|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vrijdagavond eindelijk naar Harry Potter en volgende week vrijdag naar Shrek 2. the only pleasure is pain |
|
quote: het was ieeets te kort door de bocht, zal wel komen omdat ik de koude oorlog niet heb meegemaakt |
|
quote: Beter opletten ventje . Dat is zijn vrouw die ooit bij hem wegging. Ze zijn echter nooit gescheiden. Tussendoor zie je ook steeds dat hij telefoon krijgt en dat er niemand wat zegt, dat is ze ook. |
|
quote: Ik had shrek 1 nooit gezien en afgelopen zondag shrek 2 gezien en die is erg leuk! |
|
quote: Dat had ik idd gemist en achteraf is het eigenlijk obvious. Ik vond zulk filmsentiment trouwens beter in Sleepers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Killer: A Journal Of Murder. Niet slecht, gaat over een brute seriemoordenaar/verkrachter die met behulp van een bewaarder zijn verhaal op papier zet. Geen topfilm, doch leuk vermaak. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hellboy; ubergave foute nazis en Cthulhu-esque monsters Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ook gezien, vond em niet onaardig nee. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Afgelopen weekend naar Ladykillers geweest en afgezien van het fantastische acteerwerk van Tom Hanks viel hij me een beetje tegen, jammer dat het oude (flinterdunne) verhaal zo trouw gevolgd wordt |
|
quote: Ik ga niet echt af op de commentaar die ik op één of ander forum lees... zeker niet DIT forum ... dus bestuderen zit er ook niet in, en zodoende heb ik het maar zelf ondervonden |
|
Gister Kill Bill en American pie 2 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
SPACEBALLS!! And may the schwartz be with you Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Daarjuist "Tarantula"op tv gezien. wat waren die ouderwetse films toch lekker simpel!! |
|
heb ik dan weer net gemist... zucht... When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
Harry Potter net gezien (de film bedoel ik dan!! ) the only pleasure is pain |
|
Ik heb vanavond weer eens "Aliens" gezien. De "Alien"-serie blijft toch fors heersen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Eindelijk 'A Boy And His Dog' kunnen zien. Geniale film. Eigenlijk zo goed, dat nu m'n pc uitgaat en de dvd weer de nodige rondjes mag draaien. Tijd om weer even flink te lachen. |
|
quote: En hoe liep het af? Ik heb hem afgezet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ik durf eigenlijk niet de delen na het eerste meesterwerk te kijken... bang om teleurgesteld te worden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: slecht voor de spin. die werd toen hij de stad naderde met napalmbommen in de fik geschoten. |
|
quote: ik vind deel II zelfs beter. vooral die nieuwe versie, die ook los te koop is, met extra scene's. Vanaf deel III wordt het helaas minder. |
|
Tarantula heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: die oldskool horror- en monsterfilms zijn vaak erg goed(vooral door hun pretentie-loze simpelheid). |
|
quote: De 2e Alien, Aliens is een goed vervolg met meer actie. Maar is daarom zeker niet minder geniaal. De rest zou ik dan vermijden "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |