|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hij speelt hem angstaanjagend goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Same here! Same here! Ergens volgende week maar heen gaan denk ik. Ha! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-06-2004 10:12] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ben nu in deel 5 bezig. Erg leuk boek weer. En naar deel 3 ga ik zeker! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Hij is niet slecht, maar dat hij op #138 staat bij IMDb vind ik toch ook wat ver gaan. De stomme film die erin voorkomt is wel leuk quote: Ik ga morgen, la la la la la! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik ga ook morgen, lalalalala. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Pff... mij mijn primeur niet eens gunnen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
gister aaf naar secret window geweest , bizzarrrrrrre film |
|
Tuurlijk wel. Het is toch leuk dat we allebei morgen gaan? Edit: @Lies, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 01-06-2004 16:11] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Power Puff Girls the Movie samen met immitatiegas http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Last Samourai--> heerschende battles!! Mystic River--> is wel ok, duurt ietsje te lang. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Gister Naked Gun Weer lekker potje droge humor |
|
quote:? met cameron diaz als bubbles ofzo? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: die mystic river had ik gister gezien, vond het ook wel lang duren..in het begin vond ik hem wel aardig saai, last samourai moet ik nog zien. die hadden we ook gehuurd...gehe |
|
quote: eerste half uur van LS is nogal traag, maar eenmaal hij op gang komt, stopt het gewoonweg niet....die zwaarden, die harnassen....Samoerais heerschen heel zwaar!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: aah okay, ga ik hem als ik tijd heb gelijk kijken |
|
Alle mensen, ik heb zojuist echt één van de slechtste films ooit gezien. 'Shadow Fury', ook bekend onder 'Shadow of the Dragon'. Weer van die 'beroemde' japanse 'humor' enzo. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
japanse humor? wasda/ |
|
quote: Hakkie Hakkie Weg Zakie |
|
quote:dude, dat rijmt niet eens .... |
|
quote: Je moet het ook op zijn spleetoogs uitspreken dan rijmt het wel. |
|
quote:o .. |
|
Dit ging over een superkloon annex killing machine, die menselijke gevoelens kreeg omdat een sletje vertelde dat ze van hem hield, en dan wordt de oude professor boos en die bouwt een nog stoerdere superkloon, en dan gaan ze tegen elkaar vechten. Gelukkig ging het sletje in deze film DOOD. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat ze DOOD gata vind ik toch nog best grappig ... Echt van .. ZO .. komt er toch een eind aan deze kutfilm |
|
Ja, dat was ook een grootse opluchting. Kwam er toch nog iets goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |