|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zeer zeker :D Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
:D Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
In "A la folie... Pas du tout" zag ze er ook héél schattig uit hoor. Lang haar staat haar wel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Die maar eens zien dan :D Door Amelie is mijn voorkeur voor vrouwen met lang haar iig wel iets afgenomen Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Nee lang haar is nog steeds mooier ... maar de vrouw eronder blijft belangrijker... SONS OF SATAN!!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
'My Sweet Killer'... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gisteren Vitual Storm gezien, wat een film.... |
|
gisteren little nicky bij rensykdom half gekeken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Krull maar weereens gezien, blijft leuk, al worden de specialeffects wel wat ouderwets |
|
quote: heb je de film wel gezien? volgens mij wordt Ron toch geconfronteerd met een reuzenspin. en ik neem ook aan dat je geen 9 jaar bent, dan is het toch wat anders dan als je volwassen bent lijkt me. |
|
quote: Dat ene spinnetje op rolschaatsen? En die ene slang die plots een jack-in-the-box werd? Die waren eerder lachwekkend, toch? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: voor mij en jou wel. maar voor een 9-jarige? (maar goed, u heeft de film idd gezien ) |
|
quote: Wat een negenjarige ervan vindt, weet ik inderdaad niet. Maar ze moeten maar niet kinderachtig doen! En ja hoor, ik doe altijd alsof ik films gezien heb, terwijl ik eigenlijk enkel naar het filmnieuws kijk en Roel van Bambost napraat. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Traces Of Death I en Hellraiser 6 --> saai. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 05-06-2004 19:43] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Cabin Fever - Slecht, slechter, slechts... Harry Potter and the Prisoner Of Azkaban - Vond ik heel goed. Die guards van Azkaban waren cool, zeg. (ben effe hun namen kwijt). Alleen vond ik het nogal raar dat een spell die heel effectief is tegen deze bewakers bestond, en dat iedereen die zomaar effe kende, maar ja, het blijft Harry Potter, he... Leuke film, zeker de beste van de drie. |
|
quote:Da's inderdaad wel een beetje belachelijk. Maar je moet je maar inbeelden dat je als je de gevangenis invliegt je "wand" moet afgeven en dat de Dementors naderhand hun gang met je kunnen gaan... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Dementors, dat was't. En ja, dat was ook wel min of meer de veronderstelling die ik maakte. Nu ja, heel coole film, die hippogryphon was gewoon super. |
|
Gisteren naar "Van Helsing" geweest. De effecten waren wel aardig maar wat een but-film zeg. |
|
net ''ondergang van oranje'' op sbs6 gekeken, gave film, erg rea listisch enzo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik vond de bruiden van Dracula wel mooi gemaakt. Helemaal als wit gedaante (tijdens het vliegen). Maar je hebt helemaal gelijk. Het verhaal is flinterdun. the only pleasure is pain |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:15] |
|
quote: :D Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Nietwaar. Butt = kont. Het toevoegsel 'but' wordt in een heel andere context gebruikt. Ik geloof dat het trouwens als bud geschreven dient te worden, maar daar wil ik af wezen. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:15] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Braindead, geniaal! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |