|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
School Of Rock! Dikke Vette Heersch! Bruce Banner |
|
fightclub (3/4). Ik heb het boek ooit gelezen en dat was natuurlijk 3x beter. Ik had geen zin meer om te kijken dus heb ik em maar af gezet, |
|
spaceballs! was wel errug gaaaaaaf! One for the pain and two for my name |
|
Spiderman 2 gisteravond gezien. Ik ging met tegenzin, maar de film is echt -tig keer beter dan het eerste deel. the only pleasure is pain |
|
quote: idd. en met aardig wat humor. de "lift-scene"was erg sterk. |
|
Verdorie, die was rotslecht! Bijna even slecht als Troy! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Die was idd erg grappig. the only pleasure is pain |
|
quote: Troy was idd een kutfilm - Mutatis mutandis - |
|
Spiderman 2: Wat een ongelooflijke kopie van de eerste zeg... alle concepten gerecycleerd, zijnde mad scientist, schizofrenie, Peter Parker die niet weet wat hij wil, en dan maar blijven doorbomen over Uncle Ben... Ik vond dit in de tekenfilmserie al tegensteken, en nu dus al volledig in de film. Okee, kwestie van special effects was hij wel leuk, maar voor de rest. Totaal overbodige film... The Ladykillers: Saai, wel een leuk einde, maar saai... Addams Family Reunion: Laten we daar kortom maar over zwijgen... |
|
Zoek dan ook goeie films uit om te kijken. Gister Kill Bill I en II achterelkaar gekeken... Tarantino rules ! |
|
Fahrenheit 9/11. Ik zag er wat tegenop, maar Moore z'n sarcasme maakte veel goed. 't Is en blijft propaganda natuurlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Mindhunters, best een leuke film |
|
gister was een Nederlandse Horror op de buis... De Johnsons, gave film met o.a. Esmee de Bretoniere en Monique van de Ven. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die films met Monique van de Ven heb ik nou wel eens gezien. |
|
Godver, was die gister ? Weer gemist ! |
|
jeah, was wel erg laat... en aangezien ik de dag flink gewerkt had in de brandende zon, viel ik ook halverwege in slaap... maar hij boeide wel! Ga hem huren (als dat mogelijk is) en dan de rest afkijken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe,deze week ook gezien.Superfilm! spelfout weggehaald... |
|
Harry Potter and the prisonor of Azkaban ( 7 ), hij was wel aardig maar ik lees veel liever het boek. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Harry Potter ? Da's toch iets voor de kleinsten onder ons ? |
|
Ju-on, geen aanrader als je stoned bent. |
|
Ju-On was niet slecht... ook niet echt heel speciaal... |
|
quote: Klopt, maar toch wel een leuke film. |
|
SLOT KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |