|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Day After Tomorrow, best een leuke film. |
|
quote: Oei, die was me bijgebleven als het tegengestelde van "saai en duf" het is wel lang geleden dat ik hem zag. Binnenkort eens huren ofzo, jeugdsentiment In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Gisteren Van Helsing gezien, viel erg tegen. Beetje erg cliché |
|
Shrek 2 is erg leuk. Sneller nog dan de eerste, en met Jennifer Saunders als fairy godmother. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
LOTR - ROTK ( 8,5 einde is te lang ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Dune (de oude!!) Jeux des enfants (beetje Amélie Poulain-achtig, maar ietske geschifter) Gladiatress - eerder zwakke film, met klein beetje humor Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
horror in the attic :p |
|
Vandaag Highlander 3 gezien....Wel een aardige film .. |
|
quote: leuk? saai en dom. Grappen? Geen 1 gehoord! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: toevallig, had ém ook gedownd, maar heb ém niet af gekeken....misschien ooit wel, met meer bier |
|
quote: Vond ik ook. Vanavond The day after tomorrow gezien (in de bios). Erg mooi gemaakt en een redelijk verhaal. Ik ben nou eenmaal gek op rampenfilms. the only pleasure is pain |
|
quote:Jaa, die MOET ik zeker zien, eens kijken wat er meteorologisch gezien niet aan klopt Rampenfilms heerschen |
|
Hable Con Ella op La Deux. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Shit die moet ik nog steeds een keer zien .. ook een aanrader is trouwens een eerdere film van dezelfde regisseur, Carne Tremula. |
|
HITLER - The Rise Of Evil Met in de hoofdrol Robert Carlyle (Begbie uit Trainspotting) die op een zeer indrukwekkende manier Adolf Hitler neerzet. Aanrader van 180 minuten. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-06-2004 0:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oja, voor Chelman: Ik heb gister 'The Shawshank Redemption' nog maar eens gekeken, en vergeleken daarmee stelt 'Animal Factory' niets voor, achteraf bezien. (Hoewel ik Animal Factory nog steeds niet slecht vind, is het toch een 'slap aftreksel' van TSR). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ach. Dank u. Shawshank Heerscht natuurlijk. ...and he crwaled through a river of shit. Truste! |
|
What the fuck is dat nou weer? Ben jij Chelman ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja. Ik ben gebanned onder mijn gewone nick. |
|
quote: Sukkel. ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
quote: die film is zwaar overschat vind ik In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Net Murder by Numbers bekeken. Voor twee 'slimme studenten' was hun moord-idee aardig doorzichtig... Niet echt overtuigend althans. Zo meteen maar even Nightmares in a Damaged Brain gaan kijken. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 01-06-2004 2:30] |
|
quote: Ik ben heel erg benieuwd. Die gast speelde de rol van Begbie heel erg goed. Dus ik heb al het vertrouwen. Ik denk dat ik maar eens een keer langs de videotheek ga. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |