|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De film heet toch gewoon Red Dragon? ANyway je moet zeker eens Manhunter checken dat is de oorspronkelijke verfilming van Red Dragon. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Idd. goeie film.. Daarbij vergeleken was Red Dragon een echt snelgeld project van Hollywood... Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ach ja, ik heb meer nagedacht op de titel van dat schilderij dan op de titel van de film En Manhunter, is dat dan ook i.v.m. Silence of the Lambs en Hannibal? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Jep, dat is de oorspronkelijke verfilming van het boek. http://www.imdb.com/title/tt0091474/ [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-06-2004 21:32] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn, aren't I deprived! Ik wist verdorie niet dat dat op een boek gebasseerd was "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Euh....ze zijn allemaal op een boek gebasseerd... Bent u Belgisch? Een andere boek van THomas Harris (die ook verfilmd is) is Black Sunday. De film was matig maar het boek is best goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Cholera! quote: Valt't zo op dan? quote: Harris is dan de dude die Silence of the Lambs, etc, geschreven heeft? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Mais oui. http://www.randomhouse.com/features/thomasharris/home.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het spreekt nog Frans ook. Je stijgt in m'n achting kerel Thanks for the link! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: In achting stijgen door Frans te spreken. What else can go wrong. *gaat verder met Frans leren F*ck hippies |
|
als dat al indruk maakt... ou est le syndicate d'ínitiativ - cést la premiere rue a droit... *wacht op applaus* |
|
quote: ...wie heeft je Franse huiswerk ingevuld?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bewondering hoor, pure bewondering Edit: staan wel een "aantal" foutjes in [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 20-06-2004 21:46] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Frans spreken verdient geen applaus.. Fransen die Engels willen spreken, dát zou applaus verdienen.. |
|
quote:Antwoord geven op een Frans interview is niet huiswerk invullen. Laatst Anna and the King (1999). Zeer mooie en indrukwekkende film van Chow Yun-Fat . F*ck hippies |
|
Zeker een fijne film! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Crouching Tiger, Hidden Dragon is ook zeer goed. Bulletproof Monk heb ik nog niet gezien. Maar die is niet zo geschiedkundig van aard. F*ck hippies |
|
quote: die hoor je toch niet |
|
quote: is dat niet een remake van The King and I? |
|
quote: Ze faan allebei over Siam en zijn wel op dezelfde feiten gebasseerd maar het is geen remake. King And I was sowieso een musical. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Enemy At The Gates |
|
Afgelopen nacht Cube nog maar weer eens gezien. Blijft een leuke vreemde film. |
|
Ha ik eergisteren ofzo ook nog es, coole film idd |
|
quote: Deel 2 is ook de moeite waard, vind ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |