|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spider-man II. Schitterende film!! Dock Ock . |
|
quote: En in 2007 of was het 2006 ? alweer deel 3. Benieuwd welke supercriminelen ze dan weer op de proppen komen. Ik hoop Venom, dat zou bruut zijn ! |
|
Comic superhelden zijn zooooo passé! |
|
quote: dus? |
|
quote: Noem d'r eens een paar jochie. |
|
quote: Ik ben ze al sinds mijn luierjaren ontgroeid. |
|
quote: En waar hou je je nu mee bezig dan ? Stoere Black Metal ? |
|
quote:dus? |
|
quote: Goede Black Metal, ja. Stoere Black Metal niet. Stoer is een attribuut die alleen voor trieste grindcore figuren noodzakelijk is. |
|
quote: Venom(of Carnage) zou idd erg gaaf zijn. Maar waarschijnlijk th green goblin weer (werd toch duidelijk op het einde van de film)? Maar dat Venom een keer als crimineel mee gaat doen lijkt me onvermijdelijk. |
|
quote: Venom....goede band (geweest). Green Goblin ken ik niet. Orange Goblin wel. Zit ik nu op een muziekforum of wat?!?! |
|
quote: Humor heb je wel Krieg. Wat is d'r zo triest aan Grind volgens jouw ? |
|
quote: Volgens mijn? |
|
quote: Jawel.En als ze het echt goed gaan doen dan zou The Punisher er ook in moeten natuurlijk. Die kwam vroeger regelmatig voorbij knallen in de comics van Spidey.Maar heb is die Punisher film met travolta nou al eens uit of niet ? Hoor er niks meer van ! Of heb ik wat gemist ? |
|
quote: ............ |
|
quote: Venom...goed band (nog steeds) Had maar wat langer in je luierfase blijven hangen. Dan had je geweten wie de Green goblin is. Orange goblin is een duffe kutband overigens. |
|
quote: Oh ja? Waarom?!?! |
|
quote: Zover ik weet wordt The punisher in Europa (of ten minste Nederland) niet in de bioscoop gedraaid maar gelijk op DVD uitgebracht. Ik ben zelf ook wel benieuwd naar deze film. Voor Spider-man werd een voorstukje van Hellboy gedraaid. Dat zag er ook wel goed uit! |
|
quote: daarom!!!! |
|
quote: Hellboy heb ik al gezien. Goeie film, net als Faust overigens. Vraag : Lees je nog steeds je comics ? Ben er een tijd uit geweest maar wil ze weer gaan lezen.( de US versies, niet die stompzinnige NL vertalingen ) Waar haal jij ze ? |
|
quote: Goede onderbouwing. |
|
quote: Ik geef een redelijk bedrag per maand uit aan comics maar wel alleen Marvel. Ik koop alleen maar Amerikaans behalve zo nu en dan eens een Nederlandse versie van de X-men. Daarvoor reis ik een of twee keer per maand af naar Utrecht waar nog twee goede comic zaken zitten. |
|
quote: Idd, een Heer Krieg waardig! |
|
quote:Venom of Carnage lijkt me een uitdaging om in 'n film te krijgen, maar wel erg interessant als het lukt. Ik denk niet dat er al sprake is geweest van the King Pin, toch? "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |