|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwa, Braindead is zo compleet onrealistisch, zo erg is het bij deze ook niet. Maar het is gewoon een leuk filmpje, maar zonde om hier geld aan uit te geven. |
|
The Day After Tomorrow -- mja? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The day after tomorrow en Van Helsing gezien |
|
Gisteravond - Silince of the lambs Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Heerschfilm! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik denk niet dat Jackson (regisseur) bij Braindead ooit de intentie heeft willen wekken dat het realistisch zou moeten zijn .. |
|
quote: die blijft toch nog het mooist , ik heb hem gister ook maar ff weer gekeken. |
|
quote: Nee! Echt waar??? Zenial |
|
|
|
quote: Had die geen Oscar gewonnen? |
|
gister de nederlandse horrorfilm "Intensive Care" gezien... krom gelegen van het lachen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-06-2004 14:34] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: DUH!! En het ís gewoon een hilarische Heerschfilm! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je zou overigens denken dat je eerst echte zombies moet hebben gezien om te kunnen beoordelen of zombies er realistisch uitzien.. |
|
Een beetje laat... maar "The Ring" Fuckin' Heersch! Bazzio Attacks!!! |
|
Eergister op Veronica: American Movie. Te gekke docu-film over een ontzettend gedreven mannetje wiens enige levensdoel is het maken van films. Dit doet hij dan ook in de vorm van de horrorfilm Coven. Alleen één probleem: hij heeft geen geld. Oh ja en zijn "sidekick" is niet bepaald snugger (maar speelt wel Fight Fire with Fire op zijn gitaar!). Iemand 'm gezien? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-06-2004 17:30] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Lol.. dat was wel een coole film ja.. heb hem voor de helft gezien ongeveer.. is die film (coven) uiteindelijk nog gelanceerd? De documentairestijl is vooral cool in deze film, de hele tijd die acteurs aan het woord enzo, en natuurlijk het filmen zelf.. een van de coolere scenes vond ik die waarin ze een man met het hoofd door een keukenkastje proberen te rammen.. |
|
28 Days Later Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: |
|
quote:Zitten een paar akelige foutjes in. |
|
quote: Zoals? Zenial |
|
Gister die mtv film: 'Clerck's' ofzo? Naja ging nergens over wel grappig. Precies wat ik nodig had op een duffe verveelde kater zondag avond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vond ik een beetje rip off. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Van wat? Zenial |
|
quote: hehe, fantastische film dat, al 2 keer gezien (huisgenoot heeft de dvd), verschrikkelijk droog en zonder plot...feelgood filmpje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |