![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De film heet toch gewoon Red Dragon? ![]() ANyway je moet zeker eens Manhunter checken dat is de oorspronkelijke verfilming van Red Dragon. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Idd. goeie film.. Daarbij vergeleken was Red Dragon een echt snelgeld project van Hollywood... Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Ach ja, ik heb meer nagedacht op de titel van dat schilderij dan op de titel van de film ![]() En Manhunter, is dat dan ook i.v.m. Silence of the Lambs en Hannibal? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Jep, dat is de oorspronkelijke verfilming van het boek. http://www.imdb.com/title/tt0091474/ [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-06-2004 21:32] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Damn, aren't I deprived! ![]() Ik wist verdorie niet dat dat op een boek gebasseerd was ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Euh....ze zijn allemaal op een boek gebasseerd... Bent u Belgisch? ![]() Een andere boek van THomas Harris (die ook verfilmd is) is Black Sunday. De film was matig maar het boek is best goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Cholera! ![]() quote: Valt't zo op dan? ![]() quote: Harris is dan de dude die Silence of the Lambs, etc, geschreven heeft? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Mais oui. http://www.randomhouse.com/features/thomasharris/home.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het spreekt nog Frans ook. Je stijgt in m'n achting kerel ![]() Thanks for the link! "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: In achting stijgen door Frans te spreken. What else can go wrong. *gaat verder met Frans leren F*ck hippies ![]() |
|
![]() als dat al indruk maakt... ou est le syndicate d'ínitiativ - cést la premiere rue a droit... *wacht op applaus* ![]() ![]() |
|
quote: ...wie heeft je Franse huiswerk ingevuld?!?! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Bewondering hoor, pure bewondering ![]() Edit: staan wel een "aantal" foutjes in ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 20-06-2004 21:46] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Frans spreken verdient geen applaus.. Fransen die Engels willen spreken, dát zou applaus verdienen.. ![]() |
|
quote:Antwoord geven op een Frans interview is niet huiswerk invullen. ![]() Laatst Anna and the King (1999). Zeer mooie en indrukwekkende film van Chow Yun-Fat ![]() F*ck hippies ![]() |
|
Zeker een fijne film! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Crouching Tiger, Hidden Dragon is ook zeer goed. Bulletproof Monk heb ik nog niet gezien. Maar die is niet zo geschiedkundig van aard. F*ck hippies ![]() |
|
quote: die hoor je toch niet ![]() ![]() |
|
quote: is dat niet een remake van The King and I? ![]() |
|
quote: Ze faan allebei over Siam en zijn wel op dezelfde feiten gebasseerd maar het is geen remake. King And I was sowieso een musical. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Enemy At The Gates ![]() ![]() |
|
Afgelopen nacht Cube nog maar weer eens gezien. Blijft een leuke vreemde film. ![]() |
|
Ha ik eergisteren ofzo ook nog es, coole film idd ![]() ![]() |
|
quote: Deel 2 is ook de moeite waard, vind ik. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |