|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank u, dank u. ontopic: Scarface |
|
quote: Kingpin! Geweldige comedy! |
|
quote:... Doelende op het personage 'The King Pin' in de Marvel comics @Attila: Daredevil heb ik nog niet gezien, is die dan zo beroerd? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Oh ja joh?!?!?!?! Dat had ik niet door! |
|
quote: Spaar je de moeite van het kijken. Echt een bar slechte film. |
|
quote: HEER KRIEG u bent zo slim....ik val stil.. |
|
quote:Dat zou me niet verbaasd hebben. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: ONtopic! Full Metal Jacket. |
|
quote: Ach, beroerd is wel erg sterk. Maar de filmmakers hebben te veel verhaallijnen uit de comics in de film willen proppen, wat in principe genoeg was voor 3 a 4 films. Daardoor was het erg oppervlakkig allemaal. Plus, Ben Aflick is nu eenmaal niet mijn favoriete acteur. Jammer, want de comic is wel erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2004 22:16] |
|
laatst de nieuwe manowar dvd bekeken! One for the pain and two for my name |
|
quote: Zou ik niet graag mee gestraft worden... |
|
quote:De comic heb ik jammer genoeg nooit gelezen; m'n geld ging uit naar Spiderman. Even geluk hebben dat die film al wel goed meevalt, ik kijk uit naar de tweede "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Lobo was ook een gave comic...en Evil Ernie niet te vergeten ! |
|
quote:Lobo ken ik niet, of het moest verband houden met de Lobo Brothers. Maareh,... Dit is het filmtopic! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ja, maar heb jij ergens een comic topic gevonden? Ik niet ! |
|
quote:Maak er dan een "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ja, en dan reageert er niemand, zoals bij alle topics die ik aanmaak.. |
|
quote:De aard van het beesje, zullen we dan maar zeggen Probeer es dan. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik durf niet zo goed meer. Misschien morgen. Attila is toch ook pleite nu.We zijn nu welgeteld met 3 comic liefhebbers geloof ik dus. Of ken jij d'r meer ?? |
|
quote:Eh neen... Dus, morgen it shall be! Ontopic: Overlaatst 50 First Dates gezien. Best amusante film, maar niet meer dan om m'n nicht een pleziertje te doen. Ik hou niet zo van dat type film. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Laatst Kill Bill II gezien...wel oke. |
|
Don't Tell Mom the Babysitter's Dead. Haha, jeugdsentiment. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Die film heb ik helaas gemist. Zal d'r geen traan om laten. |
|
Edward Scissorhands was weer op tv.. blijft een mooie film, zoals het meeste werk van Tim Burton.. Iemand ooit de korte film 'Vincent' van hem gezien? Was een eerbetoon aan horroricoon Vincent Price (in Edward Scissorhands ook te zien in de bijrol van de oude man die Edward creƫrde) , met Price als voice-over .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |