|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: oei, verkeerde topic. hehehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja jij bent natuurlijk een stoere metalhead met een stalen gezicht waar geen glimlachje in te krijgen is "Sehnsucht" |
|
The Last Samurai.... kicke film !!! |
|
quote: hahaha, wat een gelul. Een film als Ace Ventura. Daar lig ik dubbel van, maar dit soort Disney producties echt niet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Sinds wanneer is Shrek van Disney? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Die is inderdaad extreem goed. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik bedoel een disney achtige film, want dat is het wel degelijk (zie plot) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Honey [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Gisteravond Paycheck gekeken, en tot mijn grote verbazing vond ik de film goed. (ondanks dat Ben Befvlek de hoofdrolspeler is) the only pleasure is pain |
|
|
|
The Ladykillers. Nieuwste film van de gebroeders Coen, u allen wel bekend van The Big Lebowski, Oh Brother where Art thou, Falco e.v.a. Erg vermakelijke film met goede karakters. Tom Hanks speelt de sterren van de hemel. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Alweer: LOTR - ROTK Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb net met m'n brakke hoofd Requiem for a dream gezien..... zieke shit! ik zou me kunne voorstellen als je dit hebt gezien dat je voorlopig even geen harddrugs wil gebruiken...gelukkig heb ik het ook nooit gebruikt lekker depressieve film, mooi gefilmd, oftewel, aanrader 'Vo |
|
Hee, een nieuwe. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Geniale film inderdaad. |
|
Ik ga zo Bride Of Re-Animator kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Inderdaad. Maar waarom moet je je subtitle jatten van een site waar je hogostwaarschijnlijk niet aan meewerkt? Of ben je toevallig SSMT medewerker? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
A Better Tomorrow, een van de betere John Woo films "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nieuw inderdaad, sinds het het Lost Souls Domain forum zijn laatste interesante adem uitblaast. Ik zat er nog aan te denken om mezelf voor te stellen bij een topic hier ergens speciaal voor de nieuwkomers... maar daar ben ik nu even te lui voor 'Vo |
|
Net American Pie gekeken, ik had hem nog niet gezien. Het is wel lachen |
|
shrek 2, leuk! |
|
quote: Inderdaad mooie film. Afgelopen weekend Final Fantasy gezien, de beelden waren erg mooi, maar het verhaal vond ik minder. |
|
Zaterdagnacht naar de voorpremiere van Mindhunters geweest. Zeer gave film moet ik zeggen !!! Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
'Onlangs' nog gezien: Shrek II - Geniaal! Vooral Puss in Boots... Bruce Almighty - Uhh... best geinig op zich... Liberty Stands Still - Kutfilm, heb er geloof ik ook nog doorheen geslapen It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |