|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alweer: LOTR - ROTK ( 8,5 einde is te lang ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: en voorspelbaar, zelfs als je het boek niet hebt gelezen. btw, blijkbaar is het einde vd film ook totaal niet het einde van het boek heb ik gehoord. Festen nog es gezien, blijkt kicken |
|
Het einde van LOTR is wel iets anders dan die van het boek. Er is gelukkig een heel groot deel weggelaten. Ik hoop wel dat de weggelaten stukken op de Extended versie komen. Als hij echt alles hetzelfde had gehouden dan was de film echt veel te lang geworden. En ja het is redelijk voorspelbaar maar wel heel erg tof. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik vind het einde niet te lang zeker niet als je bedenkt dat het een film is van ruim 10 uur.(FotR/TT/RotK) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar ik vond dat het tempo hoger mocht. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik vond dat er wel netjes afgesloten werd zo maar je bent niet de enige die vond dat het tempo hoger mocht heb ik in de bios gemerkt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
In de bios had ik er niet zo'n last van. Ik was net daarvoor al even gaan plassen Maar ik heb de film nu 3 keer gezien. En de laatste keer dacht ik echt nadat Aragorn ging zingen, wat heel lachwekkend was, de rest ken ik al dus ik ga mijn mail wel even checken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gisteren Day Of The Dead nog maar weer eens gezien. Blijft een aardige film, maar haalt het niet bij Dawn... |
|
Net Freddy vs Jason nog maar een keer gekeken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Momento; Best leuk bedacht en erg grappig opzich jammer allen dat ik al wist hoe ie liep. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fever Pitch. Ik vond Colin Firth lachwekkend. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ik vind er geen reet aan, maar dat heb ik geloof ik al eens gezegd. Ik moet maar weer eens wat films gaan downloaden, want ik heb, afgezien van microcosmos voor de zoveelste keer (en dat is hij waard!) , geen films meer gekeken. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik moet die 100Mbit verbinding hier toch optimaal benutten of niet? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gister 'Killing me softly'.. Aardig verhaal, maar.. Veel seks! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Inspiratie opgedaan, begreep ik net van Lain? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ocharme |
|
Harry Potter 3 Zenial |
|
is ie okay ja, ik ga morgen... |
|
Vind m leuker dan die vorige twee. Zitten wel creapy stukjes in Zenial |
|
quote: cool! Ik ga zaterdag.. Zou mijn broertje er tegen kunnen? hij is negen.. |
|
Ik heb gister Zoolander gezien, heersend . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hahaha.....die poses! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hou op! Net 'A Man Apart'.. Film is zwaar ok ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |