|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Office Space, wel grappig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: mja ok, hehe. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
net Jacob's Ladder gezien, damn goed!! Aanrader voor liefhebbers van intelligente horror / thrillers Zenial |
|
scream gekeken op mtv |
|
Battlefield Earth...GVD wat een snertfilm zeg...hoe hebben ze John Travolta daarvoor warm gekregen?Met een vette cheque voor z'n neus staan zwaaien ofzo??? Weg ermee Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
kill bill. Ik had em al in de bios gezien maar hij blijft leuk |
|
The Untouchables "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: , heb je die alsnog gekeken na 4 jaar? . En nou niet gaan doen alsof Travolta zo'n briljante acteur is, maar het was allang bekend dat dit schijtfilm No. 1 is!! In ieder geval in de top 5 schijtfilms allertijden...... |
|
Over een vervolg hoor je nu niets meer... |
|
Net 'Blow' voor de 2e keer gezien. Blijft een goede film! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oud Vuil. |
|
Beyond The Darkness Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: volgens mij was het zelfs Travolta's eigen idee. |
|
Zaterdag Eurotrip gekeken, zo nu en dan wel vermakelijk Tenminste als je van het niveau American Pie ( ) houd. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: De link is toch scientology?! Dat boek van de film is geschreven door de oprichter van de scientology en JT is een fanatiek aanhanger... scientology Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Gremlins 2 gister , erg flauw zit wel een nummer van Slay0r We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Hundstage Hehehehe vaaaaaag... zelden zoveel irritante mensen in 1 film gezien Zenial |
|
Gister Scary Movie 2 gezien op TV, wat een k*t film. Echt nergens grappig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Dogville Godverdegodver... echt de laatste keer dat ik filmrecenties geloof! Hij zal best kunstzinnig en origineel zijn, alleen niemand had erbij vermeld dat ie dood- en doodsaai is!!! Zenial |
|
About Schnidt... voor de 2de keer alweer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Orange County, best lachen film. Leuk als tussendoortje! |
|
Gisteravond Saints & Soldiers gezien. mooie film over een groep soldaten achter vijandelijke linie's, die met veel problemen weer terug te komen bij andere Geallieerden soldaten. Mooi verhaal, en leuke film. |
|
quote: F*ck hippies |
|
Shrek 2 Erg leuk! Ik heb me echt vermaakt. Helaas kregen we niet van die oortjes omdat we geen familieticket kochten en ik wil die net zo graag! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |