samen met alien in SF sfeer dan, die muziek ook man, creepy.....gewoon geweldig. Die bloedtest met die petri schaaltjes, hehehehe |
|
quote: Die film is ge-wel-dig [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 08-06-2004 2:11] |
|
The Howling 3: Marsupials. Oude film. Horror zal ik dan maar zeggen, met een liefdesverhaal er doorheen. Kerel wordt verliefd op weerwolf... weerwolf geraakt zwanger... vreemde geboortescene, en het einde was iets te gemaakt happy, maar toch wel een entertainende film... |
|
Gisteravond Old Men In New Cars, oid. Een scandinavische film, achter op staat dat hij Noors gesproken is, maar het speelt zich af in Denemarken. () Is een actie-komedie met soms wel heel erg overdreven actie, zoals over de kop vliegende politieauto's in achtervolgingen. Ook erg ' rare' personage's. Is van de regisseur van In China They Eat Dogs, kent iemand deze film? Deze ook maar een keer huren. |
|
Vanavond Reservior Dogs eens kijken Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: geweldige film ik heb de Mr Pink SE op DVD |
|
Gisteravond Sleepy Hollow nog maar 's gekeken.. Wat een sfeer straalt die film toch uit ..."Hate can only create more hate"... |
|
Johnny Darko gisteren gezien; supersfeertje en erg tof verassend verhaal; lang leve madness Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: denk dat je Donnie Darko bedoelt idd een hele goede film, 1 van mijn favorieten |
|
quote: Die is idd geweldig! Wil em nog steeds op DVD! Hoog gedetaileerde afgehakte koppen bekijken Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Nu nog maar een euro of 12 bij veel winkels ..."Hate can only create more hate"... |
|
vond het maar een saaie kutfilm dat Sleepy Hollow Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gister Troy, zeker wel een vermakelijke film.....maar of het nou door zijn personage of door hemzelf komt, Orlando Bloom hoef ik niet weer te zien in een film |
|
quote: Jammer alleen dat er zo weinig extra's bij zitten. Tim Burton is niet iemand die veel info bij z'n films verschaft. Ik zag laatst wel een duitse dubbeldvd van Sleepy Hollow maar geen idee wat er op staat, en ik koop geen duitse dvds want dat volk moet altijd alles vertalen Zenial |
|
quote: Een dubbeldvd van Sleepy Hollow?? Nooit van gehoord, maar klinkt wel goed! Alleen jammer dat hij in het Duits is en daarom idd waarschijnlijk nagesynchroniseerd ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Het is DVD dus de engelse versie van de film zal er ook wel bijzitten, maar ik vrees dat alle extra's wel in het duits zijn dan Zenial |
|
quote: Aaaah, ja John Carpenter heeft natuurlijk nog meer films, ik ken alleen Vampires en die was wel cool, es zien wat ie verder nog heeft gemaakt... |
|
Resevoir dogs gister! Low budget maar krachtig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Ik was erg gecharmeerd van Prince of Darkness.. uitstekende sfeer. Verhaal is niet supergecompliceerd maar wel leuk.. maar die sfeer! En natuurlijk 'In the Mouth of Madness' Voor alle Lovecraft-fans samen met de film 'Dagon' (van Stuart Gordon) een absolute aanrader! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
*noteer* |
|
quote: ai ai, vond em minder en die creepy stukjes....waar?? Behalve de mindere broertjes van de nazgul.....wat veel mensen als voordeel zien/zagen, nl. de kortere speelduur breekt de film hopeloos op. Alles gebeurt zo snel dat de samenhang een beetje verloren gaat en het acteerwerk laat ook een beetje te wensen over, uitzonderingen daargelaten, maar het is maar een Potter film zullen we maar zeggen..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |