![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cynisme is ongeveer de enige gegronde zingeving in een absurde wereld/universum. Ik geef mijn kinderen de nodige redenen mee om absurd te blijven zijn, aangezien het qua economie, financiële toekomst en oorlogen het er in absolute cijfers steeds beter uitziet. signature ![]() |
|
quote: Zoals het gezegde hier luidt: "Eens je ertoe doet voor Nederlanders, doe je iets grondig verkeerd." ![]() |
|
quote:Ik weet niet hoe het bij hem zit, maar ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die bewust aan kinderen beginnen. Volgens mij wordt dit meer door het reptielenbrein dan door andere delen van onze hersens bepaald, in elk geval niet het rationele gedeelte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() [quote]Op 22 februari 2019 9:22 schreef BenKnuckles het volgende: Zoals het gezegde hier luidt: "Eens je ertoe doet voor Nederlanders, doe je iets grondig verkeerd."[/quote The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote:en zeker niet als de vrouw in kwestie anticonceptiefabels verzonnen heeft. signature ![]() |
|
#oudzeer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
daar heb je het selfish gene weer signature ![]() |
|
Nooit gehoord van condooms? Beetje gemakkelijk om alle anticonceptieverantwoordelijkheid bij de vrouw neer te leggen. ![]() |
|
Ja, mannen die na vijf jaar relatie en samenwonen denken dat hun partner eerlijk is, dat is inderdaad behoorlijk naïef. Daarom ook dat ze zich soms opgeven als hoofdrolspeler voor de remake van Rundskop. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-02-2019 14:32] signature ![]() |
|
Je kan je als man natuurlijk ook laten steriliseren, als je zeker geen nageslacht meer wilt. Hoeft de vrouw geen pil meer te pakken, en hoef jij niet meer te sukkelen met een stuk rubber. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
opties openhouden lijkt me ook geen overbodige luxe, kwestie van een vorm van inkomen te kunnen behouden of een dood kind te kunnen vervangen signature ![]() |
|
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/02/23/een-hele-goede-morgen-liever-zegt-buma-we-worden-bedrogen-mensen-a3655133 Dit soort politieke spelletjes. Electoraal gewin boven visie stellen. Het eigen aandeel in fouten verdoezelen. Het holle PR-plaatje boven eerder vastgestelde eigen klimaatdoelen stellen. Dat is wat er mis gaat in het bestuur van ons land. Ik hoop dat de jeugd blijft spijbelen voorlopig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ja, onze "rentmeesters"..... Wat haat ik deze versie van het CDA toch... ![]() “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Ter leering ende vermaeck: ![]() ![]() https://www.groene.nl/artikel/corrupte-kortzichtigheid?utm_source=De+Groene+Amsterdammer&utm_campaign=0c4915d13e-Dagelijks-2019-02-20&utm_medium=email&utm_term=0_853cea572a-0c4915d13e-70983625 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-02-2019 22:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Tja. Vooral rechts blijven stemmen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Niet best, nee. Via die link kom ik het woord labbekakkerigheid tegen. Ook niet best, minder belangrijk, maar het doet wel pijn aan mijn ogen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
„Ik heb zelf het idee dat dit ook op heel hoog niveau – maar hoe hoog, weet ik niet – wordt gestimuleerd. Om de energietransitie mogelijk te maken, is het misschien wel goed iets aan bangmakerij te doen, anders krijg je de burgers niet mee. Daarom zien we ook vaak die beelden van een verdwaalde ijsbeer, een poolkap. De cocktail van angst, twijfel en een gebrek aan perspectief doet veel met mensen.” https://www.telegraaf.nl/nieuws/3224696/aan-angst-valt-prima-te-verdienen "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
"Ik heb zelf het idee dat dit ook op heel hoog niveau – maar hoe hoog, weet ik niet – wordt gestimuleerd." :'''''''''''''''''''''') Rotschilds! Reptilians! DEMMINK! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Angst zaaien terwijl hij het over angst zaaien heeft, dat is wel weird. ![]() Douchehuiver, vliegschaamte en vlees twijfel. Prachtige woorden, hadden zo van van Kooten en de Bie kunnen zijn. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik weet niet welke partij gelijk heeft in het klimaatdebat, maar na een debatanalyse met een klas gisteren heb ik wel een verrassende conclusie: de klimaatdrammers zitten namelijk vooral aan de kant van de sceptici over de te nemen maatregelen. Waar Klaver nog duidelijk nuances in een debat met Baudet bij RTL Late Night aangaf, en inging op zijn opponent, kwam Baudet niet verder dan continu klimaatonderzoek in twijfel trekken. Toen hij door die gebrekkige tactiek, gecombineerd met steeds anderen in de rede vallen, vast kwam te zitten, probeerde hij maar snel het gesprek richting immigratie te sturen. Voor iemand die zoveel debatscholing heeft gehad als Thierry heeft hij er maar verdraaid weinig van opgestoken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik mis een h, zie ik nu. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ik ken de man toch al jaren, maar hier weet ik echt niets van. Welke scholing hebben we het precies over? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote:Goede vraag. Een kennis van me is professioneel debater, en wist me te vertellen dat Baudet in zijn studietijd in Leiden geregeld aan debatwedatrijden deelnam. Lijkt me toch een vorm van scholing. Ook in de kamer en tijdens andere debatten voor de media lijkt hij me toch redelijk door de wol geverfd. Als ik zijn debatteerstijl analyseer, zie ik toch dat hij soms geïrriteerd, geëmotioneerd raakt of zelfs weleens boos wegloopt of zich distantieert. Dat vind ik apart, omdat mensen als wijlen Fortuyn, Wilders en ook partijgenoot de sluwe oude advocaat er juist zo goed in zijn om zo’n gedragsverandering bij de opponent te bewerkstelligen. Je zou verwachten dat juist iemand als Baudet met duidelijke statements het debat naar zijn hand zou kunnen zetten. Ook omdat Klaver, met wie hij vaak de discussie aangaat, voor het debat maar ook als persoon een minder gunstig uitgangspunt heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |