|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Taxi driver , blijft heerschen |
|
quote: Yep.. De Niro in zijn glorietijden |
|
quote: verkopen? |
|
Ik denk er niet aan! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Blair Witch 2. Zeg Carnagath speelt die ene ex van jou daarin of probeert ze erg op die Kim te lijken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En hij doet t ook nog... Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Wel duh-huh hoe zit t btw met jouw turtel band? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 01-07-2004 14:18] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Heb vandaag examen uiteriking en dan moet je 'netjes'. Om nou verkleed te gaan als gothic turtle is volgens mij niet echt wat... Misscien morgen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Haha, toeval, die heb ik gisteren ook bekeken. Goeie film indeed ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
The Devil's Advocate met Al Pacino, Keanu Reeves en Charlize Theron. Bring The People Together |
|
The Usual Suspects Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Hu? Waarom zou een mens (boven de acht - en dan neem ik het al ruim) in godsnaam die onnozele oren willen hebben |
|
Omdat je je vingers in die oortjes kan steken, ze wat rondbewegen en dan kraakgeluidjes maken! Amusement voor een hele avond! En sommige mensen hebben nu eenmaal wilde, ontembare lokken die enkel door een stevige beer als Shrek in toom gehouden kunnen worden. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik voel me zo wereldvreemd tegenwoordig... |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
't Is maar een gedacht he... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
gister Cold Creek Manor gehuurd.....spijt spijt spijt |
|
quote: www.imdb.com Dat biedt uitkomt voordat je films gaat huren/kopen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dank u, ken de site al. Was gister niet in de gelegenheid om alle filmtitels van de videotheek van te voren te checken [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-07-2004 13:59] |
|
Mja het is idd een rukfilm: http://www.imdb.com/title/tt0331468/ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: als ik dat soort mensen om mij heen zou hebben in een bios zou ik mijn geld terug vragen |
|
Morbid Angel - Chapel Of Ghouls (Live) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: goeie film |
|
Shrek 2!!! Is echt heilig verklaart! Ook vor de horror fans Echt helemaal in een scheur gelegen in die bioscoop "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |