|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben verbaasd. Ik meende toch dat "Terminator" beneden jou peil zou zijn. Maar je hebt gelijk, de film is schitterend (en zelfs grappig op gepaste tijden). Wat gebeurt er dan in die deleted scene? |
|
Arlington Road maar weer eens uit de kast gepakt Tim Robbins is geniaal in deze film! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aanrader: The Others. |
|
quote: Correctie: Tim Robbins IS geniaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chronicles Of Riddick, hersenloze scifi met veel actie. Best vermakelijk als je niet op de plot holes let en het magere verhaal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mager verhaal zeker! Hahaha! Maar das inderdaad een leuk actie-filmpje Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Whahaha, "mijn peil" . Je zou nu toch moeten weten dat mijn peil ontstellend laag is die deleted scene is echt ONGELOFELIJKE clownerij met Arnold Schwarzenegger, echt, je lacht je dood Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sleepless en voor Verval : ik vond hem iig zeer de moeite waard, verrassend einde ook wel maar iig zeker die 3 euro waard |
|
samen met je nicknameverandering is je attitude ook anders geworden, M. |
|
quote: vooral in Erik the Viking The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dawn of the dead Shrek2 Heersch film Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Die rennende zombies waren wel geestig hé, maar spannend was idd anders. Het origineel is stukken beter. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: geef me die over een half jaar ofzo es op dvd Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Denk dat het eerder andersom is, shrek 2. Ongelovelijke gehyped bout film "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb hem pas ook weer gekeken (voor de 3e keer ) en hij is zo ongelovelijk geniaal. Zoveel subtiele grappen en verwijzingen naar andere films enzo. Heerschend!!! Zenial |
|
geniaal? hehe, kinderachtig dat wel. Al die referenties zijn naar sprookjesfiguren en de gelaarsde kat. Muhahah wat een lol zeg "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Euhm dan heb je aardig wat gemist Zenial |
|
quote: Zal wel, maar ik erger me rot aan het disney verhaaltje en het belachelijk domme einde. Dus ik wil em ook niet opnieuw zien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heeft iemand Spider-man II reeds gezien? |
|
quote: Zowel in shrek 1 en 2 wordt disney op een subtiele manier regelmatig afgezeken, maar daar zal ik je verder ook niet mee lastigvallen... Zenial |
|
quote: Afgezeken, maar ze volgen wel dezelfde plot lijnen. Hoe dom kan het nog worden zou je denken? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Shrek 2, hilarisch!, vooral het enorme koekje (''be good'' ) 50 first dates, vreselijke film, grappig bij vlagen, maar nog steeds vreselijk plat En Harem Suare een aanrader , heel erg smaakvol verhaal over de harem van een Turkse sultan [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 14-07-2004 20:13] true disco chick |
|
quote: Dat vond ik ook, ze wouden de boel plots van hilarische komedie draaien laten omzwaaien naar iets tragikomedie-achtigs, dat zette nogal een domper op de zaak. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ben nu wel benieuwd geworden naar Shrek 2. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |